מבשלות בירה ישראל, יצרנית ומשווקת בירה Malty (מאלטי), עולה בקמפיין פרסום חדש ויוצאת בפעילות שיווקית לבירה השחורה.
הקמפיין, בהשקעה של כ-1 מיליון דולר, באמצעות משרד הפרסום "פובליסיס אריאלי".
סיסמת הקמפיין: "מאלטי. הבירה הכי משפחתית שיש".
מבשלות בירה ישראל, יצרנית ומשווקת בירה Malty (מאלטי), יוצאת בקמפיין פרסום חדש ובפעילות שיווקית לחיזוק וביסוס מעמדה בקטגוריית הבירה השחורה. הקמפיין החדש, לבירה השחורה מאלטי ודיאט מאלטי בבקבוק משפחתי, עולה באמצעות משרד הפרסום פובליסיס אריאלי, בהשקעה של כ-1 מיליון דולר.
הקמפיין כולל, קמפיין רדיו וסרטון פרסומת שיעלה בערוצים (2, 10) המדגיש את ערך המשפחתיות והטבעיות של הבירה השחורה עם המסר: "מאלטי. הבירה הכי משפחתית שיש". כמו כן, מדגיש הקמפיין את העובדה שמאלטי מיוצרת מרכיבים טבעיים בלבד.
בנוסף, יוצאת החברה בפעילות שיווקית הכוללת קד"מ בנקודות המובילות ברחבי הארץ. במסגרת זו, יצלמו דיילות של מאלטי משפחות שירכשו ממגוון מוצרי מאלטי ויקבלו במתנה תמונה ממוסגרת מיד לאחר הצילום.
אורית מועלם, מנהלת מותג מאלטי: "מאלטי ממשיכה להוביל בראשוניות ובחדשנות. בשנת 2002 מאלטי היתה הבירה השחורה הראשונה בגרסת דיאט ובאוקטובר 2004 שווקה לראשונה בבקבוק פלסטיק משפחתי עם רכיבים טבעיים בלבד וללא חומר משמר. עם השקת הבקבוק המשפחתי תפסה מאלטי כ-40% מכלל קטגוריית הבירה השחורה עם מותג אחד בלבד".
אודות Malty
מאלטי הינה בירה שחורה ללא אלכוהול בזכות תהליך ייצור מיוחד שהיא עוברת, השונה מתהליך ייצור בירה רגיל. השוני מבירה לבנה הינו בתהליך התסיסה שהינו קצר יותר וללא אלכוהול. צבעה הכהה מתקבל מלתת שחור קלוי התורם לה גם את הטעם הקלוי והמיוחד. מאלטי הינה משקה טבעי, בריא, מעורר ומפנק בעל טעם ייחודי וערכים בריאותיים עם 35 קלוריות בלבד ל- 100 מ"ל ולמעשה זהו המשקה האידיאלי המתאים לטרנד הבריאות המתפתח בארץ ובעולם.
אודות Diet Malty
דיאט מאלטי הינה בירה שחורה דיאטטית ללא אלכוהול שפותחה לראשונה במבשלות בירה ישראל. דיאט מאלטי הינו משקה טעים, בריא ומפנק, ללא טעם לוואי עם מחצית מכמות הקלוריות שיש במאלטי (18 קלוריות בלבד ל-100 מ"ל).
קרדיטים:
צוות קריאייטיב: טלי קורח, שחר קיקוס, סופרוויזר קריאייטיב: כרמון פלד, מפיקת משרד: אסנת אבן איתן, מנהל קריאייטיב: מולי הלפמן, מנהלת לקוחות: מיכל צרפתי-אפרת, סופרוויזר: נועה פלציג, סמנכ"ל אסטרטגיה ופלנינג: עטרה בילר, פלנינג: אלעד הרמל, במאית: קרן חכמה, חברת הפקה: אוג, מפיק: גלעד שניידר, מפיק בפועל: ליאור לוי, מוסיקה: נויפלד
מנהל שיווק: אמיר יפרח, מנהלת מותג: אורית מועלם, תכנון וקניית מדיה: מדיה וואן, משרד גרפיקה: גרפיק דיזיין.