X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
חשיפת פרטי כרטיסי האשראי השבוע מאותתת לנו כי עלינו ללמוד להשתמש בכלים חדשים כדי להגן על עצמנו שבוע קשה צפוי לשווקים בעולם המסך לא יירד על ההיסטוריה האנושית תחזית אסטרולוגית ל-13.1.12-6.1.12
▪  ▪  ▪
מלחמת סייבר - הלוחמה החדשה [צילום אילוסטרציה: פלאש 90]

ירח מלא יהיה בתאריך 9.1 במזל סרטן, במבנה כוכבים שיעורר קושי מסוים ברבדים אישיים, או דחייה בקבלת תשלומים ממוסדות שונים, כולל חברות ביטוח. מנהיגים במדינות שונות יתמודדו שוב עם גירעונות פיננסיים בגלל מדינות אחרות וייתכן שנשמע על עוד מדינה שקורסת כלכלית, כמו שקרה עם יוון.
כבר בתחילת השבוע כוכב מרקורי עובר למזל גדי, כך שהחשיבה תהיה גורם דומיננטי בכמה נושאים בה בעת. אתם מתבוננים על אחרים ואנשים מתבוננים בכם, באותה מידה. שימו לב למה שמתפתח, התמקדו והיו ברורים בבחירות שלכם, ביחרו במה שאתם רוצים ליצור בתוך מגוון מערכות היחסים שיש לכם, חישבו על כך שיש לפניכם כתשעה חודשי עבודה (עם מארס במזל בתולה), עד ספטמבר 2012.
מבני הכוכבים המתפתחים החודש מאפשרים לכם להתמודד, ללמוד ולחפש עוד ידע והשכלה. החודש, מומלץ להתמקד בניסיון ובחוכמה הפנימיים שלכם, אל תקשיבו לעצות או לדעות של אחרים. אתם יצירתיים יותר במהלך השבועות הבאים, למרות שיש לכם קושי לחשוף את הרעיונות, מחשש שהם עדיין שבריריים. אם הגורל מביא אתכם אל השוקת, ויש שם משהו שאינכם בטוחים לגביו, אם זו הבחירה, הרצון או החלום שלכם במאת האחוזים, נסו לבחון את הדבר מנטאלית, השאירו לעצמכם זמן להרהר, לפני שתקבלו החלטות פזיזות. כדאי להמתין, להקשיב למסרים המשתנים שאתם מקבלים מהיקום. זיכרו שכל דבר שקורה אינו מקרי, יש סיבה למה שמתרחש, גם אם אינכם רואים את הסיבה מיד ועכשיו.
התפתחות רומנטית וירטואלית
התקשורת סביב התאריך 13.1 היא במיטבה, עם השפעה חזקה על השומעים, לצד תגובות חזקות למה שנאמר. שימו לב למה שאתם אומרים, ביחרו את המילים אחת-אחת בזהירות.
גם הצד הרומנטי יהיה מודגש בימים הבאים, אם כי אופיו יהיה מנטאלי יותר. ייתכן שבתאריכים 14.1-12.1 התפתחויות רומנטיות יתרחשו באופן וירטואלי, ברשת האינטרנט, מכאן השמיים הם הגבול.
לאלה מכם העוסקים באמנות, או בקידום מכירות של אמנות, הימים הנ"ל טובים במיוחד.

השבוע...

