X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קבוצת קרסו
▪  ▪  ▪


קבוצת קרסו, יבואנית מכוניות רנו לישראל, יוצאת בקמפיין פרסום לרנו מגאן סדאן, תחת הסיסמא "מגאן, ה-DRIVE שלך". במרכז הקמפיין סרט טלוויזיה שהופק באמצעות משרד הפרסום פלד ע"י חברת ההפקה OG והבמאי ליאור הר לב. בנוסף יעלה הקמפיין בעיתונות, רדיו ובאינטרנט.
הקמפיין, הינו הקמפיין הראשון של רנו תחת האסטרטגיה החדשה המתמקדת בחווית הנהיגה. ממחקרים שערכה החברה אשר בדקו "מה הישראלי רוצה?" ו"מה חשוב לו במכונית?", נמצא כי רנו מגאן עונה על צרכים שהעלה הלקוח הישראלי - גברים ונשים בגיל 35-45. הקמפיין, אשר נמצא בעיני הנחקרים כמסקרן, הומוריסטי ומעניין, מעביר את המסר כי לרנו מגאן יש את היכולת להניע אותך, לעשות דברים שלא אופייניים לך, ליהנות, להתרגש ולהיות מי שאתה באמת רוצה להיות.
מטרת הקמפיין היא להדגיש את תכונות המגאן כרכב מעוצב חיצונית ופנימית,רכב מרגש ומדליק שכיף לנהוג בו והוא יוצר אצל הנוהג בו תחושה של התלהבות,עוצמה ופינוק עצמי. רנו מגאן - סיפור הצלחה באירופה ובישראל מצוידת בשלל אביזרים טכנולוגיים כמו רכב ללא מפתח, לוח שעונים מתקדם, בלם יד מעוצב כמצערת של מטוס,בקרת אקלים, חיישן גשם ואורות ועוד, המעניקים לך חווית נהיגה אמיתית.
את הקמפיין נבחר להוביל השחקן יפתח קליין, שחקן התיאטרון והטלוויזיה.
קליין נמצא מתאים להוביל את הקמפיין היות והוא מתאים לקהל היעד של המגאן סדאן: גבר בגיל 35 מצליחן, שרמנטי, אוהב את החיים ואוהב ריגושים, עיצוב אטרקטיבי, טכנולוגיה מתקדמת ובטיחות מושלמת.
אייל פביאן, סמנכ"ל השיווק של חברת קרסו, מוסר: "הקמפיין מציג אסטרטגיה פרסומית חדשה לרנו לאחר תקופה בה ביססה החברה את העובדה שרנו היא המכונית הבטוחה ביותר בישראל. מעתה האסטרטגיה הפרסומית תתמקד במקביל ליתרונות הבטיחותיים של הרכב, גם בחוויית הנהיגה והטכנולוגיה המתקדמת של רנו מגאן".
קרדיטים:
מנכ"ל - רזי פלד
סמנכ"לית לקוחות -אליקה מרחבי
מנהל קריאטיב- רועי פרידלר, שרית רוטמן

תאריך:  03/05/2005   |   עודכן:  03/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il