X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
הודעה מטעם קבוצת אינטרלקט
▪  ▪  ▪

קבוצת אינטרלקט תציג בכנס הקרוב של האיגוד הישראלי למחשבים וחינוך (מו"ח) - אתר ראשון מסוגו להכנה למבחן הפסיכומטרי ולמבחן האמי"ר. כמו-כן, תציג את אתר אדיולקט-בגרויות, המשמש תלמידים ובתי-ספר רבים ככלי עזר ללמידה ולהכנה למבחני הבגרות.
כנס מו"ח מאגד בתוכו את מובילי התקשוב במערכת החינוך, במכללות ובאוניברסיטאות ופועל לקדם את שימושי טכנולוגיות המידע והתקשוב. הכינוס השנתי ה-20 של מו"ח יתקיים בין התאריכים 28-29 במרס, במרכז הירידים, גני התערוכה, תל-אביב.
אינטרלקט היא מיזם ישראלי שנוסד בשנת 2001 במטרה להעמיד על שולחנו של כל תלמיד בישראל הדרכה ברמה הגבוהה ביותר ובעלויות נמוכות במיוחד. מותג הדגל של החברה הוא אתר האינטרנט www.edulect.co.il המציע מערכת ללמידה המבוססת על סרטוני אנימציה וקריינות ומעמידה בפני הלומד את האפשרות ללמוד בזמן, במקום ובקצב המתאימים לו. השילוב בין קול למראה הופך את המסר הלימודי לברור ולמוחשי, ומאפשר הסברים והדגמות שאינם זמינים בכיתה הרגילה, כמו כן, האתר נותן מענה הולם לתלמידים בעלי סגנונות למידה שונים.
"השיעורים מתאימים לקהל רחב של לומדים - תלמידי תיכון, חיילים משוחררים, תלמידי מכינות, סטודנטים ועוד. את התכנים מפתחים אנשי חינוך ואקדמיה מהשורה הראשונה בתחומם, והם מותאמים לתכניות הלימודים", מציין ארז איצקוביץ, מנהל השיווק והמכירות באינטרלקט, ומוסיף כי "למעלה מ-100 מוסדות חינוך כבר עושים שימוש באתר ואנו פועלים ליצירת שיתופי פעולה נוספים, גם עם עיריות ורשויות אזוריות".
לדברי חיים פדידה, מנכ"ל אינטרלקט, השאיפה היא שלכל תלמיד בישראל תהיה הזדמנות שווה להצלחה בלימודים ללא תלות בסביבתו הקרובה. "אתר www.edulect.co.il מהווה כלי עזר משמעותי למגוון רחב של משתמשים: תלמידים שהפסידו שיעור בכיתה ורוצים להשלים, תלמידים שרוצים "לרוץ" עם החומר, כאלו שניגשים למבחינים בפעם השנייה ולמרבית הפתעתנו גם אנשים בוגרים יותר שרוצים לחזור על החומר נכנסים ולומדים".
פרטים אודות הכינוס והרשמה בטלפון 03-6133340 שלוחה 217.
מו"ח - האיגוד הישראלי למחשבים וחינוך, הוקם לפני כ-22 שנה על-ידי מורים ומומחים מהאקדמיה, בשיתוף עם אנשי תעשיית התוכנה במטרה להציג בפני מורים, מנהלים, אנשי המנהל החינוכי ואנשי ההדרכה את הטכנולוגיות החדשניות בהוראה ובלמידה בשילוב המחשב, ולקדמם בשימוש בטכנולוגיות אלו.
יו"ר הנהלת ומועצת מו"ח הוא מר בנימין פיינשטיין, לשעבר מבכירי משרד החינוך בתחום המחשוב בחינוך וכיום מנהל פדגוגי של פרויקט באוניברסיטה העברית ויועץ בינלאומי בתחומים אלה. המינהל למדע וטכנולוגיה במשרד החינוך בראשותה של הגב' יפה ויגודסקי מסייעים בארגון הכינוס ובפעולות מו"ח לאורך השנה.

תאריך:  20/03/2005   |   עודכן:  20/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il