X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
בהשוואת המפות של אבי דיכטר עם מדינת ישראל, ראש הדרקון של המדינה נמצא בצמידות לכוכב יופיטר בהורוסקופ האישי שלו. השילוב מעיד על מטרות חיים דומות ושיתוף הפעולה, שהיה ויהיה למען מטרות משותפות, ישרת את כלל אזרחי מדינת ישראל תחזית אסטרולוגית לשבוע 13.4.12-6.4.12
▪  ▪  ▪
אבי דיכטר. נאמנות לצד הפריה הדדית [צילום: פלאש 90]

הירח המלא היום מפעיל את מזל מאזנים, אבל מבנה הכוכבים אינו נוח ומקשה על פתרון במצבים שיש בהם חילוקי-דעות. הצורך שלכם להתבטא חזק יותר והסגנון האסרטיבי גורם לאכזבה אצל אחרים.
בימים סביב הירח המלא יש להיזהר מחומרים מתלקחים (למעשה זה פעל בתחילת השבוע ברעננה, ליד קניון רננים, שחומרים נפיצים התלקחו בגלל חוסר זהירות). זהירות כפולה מתבקשת גם כשאתם נוהגים או מתרגלים תרגילי ספורט.
בשבוע שעבר נכתב כאן: "כוכב מרקורי ייעצר בתאריך 4.4, ביום בו מרקורי משנה מגמה. נדרשת זהירות, מאחר שבאותו יום יש בעיות וטעויות רבות. צפו שסודות ייחשפו אחרי שיתחיל לנוע קדימה". החשיפה הגדולה שזעזעה רבים הייתה השבוע פרשת סחיטת הכספים של האתר החרדי "בחדרי חרדים". אנשים טובים שפחדו על שמם הטוב, שילמו שלמונים, והרבה, כדי להתגונן. עוד "סוד" שנחשף השבוע היה על נשיא הונגריה פאל שמיט, שזייף את הדוקטורט שלו ולכן נאלץ להתפטר מתפקידו.
ביקורות וקיטורים
בימים האלה, השינוי בתנועתו של כוכב התקשורת עוזר לדבר בגילוי לב, לומר את האמת בלי לחשוש, מה שעוזר לפתוח דף חדש, מאפשר התחלות חדשות.
השבוע צפויים כמה ימים מתסכלים, בעיקר לקראת התאריך 8.4. ייתכן שיצוצו כמה מכשולים שלא חשבתם עליהם. פוגשים באנשים פחות גמישים ומתקשים לשתף פעולה. האגו גדול יותר. הטוב ביותר יהיה להתרכז בפעולות שהן שיגרה בחייכם, כאלה שהזנחתם, כמו למשל לאזן חשבונות או לגבות את המחשב. אחרי התאריך 9.4, יהיה קל יותר להשיג שיתופי פעולה.
תחושות חוסר הסבלנות ימשיכו לרטוט מתחת לפני השטח. כוכב מארס נעצר בימים האלה, לקראת התאריכים 13-14.4. הביקורת תתגבר, איומי עובדים על מעבידים יתחזקו, נמשיך לשמוע ולהשמיע חוסר שביעות רצון, גם בינינו ובין הסובבים אותנו וגם במקומות העבודה ובכל מקום ציבורי. הביקורת תישמע בשקט או בקול רם, חוסר שביעות הרצון והקיטורים יכולים להתפתח ולא נופתע אם נשמע איומים על שביתות חדשות בדרך.
עצירת מארס
כוכב מארס נמצא במזל בתולה ואחרי שהוא יתיישר בסוף חול המועד, ימשיך בטיולו הארוך והמתמשך במזל בתולה, עד לתאריך 3.7. בתקופה זו נשמע על יצירת מקומות עבודה חדשים, ארגון מחדש בעסקים ובמקומות עבודה, התחלת פרויקטים ועסקים חדשים. נשמע גם על תוכניות חדשות בתחום הבריאות, אם זה יהיה משהו יותר כללי במדינה ואם זה ברמה האישית, שינוי הרגלי תזונה כדי לשפר את הבריאות האישית.
כעת תוכלו סוף-סוף לסכם את התוכניות שלכם בהצלחה ולהתחיל להניע אותן קדימה. למעשה, אלה הימים בהם תחושו שהרוח חזרה לשתף פעולה, ניתן להשיט את ספינות המפרש ליעדים המבוקשים.
שימו לב, במערכות יחסים אינטימיות שימרו על רגישות גבוהה יותר, מאחר שיהיה קושי בהקשבה ובהבנה.
כוכב מארס נעצר בימים שבין התאריכים 14.4-13.4, אלו ימים לא קלים. ההיסטוריה מספרת שהרבה מלחמות החלו זמן קצר אחרי שהמארס נעצר והחל לנוע קדימה. עצירה זו עלולה להלהיט שוב לרמה גבוהה את המילים והשמועות בכל הקשור לפעולה צבאית בין אירן וישראל בחודשיים הבאים.
כוכב מארס עובר גם על מבנה כוכבים בארה"ב, המעיד על מבוכה שם בעיקר בגלל קונפליקטים צבאיים לא רצויים.

השבוע...

System.String[]

כלכלה ושווקים

System.String[]

דיכטר וישראל

System.String[]

מחשבה אסטרולוגית

System.String[]

תאריך:  06/04/2012   |   עודכן:  06/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עליס בליטנטל
שמותיהם של ג'וליו סקארניצ'י ורנצו טארבוזי אולי אינם זכורים לכם כ"כ, אך שם הקומדיה שחיברו ב-1956 "קוויאר ועדשים" מוכר ועוד איך. אחת מהקומדיות המוצלחות של המאה ה-20, עם כל הניחוח האיטלקי של המזג החם, הרמאויות ככלי לשרידות, והמצבים הקומיים עד טירוף. הפקתו של התיאטרון הלאומי הבימה היא מהמצחיקות שראינו. נראה שבימויו של מוני מושונוב, קומיקאי פנומן כשלעצמו, עשה את העבודה...
ראובן לייב
הסלע האדום יהפוך במרוצת ימי החג לאתר עלייה לרגל לא רק לסתם הרפתקנים, אלא גם למי שמיושבים בדעתם ושאינם מוכנים לוותר על ביקור באחד האתרים המרשימים בעולם
יפעת גדות
ציוריו של ארי לויט יוצאי-דופן    משהו בצבעוניות שלהם ובמרקם, שנוצר מהעבודה בשפכטל במקום במכחול, שואב אותך פנימה ומחייב מבט מעמיק    לויט נושא עימו מסר ברור - לא כל צייר הוא אומן משום שאמנות היא מיומנות
עליס בליטנטל
את מחזהו של פטריק מארבר (יליד 1964) ראינו כבר בגירסאות קודמות. אך זאת האחרונה, של תיאטרון הספריה בר"ג - עולה על כולן. אם משום הבימוי הגאוני של גילי אמיתי הצעיר המחונן, ואם משום ארבעת השחקנים המבריקים בתפאורה היפהפייה והחכמה - התוצאה היא הצגה שנדיר לראות כמוה בתיאטרונים הרפרטוארים
חגית כהן
הסדרה הקומית-פיוטית 'הים הדרומי' מוכיחה שהעיר אילת המיתולוגית, זו שמשכה אליה טיפוסים, נוודים ותמהונים, עודה קיימת, ושהמלונות לא הצליחו לקבור את הפריקיות שלה, גם אם צוותי הבידור עושים כל מאמץ להפוך את הקבורה לעליזה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il