6.1 חשוב למצוא את האיזון בין מה שיש ובין הרצונות שלכם. אי-אפשר להתקדם בכמה שבילים בעת ובעונה אחת. ולהגיע להישגים מושלמים. העדיפו את האופציה הבטוחה והתמקדו בה.
7.1 אתם פוגשים אנשים המתנהגים קצת בגסות, או שהמחוות שלהם מגושמות לטעמכם. חצי הביקורת ששלחתם יכולים לפגום בהתפתחויות להן ציפיתם במערכות יחסים, נסו לאזן את הדברים עם החלטות הוגנות, הגישה הרציונלית עדיפה. הירח בטל משעה 21:51 עד שעה 23:05 בלילה.
8.1 חדשות טובות מביאות לאווירה אופטימית בזמן הנכון. הזדמנות טובה לסיכומים בנושא העסקי או בתוכניות פיננסיות. רעיונות לא צפויים גורמים לשינוי בתוכניות.
9.1 יש ניגוד בין צרכי הבית והמשפחה ובין האיזון והביטחון החשובים לסטאטוס האישי. נסו למצוא את התבנית הנכונה לשמור על הרגשות שלכם ועל מה שמסמל עבורכם את הבסיס לחיים.
10.1 הירח בטל משעה 04:15 בבוקר עד שעה 06:35. מצב הרוח שולח אתכם לפינוקים אישיים, בלי לחשוב על העלויות שלהם. אתם יצירתיים יותר, שמחים בתוצאה של הדברים שעשיתם, אך אל תקלקלו עם הערות ביקורתיות.
11.1 המשקפיים שאתם מרכיבים צובעים את המציאות בוורוד ומקשים עליכם לשפוט את המציאות כפי שהיא באמת. קל לכם לבזבז במקום לחסוך. אינכם חשים בנוח בכל הקשור לזוגיות או למשפחה או לעבודה, ואתם מנסים למצוא את האיזון העדין כדי להמשיך את השגרה.
12.1 אתם נלכדים ברשת הרומנטיקה ומרגישים שאתם רוצים לגונן על מה שיש לכם. הירח בטל משעה 10:21 בבוקר עד שעה 11:44 לפני הצהריים. אין צורך להתגונן, או להעביר ביקורת בלי לבחון שוב את הנתונים. יש לכם הזדמנות להתבטא בבהירות ולהשפיע על מי שאתם רוצים.
13.1 לשותפויות ולמערכות יחסים הנבנות היום יש השפעה יציבה לאורך זמן, לכן כדאי לנצל את היום להתחייבויות חדשות. החשיבה שלכם מגיעה לרבדים עמוקים עם מאפיינים פסיכולוגיים. היו ערניים למילים הנשמעות ולמשמעותן הנוספת. הימנעו מאובססיה מיותרת, או שימו לב לאלה המנסים להסתיר מכם סודות.

כלכלה ושווקים

למרות הספינים ש"רצים", בשיתוף פעולה בתקשורת הבינלאומית, המספרים שיש שיפור בכלכלה, המציאות היא הפוכה (זה לא תקף לכלכלה שלנו בישראל, אצלנו יש חששות ממה שקורה בעולם, שעלול להשפיע עלינו, כמו שהייתה פאניקה בשנת 2008, אבל כבר ציינתי שכמו אז, גם עתה אין סיבה ריאלית לדאגה).
כוכב מרקורי עובר למזל גדי, הרציני, ונפגש ביום ראשון בכוכב אורנוס, ולקראת סוף השבוע במנעד לכוכב פלוטו, מעיד על שבוע קשה לשווקים בעולם. אנו כבר יודעים שהמחזור הכספי אינו יציב, והאיחוד האירופי עובר זמנים קשים בניסיון לשמור על אחדותו. האירו אינו יציב ויש הרבה צער וייסורים שעוברים בעולם על הניסיון למצוא את האיזון העדין בין הפלוס למינוס. הדולר התחזק לאחרונה, בתגובת רפלקס לחוסר היציבות באירופה, חלק פונים וקונים זהב או כסף, אחרים ימכרו אותו כדי שיהיה להם כסף מזומן ביד, לכן נראה תנודתיות מטורפת במחירים.
מחירו של הזהב יעלה כבר החודש, בינואר, ובהמשך מהחודשים מרס-אפריל 2012 והלאה, אבל החל באוקטובר 2012, הזהב יהיה שוב מעניין בגלל רמת מחירים חדשה, שיכולה לאתגר את הדולר כעתודה בעולם.
בנוסף, מעברו של כוכב נפטון למזל דגים, יעורר מבוכה כתוצאה מפאניקה, סקנדלים כספיים, פשיטות רגל, כפי שכבר שמענו לאחרונה על MF גלובל, שגרם להפסדים של כמה מאות טריליונים, והלקוחות שלו למעשה איבדו את כספם. נפטון מספר לנו שהביטחונות הכספיים, השקעות ובנקים, ולמעשה כל המערכת המסמלת את הכלכלה המודרנית, נשענת על אשליות מוסכמות. זה גם לא חיובי לכל שוק ה"סחורות", למרות שהזהב זו קטגוריה שונה, מאחר שהרבה אנשים חושבים שזהב זה כסף.
בארה"ב, האבטלה תתרחב ויש גם לזה משמעות רבה (אל תאמינו למספרים שמפרסמים שם), בעיקר כשהממשל שם מתקשה לשלוט וכל יום שם מביא תוהו ובוהו מחדש.

