יוניליוור ישראל יוצאת בקמפיין לסדרת מזולה החדשה המסייעת בשמירה על בריאות הלב. הקמפיין בהשקעה של 4 מיליון ₪ עולה בטלוויזיה, בעיתונות ובאינטרנט בפרסום בנקודות המכירה ובפעילות קד"מ באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן.
הקמפיין ילווה בסיסמה "מזולה - לחיות עם כל הלב". במרכז הקמפיין תמונות לייפסטייל - ים, חול, ריקודים, ואוירה דינמית של חיים עם כל הלב (בסרטון משולבים צילומים של לבבות בסיטואציות שונות).
כאמור, לפני כחודש השיקה יוניליוור ישראל סדרה ייחודית של מרגרינות ב-5 טעמים חדשניים תחת המותג מזולה.
הנוסחה החדשה של מזולה פותחה במיוחד כדי לסייע לאנשים להגיע לרמת הצריכה המומלצת של חומצות שומן ושל ויטמינים E, A ו-D. הרכב השומנים הייחודי של מזולה נבדק מחקרית בעולם ונמצא כתורם לשמירה על בריאות הלב.
יוניליוור העולמית ואיגוד הלב העולמי (WHF) פועלים במאמץ משותף לשיפור בריאות הלב. איגוד הלב העולמי ממליץ על מזולה כחלק מהתפריט היומי לבריאות הלב.
על יוניליוור
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ- 150 מדינות. היקף פעילות הקונצרן הסתכם בשנת 2003 בכ-48.5 מיליארד דולר. היקף מכירות מותגי יוניליוור בישראל הסתכם ב- 2003 בכ-1.3 מיליארד שקלים בשנה. יוניליוור פועלת בעיקר בשני תחומים: מוצרי מזון ומוצרי טיפוח אישי וביתי.
הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitalitiy (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, לוקס, בדין, סיף, פינוק, ואח'. כמו כן יוניליוור היא בעלת 51% מגלידות שטראוס.
קרדיטים:
מנהלת שיווק מותגים בינלאומיים ביוניליוור ישראל: פיונה גייל
מנהלת מותג בכירה מזולה: איילת רוזן
מנהלת מותג מזולה: עדי ברק
משרד פרסום: ראובני פרידן
קופי:אורי סניור, ארט:אמיר צור, מנהלת קריאייטיב: סימה אלון, מנהל קריאייטיב ראשי : ספי שקד, סמנכ"ל לקוחות : ישי מנדיל, סופרוויזר : מיכל אפורי, תקציבאית:אילנה נוזיק, פלנינג: סיגל דרדיקמן סמנכ"ל פלנינג : זוהר מנור, מפיקה: אורלי פוקס, מנהלת הפקה :אוסנת בן משה