X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם טאואר סמיקונדקטור
▪  ▪  ▪

פרס המצוינות של ON Semiconductor מוענק לשותפים עסקיים, אשר מספקים מצוינות בשירות ותמיכה בתחומים של תמיכה הנדסית, שירות לקוחות, חסכון בעלויות, תקשורת ופתרון בעיות, כמו גם עמידה בלוחות זמנים.
1,100 מוצרים חדשים הוכנסו לייצור ב-FAB1 של טאואר בתקופה של 12 חודשים בלבד.
טאואר סמיקונדקטור, יצרנית עצמאית של מעגלים משולבים, הודיעה היום על זכייה בפרס הצטיינות שהוענק על ידי ON Semiconductor, עבור מתן שירות מצטיין לקבוצת מוצרי ה- Analog של ON.
"בזכות תמיכה יוצאת מן הכלל של טאואר, הצוות המשותף לשתי החברות שיחרר לייצור יותר מ-1,100 מוצרים בתוך פחות מ-12 חודשים", אמר דן האטל, מנהל מוצרי logic ו-analog switch ב- ON Semiconductor. "כל המוצרים סופקו במועד או אף לפני כן, ובזמן ייצור קצר מאוד. כמו כן, טאואר סיפקה תמיכה מעולה בתכנון הנדסי ובאינטגרציה".
פרס המצוינות של ON Semiconductor מוענק לשותפים עסקיים, אשר מספקים מצוינות בשירות ותמיכה בתחומים של תמיכה הנדסית, שירות לקוחות, חסכון בעלויות, תקשורת ופתרון בעיות, כמו גם עמידה בלוחות זמנים.
"אנו שמחים לקבל את ההכרה באיכות התמיכה ההנדסית והמצוינות בייצור של טאואר מחברה מובילה בתחומה כ-ON Semiconductor ", אמר דורון סימון, נשיא טאואר סמיקונדקטור ארה"ב. "המוצרים שיוצרו על ידינו עבור ON מוטמעים בהצלחה במגוון פלחי שוק, כולל תעשיית הרכב ויישומי wireless לנשיאה בכף היד, בהם יש ל-ON Semiconductor נוכחות משמעותית".
אודות ON Semiconductor
יחד עם מערך הלוגיסטיקה הגלובלי ומגוון רחב של מוצרי power semiconductor, חברת ON Semiconductor (Nasdaq: ONNN) היא ספק מועדף של רכיבי הספק (power) למהנדסים, אנשי רכש, מפיצים וקבלני ביצוע בשווקי המחשבים, טלפונים סלולריים, התקנים נישאים, כלי רכב ותעשייה. למידע נוסף אנא בקרו באתר החברה [קישור].
אודות טאואר סמיקונדקטור בע"מ
טאואר סמיקונדקטור בע"מ הינה יצרן עצמאי של מעגלים משולבים (IC), אשר נוסדה ב-1993. החברה מייצרת מעגלים משולבים (IC) בגיאומטריות 1.0 עד 0.13 מיקרון ומספקת שירותי ייצור משלימים ותמיכה בתכנון. בנוסף לטכנולוגיות ייצור דיגיטליות ב- CMOS מציעה טאואר פתרונות מתקדמים לייצור זיכרונות בלתי נדיפים, שבבים מעורבי אותות וחיישני CMOS לצילום דיגיטלי. לחברה שני מתקני ייצור המבטיחים הענקת שירות ברמה עולמית ללקוחותיה: Fab 1 מייצר בטכנולוגיות מ-1.0 ל-0.35 מיקרון והינו בעל כושר ייצור חודשי של עד 16,000 פרוסות סיליקון בקוטר 150 מ"מ. Fab 2 מייצר בטכנולוגיית 0.18 מיקרון ומטה וכושר הייצור המלא בו יכול להגיע עד 33,000 פרוסות סיליקון בקוטר 200 מ"מ בחודש. למידע נוסף אנא בקרו באתר החברה www.TowerSemi.com
בהודעה זו עשויות להיכלל תחזיות והתייחסויות של החברה לסיכונים עתידיים ו/או לאירועים עתידיים שאינם ודאיים. התוצאות בפועל עשויות להיות שונות מהתחזיות או מהמשתמע מהתייחסויות החברה לאירועים עתידיים. תאור מפורט של הסיכונים וגורמי אי הוודאות העלולים להשפיע על התחזיות והמצגים האמורים לעיל ועל מצבה העסקי של טאואר כלולים בנוסח הרשמי של הודעה זו שהוציאה החברה בשפה האנגלית ובדיווחים האחרונים שהוגשו על-ידי החברה לרשויות לניירות ערך של ארה"ב וישראל.

תאריך:  21/03/2005   |   עודכן:  21/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il