תחילתו של עידן חדש - 21.12.2012

תקופה ארוכה אני נשאלת על-ידי קוראים מה יהיה בתאריך 21.12.2012, התאריך שבו לוחות המאיה מסתיימים, שרבים תירגמו את זה כסימן לסוף העולם. מדובר בלוח עתיק, שהיה לאורך כ-5,000 שנים ולמעשה מסמל סיום עידן אחד והתחלה של עידן חדש. אין הוכחה בשום מקום לעובדה שבני המאיה חשבו שבתאריך הנ"ל יגיע סוף העולם. הרעיון הזה שכיח, אבל אינו מבוסס על כלום. מי שחסר חשיבה עצמאית ויצירתית, קל לו לשקוע במחשבות על סוף, במקום לגייס את ההבנה שיש הזדמנות להתחלה חדשה, לשינוי, לשלב תבניות חדשות ומרעננות בתוך חיינו.
נכון שההתרחשויות בעולם הגדול, הקשורות במערכות כלכליות ושלטוניות, מעוררות את הפחד הקולקטיבי, אבל מכאן ועד המחשבה שהמסך יורד על ההיסטוריה האנושית, זה לא טיפשי?
למעשה, מאז (2008) מעברו של כוכב פלוטו למזל גדי, אנו עדים לשינוי, שקיבל משמעות חזקה יותר עם מעברו של כוכב אורנוס למזל טלה המאתגר אותו. המפגש בין אלה יתרחש כשבע פעמים עד שנת 2015 ומדגיש את העובדה שאנחנו בתוך תהליך שינוי משמעותי. גם אם השינוי קורה, וממשלות נופלות או הכלכלה כושלת ויש אסונות טבע קשים, אלה לא מוחקים את הקיום האנושי. עלינו להביט על הקשיים ולחפש את הדרכים לכוון את האנרגיה, שתביא לתוצאה טובה, גם אם הדרך סלולה במאבקים.
אין ספק שהמבנה הזה יביא לשינוי חברתי, כלכלי ופוליטי ברחבי העולם. אבל גם מערכות היחסים שלנו ישתנו, ההתייחסות שלנו לכסף ולערכים תשתנה. גמישות ופתיחות מחשבתית יהפכו לכלי משמעותי בתוך התהליך שאנחנו עוברים.
אתגר של כל אחד ואחד מאתנו
האתגר הוא של כולנו, רצועת הזמנים שבין השנים 2015-2008 מלווה בפריצת דרך מנטאלית, שתאפשר הרבה שינויים, שעלינו לחבק ולעודד ביצירתיות ובאהבה.
עדיף לבחור ולכבד את החיים והחופש האינדיבידואלי, להבין שיש הזדמנות נפלאה לעלות דרגה במודעות עצמית ולחוות התפתחות אישית בתך סדר עולמי המשתנה בדרמטיות.

