אנני בירן, מנהלת השיווק של אנרג'י, הודיעה היום על השקת הקמפיין הפרסומי החדש.
בירן מסרה כי, הקמפיין מציג סדרת חטיפים חדשה המתאימה לילדים ונוער. הסדרה כוללת שלושה טעמים: שוקולד, קורנפלקס ושחור לבן.
הקמפיין אשר הופק באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, יעלה ביום רביעי ה-11/05/05 הקרוב, בערוצים 2, 10, 24 ו-MTV ויימשך כשבועיים.
כמו כן, יכלול הקמפיין פעילות ענפה של קידום מכירות בנקודות המכירה.
על תוכן הסרט ENERGY:
הסרטון מציג חבורת נערים בסיטואציה של נסיעה על סקטבורד בטכניקה מיוחדת.
הקו המוביל את הקמפיין הוא האנרגיה הספורטיבית שחטיפי אנרג'י מעניקים לך.
אנרג'י מציגה בכניסה לקטגוריית הנוער והילדים את מסר הבריאות באמצעות הצגת אנרגיה ספורטיבית ופעילות ספורטיבית מהנה.
מי עומד מאחורי הקמפיין?
משרד הפרסום: אדלר-חומסקי
מנהל לקוח-אבשלום הרצוולף
סופרוויזרית-ענת פישר לבנטון
תקציבאית-מרב באור
מנהל קריאייטיב-יונתן סטירין
ארט דיירקטור-בן סבר
קופירייטר-יפתח חוצב
מנהלת פלנינג-אורית מולי
מפיקת משרד-נוגה שגיא
חברת הפקה-מולה הפקות
במאי-רם מצא