X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
החוקים האחרונים שעברו בכנסת - ינוסחו מחדש ההצגה של אבו מאזן וחאלד משעל ציפי לבני כיו"ר קדימה - לא לאורך זמן וגם: על הצורך לגייס בקרוב שליטה עצמית תחזית אסטרולוגית לשבוע 2.12.11-25.11.11
▪  ▪  ▪
לבני. הסוף יהיה פתאומי [צילום: קדימה]

היום יש ליקוי חמה בשעות הבוקר, ב-2.37 מעלות במזל קשת. זו נקודה רגישה לכל הקשור לענף התעופה (ההשפעה תהיה לאורך כמה חודשים). הימים הקרובים מתאימים יותר לעזרה לזולת. אין מקום להתבטאויות או להרפתקאות כוחניות, וכל מה שתעשו ממניעים אגואיסטיים לא יצליח.
האנרגיה המפעילה אותנו השבוע חזקה יותר בתוצאותיה. כזכור, מה שעושים או מחליטים בשבוע לפני הליקוי, אינו מביא את התוצאות המבוקשות. התחלות שנעשו בשבוע האחרון יתעוותו ולא יגיעו ליעד המבוקש כמו שהתכוונו להן.
כל החוקים שהעבירו בכנסת בשבוע האחרון, ישתנו בהמשך, עם ניסוח אחר, או שינויים בסעיפים המרכיבים את ההצעות החדשות.
המפגש בין אבו מאזן וחאלד משעל ביום חמישי האחרון, בזמן שהוא ערב הליקוי, לצד כוכב מרקורי בעצירה, עוד הצגה שאינה זקוקה להדרן. קשה להאמין ששני אלו מצאו שפה משותפת ואם מישהו מצפה שהשינוי יגיע, הוא מבזבז את זמנו.
לעומת זאת, בשבוע הבא עלינו לטובה, התוצאות של העשייה החדשה יהיו בעלות משמעות, או חשובות יותר מזמנים אחרים.
זמן הליקוי משפיע על האמוציות, המתחים שנבנו בימים האחרונים יתפוגגו, ואנחנו הולכים לפרק חדש בחיים. הליקוי חושף משהו בציר התאומים–קשת, אצלכם במפה, אירועים צפים ועולים על פני השטח, ואלו ישפיעו על אופיו של החורף הקרוב, ב"עזרתו" של כוכב מארס שנכנס למזל בתולה וישהה שם לאורך תשעה חודשים, בגלל הנסיגה שלו בחודשים ינואר-אפריל 2012 (הרחבה בהמשך).
הליקוי מתרחש עם עצירת מרקורי, שיעורר גם הוא נושאים הקשורים בו כמה פעמים, מעכשיו עד אמצע ינואר 2012. הליקוי יביא לנקודות מפנה בהרבה נושאים גיאופוליטיים בעולם כולו, אפשר לצפות לפעילויות פוליטיות וכלכליות, שתהיה להן השפעה היסטורית. אנו נמשיך להיות עדים לאירועים היסטוריים המתפתחים בזמן הזה.
השמש עברה למזל קשת. ההשראה חוזרת, כוכב ונוס עובר השבוע למזל גדי, פחות ראוותנות, עם דגש על איכות גבוהה. יתעורר צורך להשתובב לפעמים, לאו-דווקא בהתנהגות, אולי רק להסתפק בחשיבה שטותית.
השבוע, ייתכן מאוד שממשלות ייכנסו לניסיונות הצלה של בנק (לא בארץ!) או חברת השקעות (תספורת? דלק?).
בנושאים פיננסיים-אישיים - היו זהירים! ענייני הפנסיה, כספי פרישה - שימרו על ערנות, שימו לב לאותיות הקטנות (!) המשפיעות על תהליך קבלת ההחלטות שאתם מקבלים, כדי שלא תופתעו מהתוצאות או מההשלכות.
בתאריכים 27.11-26.11 קיים צורך בריגושים, התאהבות. יש גם צפי לאיבוד עשתונות בינו לבינה. מאידך-גיסא ייתכנו גם התנתקויות לא צפויות.
בין התאריכים 1.12-29.11 נסו לחשוב לפני שאתם קופצים לבריכה, בידקו האם יש שם מים. האימפולסיביות עלולה לפגוע ולפצוע אתכם. הנטייה לומר, לבקר ולהתקיף את הזולת תאפיין את הימים האלה.
1.12-30.11 - אלה ימים של הכל או לא כלום. ייתכן חשש מנטישה הגורם לתובענות במערכות יחסים. האמוציות החזקות מקשות על חשיבה ריאלית.
אנחנו ברצועת זמן בה כוכב מרקורי בנסיגה עד לתאריך 13.12.11 (תוסיפו בחישובי לוח הזמנים עוד חמישה ימים לפחות), כלומר - קצרים בתקשורת, תקלות במכשירים חשמליים, המכונית לא מתניעה, המחשב מחליט "לצאת לחופשה".
מאידך-גיסא, זה הזמן למסיבות, לשמחות, בגלל תחושת השחרור. ליבי ליבי לאלה העוסקים בהוראה, התלמידים שמחים ומקשקשים בלי הרף, קשה להשליט משמעת בכיתה.
בין הימים 15.12-29.11 היו זהירים כפליים בכל מקום שאתם מגיעים אליו. היזהרו בנהיגה, הישמרו בדרכים ובמקומות ציבוריים. הפגיעות שלנו גבוהה יותר ברצועת הזמן הזו.

השבוע...

System.String[]

כלכלה ושווקים

System.String[]

מפלגת קדימה

System.String[]

כוכב מארס במזל בתולה

System.String[]

תאריך:  25/11/2011   |   עודכן:  25/11/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריה גלוזמן
הקלינטק הישראלי מסקרן את העולם המוסלמי, וגם ממשלת עירק ואנשי עסקים אירנים מביעים התעניינות בפיתוחים הישראלים. לאיש אין נתונים מדויקים אך משהו קורה מתחת לפני השטח
יהודה יפרח
את הדה-לגיטימציה שההתיישבות סובלת ממנה יש לזקוף גם לחובת מועצת יש"ע, שכמעט שאינה פועלת בזירת המשפט. מישהו צריך להתעורר שם ולהבין שהתעלמות ממעללי היועמ"ש וארגוני השמאל כבר איננה דרך הפעולה שתנצח במערכה
עליס בליטנטל
העם האירי שההיסטוריה שלו כה מלאה בסבל, ידע ליצור את המחזאות, השירה והספרות הכי מרגשים: ייטס, אוסקר וויילד, ברנרד שו וסמואל בקט מרטין מקדונה (1970), בן להורים אירים שגדל וחי בלונדון, היה לאחד המחזאים החשובים ביותר בדורנו "מלכת היופי של לינאן" העולה כעת בתיאטרון הלאומי הבימה, היא ההפקה השלישית שלה שאני רואה, והטובה מכולן
אלונה אזאגי-ירון
לתזונה נכונה יש השפעה מכרעת על תפקודה התקין של מערכת החיסון    העדיפו מזונות מדגנים מלאים העשירים בסיבים ודלים בסוכרים פשוטים    יש להרבות באכילת ירקות ופירות    מומלץ להשתמש במזונות המכילים סלניום
חוה לוי
שימון העור בשמנים מזינים כל יום, מתחילת ההריון, עשוי לשמור על גמישות העור ולמנוע את הגרד    אם לא השתמשת בחומר סיכה לשימון העור הנמתח בזמן ההריון, אפשר עדיין להציל את המצב (גם לאחר שנים רבות) ולשקם את העור הפגוע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il