מהפכה בשוק הקונפיטורות והריבות - לאחר שנים של שליטה מוחלטת בשוק הריבות והקונפיטורות של מותגים וותיקים כגון 778, עסיס וויטה, במחצית השנייה של 2004 חל מהפך בתחום, וע"פ דו"ח נילסן חב' "סן דלפור" מצרפת תופסת נתח של כ-34% משוק זה- עלייה של כ-26% מהתקופה המקבילה של שנת 2003.
במקום השני בשוק-חב' תמ"י 778-26% - ירידה של כ-14% מהתקופה המקבילה אשתקד, עסיס- 9% ירידה של כ-10% מהתקופה מקבילה אשתקד, יד מרדכי 7%, ויטה 4%, שופרסל 2%, ענבי ציון 3% ואחרים 18%.
את העלייה ניתן לייחס בין היתר לטרנד הבריאותי העולמי שהתבטא בין היתר בשינויים בהרגלי התזונה של הישראלים. מוצרי הריבות והקונפיטורות מתאפיינים ברמת סוכר גבוהה וכתוצאה מכך חלה ירידה מתמשכת בשוק הקונפיטורות מלבד מוצרי "סן דלפור" אשר רשמו עלייה משמעותית במכירות.
מעדני הפירות של "סן דלפור" הינם ללא תוספת סוכר ו-100% פרי טבעי, בעלי מגוון טעמים כגון תות, פירות יער, תפוזים, פטל, אפרסקים, אוכמניות, משמשים ועוד. חב' "סן דלפור" משווקת את מוצריה בישראל כ-6 שנים ובמהלך שנת 2004 ומעדני הפירות שלה הפכו למותג הנמכר ביותר בתחומו בשוק הישראלי.