X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם יעל תוכנה
▪  ▪  ▪

יעל תכנה ומערכות הודיעה היום כי חתמה על הסכם לרכישת חברת ג'יטרוניקס ישראל, השייכת לג'טרוניקס העולמית, מובילה בינלאומית לאספקת מידע בתחום ICT.
ג'טרוניקס העולמית, שהנהלתה ממוקמת בהולנד, הינה מובילה עולמית בתחום התשתיות וטכנולוגית המידע (Information and Communication Technology). החברה מעסיקה למעלה מ-28,000 עובדים ביותר מ-30 מדינות בעולם. בשנת 2004 רשמה החברה הכנסות בסך של 2.4 מיליארד אירו.
ג'יטרוניקס ישראל, חברת אינטגרציה המעסיקה למעלה מ-70 עובדים, בעלת מחזור מכירות שנתי של למעלה מ-50 מליון שקל. עובדי חברת ג'טרוניקס יצטרפו לקבוצת יעל תכנה, הפועלת ממקום מושבה בכפר סבא. מייק ברגמן ימשיך לנהל את פעילותה של ג'טרוניקס בישראל וידווח ישירות לנתי אברהמי, מנכ"ל יעל תכנה ומערכות.
נתי אברהמי, מנכ"ל יעל תכנה ומערכות, אמר: "רכישתה של ג'טרוניקס ישראל, כמו גם היותנו שותף מקומי ובלעדי של ג'טרוניקס העולמית, הינם חלק מתכנית הצמיחה של יעל בשנים האחרונות. מי שעוקב אחר פעילותה של יעל תכנה, לא אמור להיות מופתע מרכישה נוספת זו, כחלק ממגמתה של החברה להתרחב ולהעמיק את פעילותה בשוק טכנולוגיית המידע. בדקנו ומצאנו כי פעילותה של ג'יטרוניקס, מובילה עולמית לשירותי טכנולוגיית המידע, הינה בעלת סינרגיה הולמת לפעילותנו המגוונת.
רכישה זו, כמו גם שיתוף הפעולה עם ג'יטרוניקס, נועדו להמשיך ולהדק את אחיזתנו בשוק הישראלי ומחוצה לו, לטובת לקוחותינו. רכישת ג'יטרוניקס והשותפות האסטרטגית עם החברה הבינלאומית תאפשר לנו גם להרחיב את שירותינו לתחומי חומרה, תשתיות, ומיקור חוץ מלא. בכוונתנו להמשיך במגמת הרכישות גם בשנה הקרובה, זאת בהמשך לרכישות שביצענו בעבר, בינהן: בירינגפוינט, אוניקס ואחרים".
אמיליו יולדי, סגן נשיא בכיר לאמריקה הלטינית ואזור EMEA של ג'טרוניקס, אמר: "לקוחותינו הבינלאומיים דורשים תפעול חזק, רחב ומקומי. מכירתה של חברת הבת שלנו בישראל ליעל תכנה תסייע בידנו להיות תחרותיים יותר. יעל תכנה תהיה השותף הבכיר והבלעדי שלנו בישראל. בחרנו בהם בשל גודלם, האיכות המעולה שהם מיצגים ומיקוד השירותים שהם נותנים בשוק הישראלי, אותו מצאנו כטוב ביותר עבור לקוחותינו. אני משוכנע שהשותפות עם יעל תביא לשתי החברות עסקים רבים בשנים הבאות ותיצור גוף חזק ומוביל בישראל למען הלקוחות".
אודות יעל תכנה ומערכות
יעל תכנה ומערכות הנה החברה הבכירה בקבוצת יעל ומובילה את שוק התכנה בישראל מזה כארבעים שנה. חברת יעל עוסקת במגוון פתרונות התכנה הנדרשים לארגונים:
-פרויקטי System Integrators במגוון מערכות ופלטפורמות עם מתודולוגיה מוכחת
-ביצוע פרויקטים ע"פ דרישות הלקוח
-פתרונות ומרכזי התמחות מבוססי מוצר - CRM, ERP, EAI , B2B PLM, W2H, BI ,Prodac ועוד
-יועצים ומיקור חוץ
קבוצת יעל מונה כ-700 מהנדסי תוכנה, מנהלי פרויקטים ומנתחי מערכות, העוסקים בפיתוח תוכנה על פי הזמנה, או על בסיס התמחויות וכן בייעוץ, בליווי ובהטמעה.
[קישור]. יעל תכנה ומערכות הינה החברה המובילה והמרכזית בקבוצה.
אודות ג'יטרוניקס
ג'יטרוניקס הינה אחת מהמובילות העולמיות לאספקת שירותי IT, עם פעילות ב-100 מדינות, באמצעות שותפים מקומיים ומפיצים ישירים. החברה מעסיקה למעלה מ-21,000 עובדים ברחבי העולם. בשנת 2004 רשמה החברה הכנסות בסך של 2.4 מיליארד אירו. לג'יטרוניקס שיתופי פעולה גלובאליים עם סיסקו, מיקרוסופט ודל. מטה החברה פועל מאמסטרדם, הולנד. עוד על החברה, באתר הבית: www.getronicx.com

תאריך:  02/05/2005   |   עודכן:  02/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il