חברת הקפה של עלית עולה בקמפיין שילוט חוצות לפחית,
תחת הסיסמא: "בדיוק כמו שאני אוהב".
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי/y&r, יעלה בתאריך 13/5/05 למשך כשבועיים ויכלול 4 שילוטים שונים ברוח פחית הקפה הנמס.
הקמפיין מציג מגוון סיטואציות שפחית הקפה הנמס משתלבת בהן באופן מושלם... אף סיטואציה לא תהיה שלמה ללא קפה נמס עלית...
דוגמאות לשילוט קמפיין החוצות:
נעלי בית, טרנינג, ספר ו... קפה נמס עלית
צחוקים, זכרונות, רכילות ו... קפה נמס עלית
מזוודה, דרכון, כלי רחצה ו... קפה נמס עלית
DVD, חברה', נישנושים ו... קפה נמס עלית
קרדיטים לקמפיין:
מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי, סמנכ"ל קריאטיב: יורם לוי, ארטדירקטור: איילת חן(גורג'ס), קופירייטר: יאיר שיינברג, סופרוויזרית: ורד קינרייך-גולן, תקציבאי: אדם פולצ'ק, מדיה: יונייטד.