X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המכרז על מחיר האג"ח נסגר על ריבית מינימום 4% אבי צבי: הצלחת ההנפקה תמנף את יכולותיה העסקיות של החברה
▪  ▪  ▪

חברת נטוויז'ן השלימה היום, (יום ה', 19.5.05) את ההנפקה הראשונה של ניירות הערך שלה לציבור בביקושים של פי ארבע.
את ההנפקה הובילו כלל פיננסים חיתום, לידר הנפקות, הבינלאומי הראשון ושות' חיתום והשקעות, רוסאריו קפיטל ואלטשולר שחם ניהול חיתום והשקעות.
היקפה הכולל של ההנפקה הינו 145 מיליון ש"ח והיא כללה 100,000 יחידות המורכבות ממניות ביחד עם אופציות למניות וביחד עם אגרות חוב ניתנות להמרה למניות, במחיר של 1,454 ש"ח ליחידה. במכרז שהתקיים על שיעור הריבית שתשאנה אגרות החוב הושגה ריבית המינימום בשיעור של 4%. זוהי הצעה ראשונה של ניירות הערך של החברה לציבור הרחב. על-פי תוצאות המכרז המזמינים בהנפקה לציבור יקבלו הקצאה של 20% מהיחידות והמשקיעים המוסדיים יקבלו 80% מהיחידות.
הריבית על אגרות החוב תשולם אחת לשנה בכל אחת מהשנים 2006- 2011 (כולל). כאשר כל 32 ש"ח אג"ח ניתן להמרה למניה רגילה אחת בערך נקוב של 1 ש"ח. הקרן תשולם בשלושה תשלומים שווים בשנים 2009 עד 2011.
לדברי אבי צבי, משנה למנכ"ל נטוויז'ן, "אנו מרוצים מאוד מתוצאות ההנפקה, אשר מצביעות על אמון שוק ההון בנטוויז'ן כחברה מובילה בתחום האינטרנט והתקשורת. הצלחת המכרז לציבור מצטרפת להצלחת ההנפקה במכרז המוסדי ומעידה גם על העניין של השוק בתחומי פעילותנו. ההון שגויס מאפשר לנטוויז'ן למנף את יכולותיה העסקיות בתחומי פעילותה".
חברת נטוויז'ן, הינה חלוצת שירותי הקישוריות לאינטרנט בישראל משנת 1994, החברה סיימה את שנת 2004 עם גידול של כ-8% בהכנסות ל-304 מיליון שקל ורווח נקי של 17.7 מיליון שקל. ברבעון הראשון של 2005 הסתכמו הכנסות החברה 81.7 מיליון ש"ח המהווה גידול של 10% לעומת הרבעון ראשון אשתקד. הרבעון הסתכם ברווח נקי של 0.7 מיליון ש"ח עקב השקעות החברה בכניסתה לתחום השיחות הבינלאומיות.
תחומי הפעילויות כוללים קישוריות ושירותי ערך מוסף בעולם האינטרנט, אתר התוכן נענע סחר אלקטרוני ויישומי אינטרנט. במהלך הרבעון הרביעי של 2004 החלה החברה באספקת שירותי שיחות בינלאומיות תחת הקידומת והמותג 017. בעלי השליטה בחברה הינם חברת השקעות דיסקונט בע"מ ואלרון תעשיה אלקטרונית בע"מ. מנכ"ל החברה היא רוית ברניב.

תאריך:  19/05/2005   |   עודכן:  19/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר, ענבל אביב
האירוע התרחש בשעות הצהריים בנהר ואטוט - אחד הנהרות הקשים והסוערים בעולם    הסירה בה שטו הישראלים התהפכה והם טבעו למוות    מאתר החברה שהוציאה את הטיול: "במהלך המסע נתמודד מול אתגרים שלא יהיו קלים"
מירב לוי
התארים יוענקו לאישים הבאים: הברונית פרופ' סוזן גרינפילד (בריטניה); מיירה היאט קרפט (ארה"ב); פרופ' שלמיהו זקס; פרופ' משה בר-אשר
הדר פרבר
רשות השידור פסלה את תשדיר כלובי הדגים בו מקריין ספי בן יוסף בעד השארת הכלובים בים מאחר שנושא כלובי הדגים נמצא שבוע לפני הכרעה בממשלה, וקיימת מחלוקת ציבורית עזה לגביו
ענבל אביב
גל מתמשך של פריצות לשם גרימת נזק ומעשי ונדליזם, הסתיים הלילה בהצתה שגרמה לשריפה גדולה של הפרדס, המקיף את בית המחסה של העמותה למען החתול בישראל    לאחר שכבתה האש שהוצתה הלילה, נמצאו במקום גופות חרוכות של חתולים וגלי עצמות של כלבים
הדר פרבר
הקונצרט יתקיים במרכז עינב לתרבות בת"א
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il