X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בני סכנין לא הסתכלה לבלומפילד, השיגה ניצחון 0:2 על מ.ס אשדוד והבטיחה את השארותה בליגת העל גם בעונה הבאה קלבר רודריגז ואגויה אלומיידה כבשו לבני סכנין אלן מסודי הצטיין עם שני בישולים
▪  ▪  ▪

4,000 צופים מכל רחבי המגזר, הגיעו למגרש בעילוט כדי לראות את בני סכנין משחקת מול מ.ס אשדוד במשחקה החשוב ביותר (וגם האחרון) העונה. חניכיו של מומי זפרן לא התבלבלו, והשיגו ניצחון 0:2 נהדר שמבטיח להם השארות בליגת העל גם בעונה הבאה.
מומי זפרן, שהגיע לסכנין לפני חמישה מחזורים, הצליח לעשות את העבודה ולהשאיר את הקבוצה בליגה הבכירה. איש המשחק היה אלן מסודי המצוין שעשה את המשחק של סכנין בהתקפה. מסודי בישל פעמיים (רודריגז ואולומיידה) והכין עוד מספר מצבים נהדרים שרק בנס לא נכנסו לשערו של רחמים.
ומילה גם על אשדוד. הקבוצה השלישית בטיבה בארץ (לפחות לפי הטבלה), לא נראתה כמו שום דבר ובלי להאשים אותה במכירת משחק, אפשר היה לצפות מחניכיו של מזרחי להיות קצת יותר מדויקים וקצת יותר רציניים, לא בשביל הפועל חיפה ובאר שבע, בשביל עצמם.
מחצית ראשונה: פאפו מציל את סכנין
בני סכנין עלתה מצוין למשחק. מומי זפרן החליט לפתוח ב-4-4-2 עם קלבר רודריגז ואלן מסודי בחוד. כבר מהפתיחה נראתה סכנין טוב. נסיכת המגזר תקפה ללא הרף, נלחמה ושלטה במרכז השדה. בהתקפה היה זה אלן מסודי שניהל את ההתקפות.
בדקה השביעית הגיע גם השער של סכנין, שהקפיץ את 4,000 האוהדים על הרגליים. מסודי שלח את רודריגז בכדור עומק נהדר ובלם אשדוד, עמנואל פאפו השאיר את הכדור לאסי רחמים, אבל נגע בו ברגע האחרון והשאיר את רודריגז לבד מול הרשת החשופה. 0:1 סכנין.
מ.ס אשדוד השתחררה קצת והחלה לתקוף דרך משה אוחיון ודוד רביבו. בדקה ה-21 היא כמעט גם השיגה את השוויון כאשר שי הולצמן בעט מקצה הרחבה לרשת החיצונית. ארבע דקות מאוחר יותר מצא עצמו אמיר אלקריף לבד ברחבה מול מאיר כהן, בעט חזק, אבל כהן היה במקום כדי להדוף לקרן.
הלחץ של אשדוד נמשך כאשר בני סכנין הפסיקה לשחק אחרי השער, ופינתה את מרכז השדה לאשדוד. אולם בדקה ה-27 שוב היה זה אלן מסודי שמסר נפלא לרודריגז, אולם האחרון ירה טיל מעל השער. לא עברו חמש דקות ועבאס סואן ירה פצצה מ-20 מטרים שנהדפה בקושי על ידי אסי רחמים.
בדקה ה-42 הגיעה ההזדמנות הטובה ביותר של בני סכנין כאשר אגויה אלומיידה מצא עצמו לבד מול אסי רחמים, עבר אותו אבל במקום לגלגל לרשת, הטיס את הכדור מעל המשקוף.
מחצית שנייה: מסודי ממשיך לרקוד
המחצית השניה נפתחה בצורה חלומית לסכנין. כבר אחרי שתי דקות הכניס מסודי כדור נהדר לאולומיידה, שלא התבלבל מול רחמים וגלגל לרשת. 0:2 לסכנין, הקבוצה בדרך הבטוחה להשארות. אלן מסודי עם בישול שני במשחק.
אשדוד הגיעה לשתי הזדמנויות טובות לאחר השער של סכנין. משה אוחיון היה צריך לעשות את השער הראשון של האורחים אבל בעט לא טוב מול מאיר כהן המצוין והכדור נהדף לחוץ.
בדקה ה-67 הייתה צריכה סכנין לסגור עניין. קלבר רודריגז קיבל כדור נפלא ממסודי (כמובן) אבל נגח סנטימטרים ליד העמוד והשאיר את התוצאה על קנה.
בדקה ה-76 היה זה חמודי כיאל שפספס במעט נגיחה מול השער. מומי זפרן מאמן סכנין, המשיך לדחוף את שחקניו קדימה כאשר הוא מתבשר על היתרון שן שני השערים של הפועל חיפה בבלומפילד. אשדוד מהצד השני הכניסה את טלסניקוב ושריקי אבל לא הגיעה להזדמנויות טובות.
סכנין המשיכה לתקוף. בדקה ה-78 ירה קלבר רודריגז טיל שנהדף רק במשקוף שערו של אסי רחמים. מהצד השני פספס הולצמן מצב כיבוש ודאי מול מאיר כהן. בדקה ה-88 הוחלף איש המשחק, אלן מסודי על ידי חאלד חלאילה וזכה לקול תשואות הקהל.
הרכבים:
הרכב בני סכנין: מאיר כהן, באסם רנאים, תומר אליהו, דקל קינן, ארנסט אטצ'י, עבאס סואן, נידאל חוג'יראת, עבד רבאח, אלן מסודי, אגויה אולמיידה, קלבר רודריגז.
הרכב מ.ס אשדוד: אסי רחמים, אמיר אלקריף, אריק אג'יפור, עמנואל פאפו, מאור פרץ (אושרי אלפסי), אדיר טובול, איל אלמושנינו, משה אוחיון, דוד רביבו, עמנואל אוביידה, שי הולצמן.

תאריך:  28/05/2005   |   עודכן:  28/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
המשנה לראש הממשלה: המצב לא יאפשר לנו לשבת על זרי דפנה, זה בלתי אפשרי שכל ההתנחלויות יישארו    הויכוח בינינו לבין הפלשתינים הוא על גודל הגושים והפיצוי בגינם, ועל כך ניתן להגיע להסכמה
עומר כרמון
פרבז מושרף: "הגישה של המוסלמים כלפי ישראל והמערב עשויה להשתנות במידה ויהיה שלום צודק במזה"ת"    "אירן משתוקקת לפתח נשק גרעיני"    מועצת החוקה האירנית אישרה חוק המחייב את הממשלה להעשיר אורניום    שגריר אירן באו"ם: ארה"ב וישראל הן האיום הגרעיני הגדול ביותר על שלום העולם
כתבי ספורט 5
שחר פאר סיימה את דרכה בטורניר הרולאן גארוס, אחרי הפסד למדורגת שביעית, נדיה פטרובה 6:3, 6:1
עומר כרמון
יורשת רשת המלונות שהתפרסמה בזכות סרטון פורנוגרפי בכיכובה: כשהייתי צעירה יותר רציתי לצאת עם כל הבחורים החמים. כיום אני מבינה שאנשים לא נשארים יפים לנצח ולכן זה לא משנה
עומר כרמון
אזרח ישראלי בן 55 נרצח אמש במערב מוסקבה לאחר שנורה באקדח מטווח קצר    על גופו נמצא כרטיס ביקור לפיו שימש כיועץ לנשיא של בנק רוסי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il