X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סקאל דיוטי פרי
▪  ▪  ▪

סקאל דיוטי פרי יוצאת בקמפיין להבלטת הכדאיות של קניית מסכי פלזמה ו - LCD בדיוטי פרי בהיקף השקעה של 350,000 שקל.
מטרת הקמפיין שעולה תחת הסיסמא "פלזמה ו - LCD קונים בדיוטי פרי..." הינה הבלטת הרווח הממשי המוצע לצרכן בקניית פלזמות ו - LCD במחירי דיוטי פרי הזולים בעד 30% מאשר בשוק המקומי.
לראשונה בקמפיין בתחום החשמל יוצג החיסכון של הלקוח כאשר לצד המחיר יופיע הסכום אותו חסך הצרכן באמצעות הרכישה בדיוטי פרי.
קובי סקאל: "כחלק ממדיניות להדגיש את העובדה כי מחירי המוצרים בחנות החשמל והאלקטרוניקה של סקאל בדיוטי פרי הינם מהנמוכים בעולם, החלטנו למנף את המסר ע"י התמקדות באחת מהקטגוריות האטרקטיביות ביותר בדיוטי פרי - מסכי פלזמה ו - LCD הנמכרים במחירים שנמוכים בעשרות אחוזים מאשר בשוק המקומי..."
סקאל דיוטי פרי ממשיכה בהעברת המסר לצרכן הישראלי כי חנות החשמל והאלקטרוניקה בדיוטי פרי הינה האטרקטיבית בישראל, ויוצאת היום בקמפיין שמטרתו הבלטת הכדאיות של רכישת מסכי פלזמה ו - LCD בדיוטי פרי בהיקף השקעה של 350,000 שקל.
הקמפיין באמצעות פרסום אדלר חומסקי וורשבסקי כולל פרסום בעיתונות ושלטי חוצות, ועולה תחת הכותרת "פלזמה ו-LCD קונים בדיוטי פרי..." על מנת להמחיש את פערי המחירים בקטגוריית הפלזמות וה - LCD שמחירי הדיוטי פרי שלהם הינם מהנמוכים והאטרקטיביים בעולם, ונמוכים בעשרות אחוזים מאשר בשוק המקומי.
בנוסף, ההתמקדות בקטגוריית הפלזמות וה - LCD מחדד את המסר כי הקנייה במחירי סקאל דיוטי פרי בכל תחומי החשמל, האלקטרוניקה וההיי טק הינה מהמשתלמות בעולם, פרי ונמוכה בעד 40% מהשוק המקומי.
הקמפיין מציע בעצם חידוש בתחום החשמל - לצד המחיר של המוצר יופיע הסכום אותו חסך הצרכן, כאשר ביצע את הרכישה בחנות הדיוטי פרי. (החיסכון הוא ביחס לשוק המקומי).
קובי סקאל סמנכ"ל השיווק בקבוצת סקאל מסר כי: הקמפיין מהווה נדבך נוסף במדיניות שעיקרה המשך מתן דגש על העובדה כי המחירים של המוצרים בחנות החשמל והאלקטרוניקה של סקאל בדיוטי פרי הינם מהנמוכים בעולם, כאשר החלטנו למנף את המסר ע"י התמקדות באחת מהקטגוריות האטרקטיביות ביותר בדיוטי פרי".
לדבריו:"בחודשים האחרונים ירדו מחירי הפלזמות וה - LCD בחנות בדיוטי פרי הן כחלק מהמגמה הכללית בשוק והן בשל העבודה שזיהינו את פוטנציאל הצמיחה של הקטגוריה ויצרנו מחירים חסרי תקדים בתחום, וזאת בנוסף לעובדה שאנו מציעים את מגוון המסכים הגדול בישראל.
עוד הוסיף סקאל כי להערכתו בחצי השנה הקרובה יירשם גידול נוסף של 50% בקטגוריה.
מחירים ומותגים לדוגמא:
- חסכון של 3208 שקל! LCD LG 32" 2699$
- חסכון של 4620 שקל! LCD LG 37" 3999$
- חסכון של 7804 שקל! LCD LG 42" 5999$
- חסכון של 3344 שקל! LCD JVC 32" 2899$
פלזמה - חסכון של 3170 שקל! JVC 42" 3399$

תאריך:  15/05/2005   |   עודכן:  15/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ארי סירקין
בית משפט השלום בראשון לציון פסק כי כספי לקוח שנמשכו מחשבונות בבנק דיסקונט, נמשכו ללא זכות שבדין והבנק חייב בהשבתם לאלתר
בנק לאומי
- הודעה מטעם בנק לאומי
וילדר יחסי ציבור
- הודעה מטעם "עוף טוב"
וגנר גרינשטין
- הודעה מטעם SENSE
אפיקים יחסי ציבור
- הודעה מטעם פלאפון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il