מחשבות אסטרולוגיות על נפטון

מעברו של הנפטון למזל המים, דגים, עלול להביא למשבר גלובלי, בעיקר בגלל שינוי האקלים. קו המים של האוקיינוסים יעלה ויציף חופים, ומצד שני, חלק מהעולם יהיה יבש וחם מאוד. ההיסטוריה מלמדת שאנשים נודדים בזמנים כאלה למקומות שיש בהם אספקת מים ראויה. הסכנה העיקרית עלולה להיות במערב ארה"ב, בסין ובמונגוליה, באוסטרליה, בדרום הודו וגם בחלקים ניכרים מאפריקה.
רבים מדברים על העתיד הכלכלי המזהיר הצפוי לסין, ונכון שאין להם חוב או גירעון, ההפך - יש להם הרבה כסף. אבל האוויר שלהם מזוהם, עד כדי כך שלא ניתן לראות את השמיים הכחולים, רוב הנהרות שלהם מתייבשים ומקורות המים התת-קרקעיים מזוהמים באבק ובלכלוך המגיעים מהתעשיה. כבר עתה קונים שם מים כדי להתגבר על המשבר הזה.
סין עסוקה ברכישת זכויות לסחורות בכל העולם, יש לה את הצבא הגדול ביותר, עם הרבה נשק במבנים תת-קרקעיים ומשבר המים שם יכול להביא למהלך צבאי לא צפוי.
כוכב מארס, המטייל במזל בתולה, יפעיל את הריבוע מארס/נפטון במפת ארה"ב, מצב שעלול לגרור אותה לפעולה צבאית חסרת מחשבה, בעיקר בכל הקשור למקורות הגרעין, הנפט והמים. כאשר נפטון מעורב, המבוכה שולטת. זו למעשה אזהרה לממשל שם שלא יעשה צעד בגלל אשליית הכוח, הצער לאחר מכן יהיה גדול.
ועוד משהו חשוב:
מאז שנת 2010, בכתבות שונות שנכתבו כאן, הדגשתי את העובדה שמעברו של כוכב אורנוס (המסמל את הטכנולוגיה הכי חדשה) למזל טלה (הלוחמני), עלול להעביר את הלוחמה לדרך חדשה שתהיה גם דרך המחשבים. מה שאנו קוראים "מלחמות סייבר". המודעות לכך התעוררה במהלך השנה האחרונה וממשלות החלו להיערך בהלימה.
שמענו לפני כמה חודשים על השתלת התולעת במחשבים המשמשים את מתקני הגרעין באירן, שפגעה בהם, ובשבוע האחרון, ממקום אחר לגמרי, ההאקר הסעודי, שניסה לעורר פאניקה בחשיפת מידע דרך מחשבים על כרטיסי האשראי שלנו. השנים הקרובות ילמדו אותנו שאנחנו בעידן חדש, שבו כל ישות קיימת, מדינה או חברה עסקית ופיננסית, כולל כל אחד מאיתנו, יהיה צריך ללמוד להשתמש בכלים חדשים כדי להגן על עצמו, והדוגמה של הימים האחרונים אצלנו בארץ, היא שגם המחשב הביתי עלול להביא את האויב הביתה.
"חיי אדם הולכים תמיד למקום שליבו ורצונו מוליכים אותם" [שלום עליכם].

תאריך:  06/01/2012   |   עודכן:  06/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
המתווך הוותיק מספר בראיון ל-News1 איך נכנס ליזמות בסיטי של תל אביב, עם האחים חג'ג'    המתווך המוביל של צהלה מספר על עסקות ב-10 עד 22.5 מיליון שקל    פנטהאוז במשתלה ב-5.5 מיליון שקל    עסקת-שיא בדרך: בית ב-100 מיליון שקל
מיכאל טוכפלד
שמואל גרינברג, סגן ראש עיריית בית-שמש, מאשים את התקשורת ואת השמאל במסע הסתה נגד הציבור החרדי, אך לא חושש לתקוף את הגורמים הקיצוניים בעירו ("הם זקוקים לאשפוז בכפייה"). בסיור במוקדי המחלוקת בעיר חשנו על בשרנו על מה הוא מדבר
חגית כהן
ילד ששר על אהבה זה בערך כמו פסיכולוג אוטיסט
אריה גלוזמן
תעשיית האנרגיה של אירן סובלת מקשיים עוד לפני הסנקציות החדשות של הקהילה הבינלאומית. הסנקציות שננקטו עד כה חסמו בפני אירן את השווקים הפיננסיים המערביים שדרכם היה ניתן לגייס השקעות בענף. ראשי המשטר מחפשים מקורות מימון חלופיים, אחד מהם הוא אג"ח איסלאמי
אורית רוזנבך
נשים מוכות החוות התעללות קשה מגיעות לעתים לידי מצב שאין להן ברירה אלא להרוג את הבעל המכה. אך חוק ההגנה העצמית, האמור להגן עליהן במקרים האלה, כולל סייגים ותנאים שלא מאפשרים להן באמת לפעול ללא סיכון בעונש מאסר ממושך. ועדה שהוקמה במשרד המשפטים לצורך בדיקת הנושא הציעה לקבוע מדרג חדש בנושא ההמתה, אך נראה שהפתרון האמתי מסור בידי בתי המשפט שיצטרכו להתחשב בנסיבות ולהחיל את החוק גם על מקרים שלא כתובים בו במפורש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il