X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לא סטיב ולא לנדאו. לא ההינתקות ולא פרס. אלה התירוצים. פשוט נמאס להם משרון ג'וניור-את-סניור
▪  ▪  ▪

אילו התקשורת הייתה עושה את עבודתה, אז סיפוריו של מנהל לשכתו לשעבר של עמרי שרון בבאר שבע היו מתפרסמים. והיו מאירים באור שונה לגמרי את תוצאות ההצבעה האחרונות בוועידת הליכוד.
אפילו בפאבים הצפון תל-אביביים שבהם שורצים עמרי שרון וחבורתו, הסבירו לג'וניור שההנגאובר של הבוקר שאחרי, נובע מסביאת יתר ומחמדנות. ולאו-דווקא מ"היתנתקות". רק התקשורת שחיבקה את שרון-ג'וניור עדיין חסה על הילד הגדול.
הצבעת הנגד של הפעילים בפריפריות (ה"אינדיאנים", כמו שעמרי שרון וחבורתו מכנים אותם, בלא חיבה כלל). הייתה בדיוק זה. הצבעה נגד שרון ובניו וחבורתו. כל שאר הסיבות, היו תירוצים.
(חבורות פייגלין ודומיהם, הצביעו נגד, מסיבותיהם).
רבים מחברי מרכז ופעילי ליכוד מהפריפריה החליטו שנמאס להם מחבורת הסובאים השמנים והמושחתים שמנהלת את הליכוד. עמרי שרון, לדוגמא, הצליח בשנה וחצי של פעילות "אנטי הנגב" להשניא את עצמו על רוב פעילי הליכוד ה"אינדיאנים" בדרום (וההצבעה נגדו כבר מכונה אנטיי-עמריי).
להזכירכם, עמרי שרון כנציג הנגב "הצליח" להפיל את חוקי הנגב, את חוק הדיור הציבורי, הביא את שינוי, בעט את ש"ס, קרקעות הקיבוצים, וגם בזמנו הפנוי עודד מהטריבונה את הטבח של בנימין נתניהו באוכלוסיות החלשות (והכל במצוות שרון סניור). שרון ג'וניור וסניור, שכחו אמת אנתרופולוגית אחת: ל"אינדיאנים" יש זיכרון ארוך וטוב (קצת חלש אומנם לטווח הקצר). הם עדיין זוכרים איך מפא"י ההיסטורית "דפקו" אותם. אבל, עכשיו כעבור 30 שנה, אפילו הם מבינים כבר שהליכוד "דופק אפילו יותר חזק".
אפילו פעילי ליכוד "מושחתים" שרצו להשתתף בביזה, ורצו לעשות לביתם, כמו שרון סניור-את-ג'וניור, והמיליונרים "סיריל-גנגר-שלאף, יולי עופר, מפעל הפיס, קזינו, חברת החשמל ועוד", אפילו הם כבר הבינו שחבורת שרון תותיר בשבילם רק פירורים. והם, להבדיל משרון וחבורתו - שיודעים כיצד מטשטשים עקבות על החול - הם כן יפלו ויגמרו בכלא. אז הם הצביעו נ-ג-ד (בהצבעה חשאית). ולקולותיהם נוספו גם קולותיהם של פעילי ליכוד "אינדיאנים" טיפוסיים מהפריפריה. פעילים ישרים והגונים, שנתקלו כל יום בעשרות אנשים שאותם הם פקדו. רובם ללא עבודה, חלקם הגדול ללא קיצבה. אבק אדם, בעיני שרון וחבורתו מחוות ריקליס-השיקמים.
אז לא סטיב ולא לנדאו. לא ההינתקות ולא פרס. אלה התירוצים. פשוט נמאס להם משרון ג'וניור-את-סניור.

תאריך:  21/08/2004   |   עודכן:  28/08/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
השופטים בעתירות בפרשת האי היווני נמנעו מכתיבת האמת, גם בשל ניגודי העניינים בהם הם נתונים בעצמם: מצד אחד הם נדרשים להכריע בפרשה כה רגישה, ולהחליט אם יוגש כתב אישום נגד ראש ממשלה מכהן, הוא אריאל שרון; ומצד שני הם צריכים להימנע מהטלת דופי בעמיתתם, השופטת עדנה ארבל, שהוציאה תחת ידיה שתי המלצות סותרות. לכן בחרו בפוליטיקה שיפוטית
מיכאל דבורין
הסיפורים, הלכלוכים והתככים מאחורי ועידת הליכוד; התמונה המסתמנת: מול שרון הולך ומתייצב גוש של אנשי שטח שהחליט להיכנס בו עד הסוף; הפוליטיקאים רועדים מהם, גם שרון ואנשיו מתחילים לספור אותם; קבלו את המחנה שהביס כבר פעמיים את שרון ולא מתכוון להפסיק
טל רבינוביץ'
דני רשף
באופן טבעי ולגיטימי מתנגד הימין ברובו ליוזמת שרון. כך מתכרסמת הלגיטימיות הדמוקרטית של המהלך כולו ושלו - כראש ממשלת הימין
עו"ד אברהם פכטר
בג"צ החליט לדחות את העתירות כנגד החלטת היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז; אני לא אמרתי לכם, אלא כתבתי, הסברתי ואפילו הזהרתי את הרצים לבג"צ מפני התבזות; אבל השאיפה לקבל כותרת פוליטית או משפטית היתה בלתי נשלטת; ניצחון ל"צוות מזוז" מול "צוות ארבל"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il