X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בזק בינלאומי מפרסמת את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של 2005 התחייבותה של החברה כלפי לקוחותיה למחירון הנמוך ביותר (29 אג' לדקה) בארבע המדינות הפופולריות - ארה"ב, רוסיה, ארגנטינה וצרפת, המשיכה לשחוק את הכנסותיה בתחום השיחות הבינלאומיות
▪  ▪  ▪

בזק בינלאומי, ספקית האינטרנט והשיחות הבינלאומיות הגדולה, מפרסמת (יום ג', 3.5.05) את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון לשנת 2005, מהן עולה כי למרות ההחרפה בתחרות בתחום השיחות הבינלאומיות ובתחום האינטרנט, הצליחה החברה לשמור על יציבות ברמת ההכנסות.
הכנסות החברה הסתכמו ברבעון הראשון השנה ב-199.2 מיליון שקל, ירידה של כ-2% לעומת רבעון קודם, וגידול של כ-1% לעומת תקופה מקבילה אשתקד. מגמת התחזקות תחום האינטרנט המהיר וה-Data בבזק בינלאומי נמשכה גם ברבעון זה ולקוחות האינטרנט וה-Data של בזק בינלאומי, תרמו למעלה מ-50% מהכנסות החברה.
הרווח הנקי ברבעון הראשון הסתכם ב-26.2 מיליון שקל, בדומה לרבעון קודם, ופחות מהרבעון המקביל אשתקד בו הסתכם הרווח הנקי ב- 2.8 מיליון שקל.
הרווח התפעולי של החברה ירד ברבעון הראשון של 2005 בכ-18% ועמד על כ-20.5 מיליון שקל, לעומת כ-24.9 מיליון שקל ברבעון קודם וכ-34.5 מיליון שקל ברבעון מקביל אשתקד. הירידה ברווח התפעולי נובעת מהירידה בהכנסות מהשיחות הבינלאומיות. מקור התרומה העיקרית לירידה בהכנסות, נובע מהתחייבות החברה למחירון המנויים הנמוך ביותר (29 אג' לדקה) לארבעת היעדים המרכזיים- ארה"ב, רוסיה, ארגנטינה וצרפת. כמו כן, הגידול במספר לקוחות האינטרנט המהיר (100,000 לקוחות מול רבעון מקביל), הוביל מטבע הדברים לגידול בהוצאות ההפעלה בשירות הלקוחות ובהשקעות, אשר פגע אף הוא ברווח התפעולי.
אבי גבאי, מנכ"ל בזק בינלאומי, מסר: "הרבעון הנוכחי מבטא היטב את האתגר שעומד בפני בזק בינלאומי והוא היכולת שלנו להמשיך ולשמור על יציבות ברמת ההכנסות, למרות החרפת התחרות בכל החזיתות, במיוחד בתחום השיחות הבינלאומיות". גבאי הוסיף, כי מובילות החברה בתחום האינטרנט המהיר ויכולתה לתרגם פעילות זו להכנסות ורווחים, מפצים על הפגיעה בתחום השיחות הבינלאומיות.
בסיכום הרבעון הראשון ממשיכה בזק בינלאומי להוביל את האינטרנט המהיר בישראל עם כ-360 אלף לקוחות. בתקופה זו רשמה החברה הצלחה רבה במהלך רחב היקף לשדרוג חינם של לקוחות חדשים וותיקים למהירויות של 1.5 ו-MB2, מהלך שהוביל לגיוס כ-20 אלף לקוחות אינטרנט חדשים ולהטבות שדרוג לעשרות אלפי לקוחות קיימים.
למרות פתיחת השוק לתחרות המשיכה החברה גם ברבעון הראשון של השנה להוביל את שוק השיחות הבינלאומיות בישראל עם כ-34% מנתח השוק.

תאריך:  03/05/2005   |   עודכן:  04/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
הרווח התפעולי צמח ב-50% לעומת הרבעון המקביל והסתכם ב-1.4 מיליון שקל - עלייה של 30% לעומת הרבעון הקודם    הכנסות החברה צמחו ב-33% והסתכמו ב-13.6 מיליון ש"ח לעומת התקופה המקבילה אשתקד
עומר שיקלר
החברה גייסה ברבעון 48 אלף לקוחות חדשים נטו    מספר מנוייה הפעילים לסוף הרבעון: 2,180,000    נמשך הגידול בהכנסות החברה: ההכנסות ברבעון הראשון הסתכמו ב- 1,110 מיליון ש"ח לעומת 1,070 מליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד
שלומי דיאז
האישה ביקשה להיפרד והמאהב סירב    הבעל כעס ודקר אותו למוות    בירושלים נורה תושב העיר
עומר שיקלר
לטענת עמותת "רופאים לזכויות אדם" גורמי ביטחון מנעו ממחמד רדאד, חולה לב בן 38 קבלת טיפול רפואי לאחר שסרב להסגיר את אחיו פעילי הטרור
הדר פרבר וסוכנות איי.פי
ממשלת שבדיה הזמינה את המחקר בעקבות דיווחים על עלייה בשיעור מקרי הניצול המיני של בעלי חיים במדינה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il