חברת סילי (ישראל), מערכות שינה בע"מ מציגה לראשונה קמפיין טלויזיה מסוג אחר: בהשקעה כוללת של כחצי מיליון דולר.
הקמפיין ילווה בסיסמא: "מזרן סילי- מדהים כמה שהוא מרדים".
חיים הרמן, מנכ"ל מערכות שינה בינלאומיות בע"מ נציגת סילי בישראל אמר היום כי החברה החליטה לשנות אסטרטגיה פרסומית ולהציג קמפיין תדמיתי אשר שם את המותג סילי במרכז-המותג הוא הכוכב וכך להעצים את החיבור בין "סילי" לשינה נוחה ומפנקת.
הרמן ציין כי הסיבה לשינוי האסטרטגיה הפרסומית נובעת מהעבודה כי המודעות למזרנים נמוכה, היות וקונים מזרן פעם ב-10 שנים, ולכן בחרה החברה להשתמש בסמלי המותג של סילי ככוכב הקמפיין על מנת ליצור זכירות ואהדה, תוך שימת דגש על סילי כשינה נוחה.
הקמפיין יעלה באמצע מרץ וימשך כשבועיים בערוץ 2 ובערוץ 10 וכן מודעות צבע בעיתונות יומית.
קרדיטים:
משרד פרסום: דרורי שלומי
סופרוויזרית: מיכל פולק
תקציבאית: הילה פור
מנהל קריאטיב: ארול רוננה
קופי: אייל עדות
ארטדיירקטור: ארול רוננה
מפיקת משרד: לילך יצחקי
חברת הפקה: ברודקאסט