X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
כ-60% מהנופשים במלונות הם ישראלים, למעט בירושלים; בנתניה 50% מהנופשים הם תיירים; 150 חיילים בודדים יתארחו במלונות ברחבי הארץ
▪  ▪  ▪

חג הפסח עומד בפתח ובמלונות בכל רחבי הארץ מסתמנת תפוסה גבוהה בערב החג ובחול המועד. כך מדווחת המחלקה הכלכלית של התאחדות המלונות בישראל.
מבדיקה שערכה התאחדות המלונות עולה, כי ההוצאה על קניית מזון לפסח מוערכת בכ-25 מיליון ש"ח לעשרת ימי החג. מדובר בסכום הגבוה בכ-50% לעומת תקופה רגילה בשל התפוסות הגבוהות ומוצרי החג הכשרים לפסח.
להערכת התאחדות המלונות, בכל אזורי הארץ נראים גידולים בתפוסות בחג הפסח השנה לעומת אשתקד:
בים המלח עומדת התפוסה על 90%-100%, באילת: כ-90% תפוסה, בירושלים: 80%-90% תפוסה, בטבריה: 90% תפוסה בחג הראשון וכ-80% תפוסה בחול המועד, בחיפה: 80%-90% תפוסה, בתל אביב: כ-85% תפוסה בחג הראשון וכ-75% תפוסה בחול המועד, בנתניה: 80%-90% תפוסה ובבתי הארחה בקיבוצים בכל הארץ: 90%-100% תפוסה.
150 חיילים בודדים יתארחו במלונות בארץ:
בפסח השנה יתארחו מעל 150 חיילים בודדים במלונות ברחבי הארץ. מדובר בחיילים בודדים, עולים מכלל הארצות וילידי הארץ, שאין להם משפחה, או שמשפחתם והוריהם רחוקים.
האירוח בבתי המלון כולל השתתפות בארוחת ליל הסדר, ובמרבית המקרים גם לינה בערב החג. המלונות המארחים פרוסים בכל רחבי הארץ: ממטולה ועד אילת החיילים יתארחו ברשתות מלונות: אקור כלל, דן, הולידיי אין, ישרוטל, פתאל, פרימה, קיסר, רימונים ושרתון ישראל ומהמלונות מצודת דוד, רנסנס, חוף התמרים.
הערכות המלונות לחג כוללת קנייה מוגברת של מוצרי מזון ומשקאות מכל תעשיית המזון בישראל. המוצרים בהם חל הגידול המשמעותי ביותר בפסח הם: ביצים: גידול של כ-50%, יינות - גידול של 60%, מוצרי מאפה ובשר - גידול של 40% וירקות ובמיוחד תפוחי אדמה - גידול של כ-40%.
בנוסף לכך נמצא, כי לפני חג הפסח גדלה ההוצאה על קניית ציוד מטבחים במלונות בעשרות אחוזים לעומת כל השנה והיא מוערכת במאות אלפי שקלים.
מרבית הנופשים במלונות - משפחות ישראליות
כ-60% מהנופשים במלונות הם ישראלים למעט בירושלים המתאפיינת ב-60% תיירים הנופשים במלונות בפסח, לעומת 40% ישראלים. בנתניה כ-50% מהנופשים הם תיירים.
מאפייני התיירים: באילת, נתניה ותל אביב - בעיקר תיירים יהודים צרפתים ואנגלים הבאים לחגוג את פסח בארץ. בירושלים מרבית התיירים הם יהודים אמריקנים, ומיעוטם נוצרים צליינים הבאים לחופשת פסח בישראל.
מרבית האורחים במלונות הם משפחות המבלות את חופשת חול המועד או את הסדר במלון. הנופשים במלונות נחלקים לאורחים המגיעים לחגוג את כל תקופת החג במלון ואל אלו משתייכים בדרך כלל התיירים המגיעים לכל החג וקבוצות דתיות שמקיימות את כל החג במלונות (כ-50% ממלונות ים המלח סגורים לקבוצות מסוג זה). יתר הנופשים במלונות מגיעים באחד משלושת מחזורי החג: בערב החג, חול המועד ובחג השני.

תאריך:  19/04/2005   |   עודכן:  19/04/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
שימש מנכ"ל המשרד לאיכות הסביבה בתקופתו של צחי הנגבי    נחקר בפרשת המינוים הפוליטיים
גלית יצחק
הסכסוך - בשל סגירת בית הספר לרנטגן    בעקבות כך יש חשש לשיבושים בשירותי בריאות כללית; פרוספר בן-חמו מאשים את ההנהלה בהפרת הסכם וביצירת מבוי סתום במו"מ להסדרת שכרם של עובדי מכוני הרנטגן
מירב לוי
10 סטודנטים יטוסו לאוקראינה בחג הפסח; בין הסטודנטים: שתי אחיות שלא ראו את הוריהן במשך 4 שנים
יפעתגדות
אנשים הפכו שמנים יותר מאז הופעת הבכורה של פירמידת המזון בשנת 1992    בדוח שפורסם בחודש שעבר בעיתון הרפואה של ניו זילנד נטען כי השמנה, במיוחד אצל ילדים, גורמת לירידה בתוחלת החיים, מפחיתה 4-9 חודשים מתוחלת החיים הממוצעת
מיכל הרשקוביץ
ביהמ"ש המחוזי הותיר על כנו את עונש המאסר בפועל שהטיל בימ"ש השלום    ביהמ"ש התייחס לחומרת העבירות והדגיש את אלמנט ההרתעה שבעונש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il