X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בנק לאומי
▪  ▪  ▪

הצלחה חסרת תקדים לקמפיין בנק לאומי באתר האינטרנט וואלה!
לקוחות בנק לאומי מצביעים בידיים: יותר מ - 10% ctr (אחוז הקלקה).
פיני גורן סמנכ"ל מכירות בוואלה!: "הצלחת הקמפיין נובעת משילוב של קראייטיב טוב, בחירת המוצר הפרסומי הנכון בוואלה! ותמהיל הגולשים שלנו המורכב מ-80% בוגרים בני 18+".
הצלחה חסרת תקדים לקמפיין בנק לאומי החדש בכיכובם של אסי כהן ועלמה זק שעלה לפני כשבוע בפורטל האינטרנט וואלה!
מוואלה! נמסר כי בעקבות הקמפיין הפרסומי ביקרו 200,000 גולשים שונים באתר בנק לאומי, עלייה של מאות אחוזים לעומת קמפיינים אינטרנטיים קודמים. עוד מציינים כי אחוז ההקלקות הממוצע על קמפיינים עומד על % 0.4-0.5% , ואילו במקרה זה, ממוצע ההקלקה עומד על יותר מ-10%, הישג שיא לקמפיין הבנק לקמפיינים באינטרנט בכלל.
הקמפיין בעלות של כ-70,000 $ שנוהל והופק על-ידי משרד האינטראקטיב MRM, עלה לאויר באמצעות מוצר פרסומי חדשני בתחום הפרסום באינטרנט המכונה "Prime time" אותו מציעה וואלה! למפרסמים.
בפתיחה של העמוד הראשי מופיע באופן אוטומטי סרטון הפרסומת של בנק לאומי, בשילוב קול ותמונה, ללא צורך להיכנס באופן יזום לסרטון - מה שהעניק לקמפיין חשיפה גבוהה לגולשים.
פיני גורן סמנכ"ל המכירות בוואלה! מסר היום כי ההצלחה המדהימה של קמפיין בנק לאומי עוצמתית במיוחד לאור העובדה שמדובר בקמפיין פרסומי לבנק, הפונה לקהל בוגר ולא בפרסומת למוצר חצוף ושובב המושך ממילא תשומת לב מיוחדת. בנוסף, מוסיף גורן כי התוצאות המרשימות הנן שילוב של 3 פרמטרים. האחד - קריאייטיב בולט, השני - התאמת הקריאייטיב ושירות של הבנק, למוצר הפרסומי הנכון בוואלה! והשלישי, הוא תמהיל הגולשים בוואלה! ה ש-80% ממנו מורכב מגולשים בני 18+, שהצביעו באצבעות הידיים".
על פי סקר TIM האחרון מנובמבר 2004 וואלה! מובילה את שוק הפורטלים הישראלים עם חשיפה של 72.2% בחודש, מכלל גולשי האינטרנט בישראל וממשיכה להוביל את אתרי האינטרנט הישראלים כבר 10 שנים ברציפות.

תאריך:  27/03/2005   |   עודכן:  27/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il