X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם תנובה
▪  ▪  ▪

בסדרה חלבים עם תועלות פונקציונאליות כמו חלב תנובה פלוס מועשר בסופר סידן, חלב תנובה פלוס מיוחד לדגנים ומוצר חדש - חלב תנובה פלוס מיוחד לקפה.
הסדרה תתוקשר בכל המדיות תחת הסלוגן: "חלב תנובה פלוס. פרגן לעצמך".
תשלובת החלב של תנובה מציגה סדרה של חלב תנובה, המעניקה לצרכן ערך מוסף של טעם, בריאות ופינוק תחת המיתוג החדש: חלב תנובה פלוס.
בפיתוח ומיתוג הסדרה המיוחדת הושקעו כ-3 מיליון שקל.
סדרת חלב תנובה פלוס כשמה כן היא, מעניקה פלוס לצרכן בצורת ערך מוסף המשדרג את החלב. הסדרה מבודלת מיתר מוצרי חלב תנובה הן מבחינה מוצרית - תועלות פונקציונאליות, והן מבחינת השפה העיצובית - המוצרים קיבלו לבוש חדש ורענן. הסדרה החדשה נותנת מענה לצרכים הקיימים בקרב צרכנים שרוצים לפרגן לעצמם קצת יותר - חלב מוקצף לקפה, חלב מיוחד לקורנפלקס וחלב מועשר בסופר סידן.
לדברי חגית אדלר, מנהלת חטיבת תחומי עסקים ושיווק: "מיתוג סדרת החלבים המיוחדים של תנובה הינו מהלך שנועד ליצור בידול בין החלב המפוסטר הרגיל לבין משקאות הפרימיום שבסדרה, במטרה להדגיש בפני הצרכן את הערך המוסף שבמוצרים אלה.
כמו כן נועד המיתוג להקל על הצרכן את זיהוי המוצרים על המדף. סדרת "חלב תנובה פלוס" תהווה פלטפורמה להרחבת משפחת חלבי הפרימיום בעתיד".
לראשונה, סדרת חלב תנובה פלוס תציג על גבי קרטוני החלב שבסדרה, אייקונים בהם תפורטנה התועלות שבחלב. המטרה של הפירוט היא לתקשר את התועלות הרבות של החלב ולהביא אותן לידיעת ציבור הצרכנים.
סדרת "חלב תנובה פלוס" כוללת את המוצרים הבאים:
חלב תנובה פלוס מועשר בסופר סידן - החלב היחידי עם הנוסחה שמסייעת לסידן להישמר בגוף. חלב תנובה פלוס מועשר בסופר סידן קיים במגוון אחוזי שומן: 0% שומן, 1% שומן ו- 3% שומן.
מחיר מומלץ לצרכן: 6.98 ₪ לקרטון 1 ליטר.
חלב תנובה פלוס מיוחד לקפה 5% שומן - מיועד לאנשים שרוצים את הקפה שלהם עם הרבה קצף מפנק מלמעלה. חלב עשיר בקצף שכולו פינוק. שכבת הקצף העליונה תישאר עד תום הקפה. לקבלת החלב המוקצף יש לנער היטב את האריזה במשך 20 שניות.
מחיר מומלץ לצרכן: 5.60 שקל לקרטון 0.8 ליטר.
חלב תנובה פלוס מיוחד לדגנים על הבוקר 1% שומן - חלב ממותק בטעם ווניל, המתאים במיוחד כתוספת לדגנים. חלב על הבוקר הנוכחי פותח עם הנוסחה המיוחדת המסייעת לספיגת סידן בגוף, ויטמין B12 ו-1% שומן בלבד. תוצאות שנתקבלו בקבוצות מיקוד מלמדות, כי 1% שומן היא האופציה המועדפת לחלב לתוספת לדגנים.
מחיר מומלץ לצרכן: 6.98 שקל לקרטון 1 ליטר.
על שוק החלב בישראל:
על-פי נתוני נילסן לשנת 2004, התפלגות שוק החלב לפי יצרנים כמותי מתחלקת באופן הבא: תנובה מובילה עם 81.5%, יטבתה עם 11.6% וטרה עם 6.9%.
על הקמפיין
השקת הסדרה החדשה תלווה בקמפיין רחב היקף, באמצעות GITAM BBDO, תחת הסלוגן: "חלב תנובה פלוס. פרגן לעצמך".
הקמפיין יכלול שלושה סרטים לטלוויזיה, פרסום בעיתונות, קמפיין אינטרנטי ופעילות קד"מ.
שלושת הסרטונים שבקמפיין, מקדמים את הרעיון העיקרי של הסדרה החדשה - חלב תנובה פלוס עוזר לך לפרגן לעצמך. הסרטונים הומוריסטיים ומראים כיצד טיפוסים שונים מפרגנים לעצמם "על פארש" ומציגים שפרגון אמיתי הוא באמצעות חלב תנובה פלוס כמובן.
בסרטון לחלב מיוחד לקפה לדוגמא, יופיעו השחקן עמי סמולרצ'יק ושחקנית תיאטרון גשר ענת שליטא. סמולרצ'יק משחק דמות שמתאימה לקו הדמויות המוכר שלו - בחור מוזר וחביב, שמנסה בחוסר הצלחה להרשים את הבחורה עם הקפה שהוא מכין.
קרדיטים:
סמנכ"ל לקוחות: ערן גרינברג, מנהלת לקוחות: שירלי כהן, תקציבאית בכירה: עדי לוי, סמנכ"ל מחקר ואסטרטגיה: מיכל דבורצקי, פלנר: רביד קופרברג, סמנכ"ל קריאטיב: אסי שביט, מנהל קריאטיב: רומם סרגנה וגל פורת, מנהלת מחלקת הפקה: שירלי זלצמן, מפיקה: מאיה מאירי, חברת הפקה: שושי ואודי, במאי: קובי חבייה.

תאריך:  27/03/2005   |   עודכן:  27/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il