X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בחודש זה יקיים מינהל החברה והנוער פעילות בלתי פורמלית לתלמידי הגוש; בחוברת של משרד החינוך יוסבר הנושא החברתי על-מנת לעודד דיונים באווירה אוהבת על נושא ההינתקות; החלה פעילות מיוחדת של השירות הפסיכולוגי-ייעוצי במחוז דרום; יוארך זמן בחינות הבגרות לתלמידי בגוש
▪  ▪  ▪

לקראת יישום תוכנית ההינתקות, הציגה היום (יום ד', 18.5.05) שרת החינוך, לימור לבנת בפני שרי הממשלה ובראשם ראש הממשלה, אריאל שרון את היערכות המשרד לקראת ההינתקות. המשרד נערך לחודש לימודים נוסף בחודש יולי, זמן חופשת הקיץ של התלמידים. בחודש זה, תתקיים מסגרת בעלת פעילות בלתי פורמלית, שיארגן מינהל חברה ונוער במשרד החינוך.
בנוסף, יוארך זמן בחינות הבגרות באופן גורף לכל התלמידים הגרים בגוש. אגף הבחינות נערך בימים אלה לקראת יישום הנושא.
בימים הקרובים יפרסם המשרד באתר האינטרנט את חוברת: "מתנתקים מתחברים". החוברת מיועדת לאנשי ההוראה בכל מערכת החינוך ברחבי הארץ.
מנהלת אגף השירות הפסיכולגי ייעוצי, בלהה נוי, ציינה כי מטרת החוברת הינה "להסביר את הנושא החברתי ולעודד דיונים באווירה אוהדת על נושא של ההינתקות".
"אנו רוצים ליצור אמפטיה בקרב התלמידים בארץ למה שעוברים התלמידים מגוש קטיף. אנו מאמינים, כי בכוחנו למנוע נתק בין תלמידי הגוש לבין שאר תלמידי ישראל. תקוותנו היא שבכל מקום בארץ ירגישו שהסיפור של גוש קטיף הוא הסיפור של כולנו".
השירות הפסיכולוגי-ייעוצי החל לפעול בדרום
בלהה נוי הדגישה את ההתייחסות המיוחדת לאוכלוסייה הקולטת במחוז דרום: "התחלנו בקיום פעילות מיוחדת של השירות הפסיכולוגי ייעוצי במחוז דרום. הילדים בגוש עוברים למקום חדש - חברים חדשים, סביבה חדשה, ביה"ס חדש, תכנית לימודים וכו'. לכן אנו מכינים את הילדים הקולטים להתייחס, לעזור ולסייע בקליטה מלאה".
"תמצא תעסוקה לכל 394 המורים"
במשרד החינוך נערכים לשיבוץ תלמידים ומורים למקומות מגוריהם החדשים. המשרד הכין חלופות לשיבוץ מקומות מרוכזים וכן למקומות שאינם מרוכזים. בגוש קטיף גרים 3,335 תלמידים מגילאים 3-18, מתוכם לומדים בגוש 1,680 תלמידים בחינוך הממלכתי דתי (שאר התלמידים לומדים מחוץ ליישוב).
מנהלת מחוז דרום, עמירה חיים ציינה בוועדה כי "מצאנו באיזור הסובב את ניצנים מקומות ל-2,450 תלמידים. אם יהיה צורך בכיתות שלמות אנו ערוכים לכך. בנוסף, במידת הצורך, נערכנו גם למבנים יבילים. ביה"ס שיקלוט, ככל הנראה, את מירב התלמידים הוא ביה"ס ממ"ד של מועצה איזורית חוף אשקלון. בנוסף, ציינה מנהלת מחוז הדרום כי, "לכל המורים, 394 במספר, תמצא תעסוקה".

תאריך:  18/05/2005   |   עודכן:  18/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
נעצרו בחשד לאחזקת כמות גדולה של אמל"ח    חשודים בין היתר בתכנון התנקשויות בעולם התחתון
יפעת גדות
בעוד מתבגרים פופולריים בשלבים הראשונים של גיל ההתבגרות הראו מספר מאפיינים חיוביים, הרי שעם הזמן נראתה עלייה יחסית ברמות של שימוש לרעה באלכוהול וסמים
מיכאל דבורין
החברה מדווחת כי הרווח הנקי שלה ברבעון הראשון של שנת 2005 עמד על כ-281 מיליון ש"ח לעומת 65 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד    הרווח מפעולות לרבעון הראשון לשנת 2005 עמד על כ-454 מיליון ש"ח לעומת 204 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד    יו"ר הדירקטוריון מראני: "עמדנו באתגרים התפעוליים של החברה"
ארי סירקין
מחשובי הרבנים בציונות הדתית קוראים לנקיטת סנקציות כנגד גברים אלימים
מיכאל דבורין
כך עולה ממחקר מיוחד שערכה קבוצת BDI; ממצאי BDI עולה כי כ-28% מהחברות הציבוריות הנסחרות בבורסה בתל אביב מדורגות ברמת סיכון שמעל הממוצע וברמת סיכון גבוה ומסוכן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il