X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מזמן לא שמעתי עוצמת שירה כזאת ומזמן לא שמעתי מזמרת ישראלית שליטה כל כך מושלמת בקולות הבוקעים מגרונה
▪  ▪  ▪

כאוהב מוסיקה צרפתית ושנסונים צרפתיים באופן מיוחד, נקלעתי להופעתה של הזמרת טילדה רגואן: שנסונים צרפתיים.
כאדם אשר אינו מבין אפילו מילה אחת בצרפתית אך נהנה מהשירה הצרפתית, קל לי יותר לשפוט את טיב השירה של הזמר. אינני כבול למילים, אני קשוב יותר למלודיה, לקולות שמפיקה הזמרת, לטונים השונים שהיא מצליחה להוציא מגרונה.
על הבמה עלתה זמרת שופעת אנרגיה, שפתחה בלי לומר מילה מיד בשנסון צרפתי ידוע אשר שרה אותו במקור אידית פיאף הזכורה לטוב. הקולות אשר בקעו מגרונה של טילדה ומשחקי הצלילים אשר הצליחה להפיק תוך כדי שירתה הדהימו אותי מייד בפתיחה. מזמן לא שמעתי עוצמת שירה כזאת. מזמן לא שמעתי מזמרת ישראלית שליטה כל כך מושלמת בקולות הבוקעים מגרונה, משחק כל כך מצויין בכל גווני הקול אשר אדם אחד מסוגל להפיק.
על-ידי יכולת הווירטואוז'ית של התחלה בטונים נמוכים, והמשך בטונים גבוהים כל כך עד אשר כל גופך מגיע לוויברציות של רטט, הצליחה טילדה במשך שעתים רצופות של הופעה מרשימה לחלוף ביעף על מיטב שירי השנסונים הצרפתיים, הצליחה בחיקוי קולות ובמשחק על הבמה להחיות את אותם רגעים של כל זמר וזמר, תוך כדי הוספת הניחוח הנמרץ והדינמי של אישיותה, יכולתה ושליטתה ברזי השירה והמשחק.
הערב היה דינמי, זורם ומגוון עד מאוד. טילדה סיפרה את קורות חייה המרתקים כקטעי קישור בין שיר לשיר, על כל שיר סיפרה את תולדותיו, את תוכנו, כך חסרי הבנה בסיסית בשפה הצרפתית הבינו את תוכן השירים דבר אשר הוסיף נדבך חשוב בהאזנה של הצופה.
קטעי הקישור נאמרו בשפה מוסיקלית, אשר הוסיפה מימד נוסף לקטעי הקישור. את כל ההופעה מלווה אורגניסט, מתופף ורזניק מרים וולף (אחותו של הכנר רזניק מירל). אין מילים בפי על יכולת הנגינה של מרים. מרים הפיקה מהפסנתר צלילים מופלאים. נגינתה על הפסנתר פשוט הפנתה אותי, ידיה ריחפו מעל מקלדת הפסנתר כגלי ים הנשברים על חוף סלעי ומבותר, ידיה עלו וירדו בקצב מסחרר, נגעו לא נגעו במקלדת, נעו על המקלדת כיוצרים מערבולת של קלידים המפיקים צלילים מופלאים.
כך נוצרה בי מעין אווירה היפנוטית, האזנה לקולות ולצלילים הבוקעים מגרונה של טילדה והעיניים כמהופנטות עוקבות אחר נגינתה של מרים ולא מגיעות לשובע. טילדה ומרים יחדיו, במקצועיותן יחד ושליטתן המושלמת, כל אחת בתחומה, יצרו הרמוניה מופלאה של ערב שכולו רטט וסיומו בקתרזיס נפשי ורוחני אשר מביא את הצופה בתום ההופעה לרוגע רוחני והרגשה אמיתית שקבלת תמורה מלאה עבור כספך.
כל הרוצה להאזין לשיריה יוכל להאזין להם דרך הכתובת המצורפת להלן:
www.tildarejwan.com/for_guests
לאחר שנכנסתם לאתר יפתח חלון בו יש להדפיס את ה-User Name:
tilda-guest
לאחר מכן להדפיס את ה-Password: hitilda
המעונינים לבקר באתר של הזמרת להלן פרטי האתר: www.tildarejwan.com

תאריך:  22/08/2004   |   עודכן:  22/08/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אבירם אוחנה
לא סטיב ולא לנדאו. לא ההינתקות ולא פרס. אלה התירוצים. פשוט נמאס להם משרון ג'וניור-את-סניור
יואב יצחק
השופטים בעתירות בפרשת האי היווני נמנעו מכתיבת האמת, גם בשל ניגודי העניינים בהם הם נתונים בעצמם: מצד אחד הם נדרשים להכריע בפרשה כה רגישה, ולהחליט אם יוגש כתב אישום נגד ראש ממשלה מכהן, הוא אריאל שרון; ומצד שני הם צריכים להימנע מהטלת דופי בעמיתתם, השופטת עדנה ארבל, שהוציאה תחת ידיה שתי המלצות סותרות. לכן בחרו בפוליטיקה שיפוטית
מיכאל דבורין
הסיפורים, הלכלוכים והתככים מאחורי ועידת הליכוד; התמונה המסתמנת: מול שרון הולך ומתייצב גוש של אנשי שטח שהחליט להיכנס בו עד הסוף; הפוליטיקאים רועדים מהם, גם שרון ואנשיו מתחילים לספור אותם; קבלו את המחנה שהביס כבר פעמיים את שרון ולא מתכוון להפסיק
טל רבינוביץ'
דני רשף
באופן טבעי ולגיטימי מתנגד הימין ברובו ליוזמת שרון. כך מתכרסמת הלגיטימיות הדמוקרטית של המהלך כולו ושלו - כראש ממשלת הימין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il