X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פלאפון
▪  ▪  ▪
על המלגזה: יעקב גלברד, מנכ"ל פלאפון, דליה איציק שרת התקשורת, עובד פלאפון

חברת פלאפון השלימה השקעה של 10 מיליוני שקלים בהקמתו של המרכז הלוגיסטי והטכני החדש, בקריית שדה התעופה. המרכז החדש הוא המתקדם מסוגו בישראל, ויאפשר לחברת פלאפון לשפר עוד יותר את רמת השירות שהיא מעניקה ללקוחותיה.
המרכז, מאחד תחת קורת גג אחת, את כל הפעילות הלוגיסטית והטכנית של חטיבת ציוד קצה ולוגיסטיקה משלב ההצטיידות, דרך תיקון מכשירים ועד להפצת כל מכשירי הפלאפון, האביזרים, החלפים הנלווים והציוד של הנדסת הרשת למאות מרכזי השרות והמכירה ברחבי הארץ. פעילות זו מבוצעת במבנה של כ-7600 מ"ר, היושב על שטח של כ-10 דונם.
מנכ"ל פלאפון, יעקב גלברד, מסר כי המרכז הוקם כחלק מן האסטרטגיה העיסקית של חברת פלאפון לשדרג את כל המכלולים הלוגיסטיים והטכניים לרווחת לקוחותיה וליצירת תשתית איתנה לשנים לבוא. "אנו רואים בהקמת המרכז נדבך נוסף בביסוס מעמדה של פלאפון כחברה עתירת טכנולוגיה המבטיחה את השירות הטוב ביותר ללקוחות ונהנית מגיבוי לוגיסטי וטכני הטוב מסוגו בישראל" אמר יעקב גלברד. לדבריו, המרכז הלוגיסטי הוקם כחלק מחזון חברת פלאפון ובהתאם לערכיה, בדגש על השקעה בטכנולוגיות ותשתיות המאפשרות גמישות ויעילות תפעולית מרבית.
התהליכים השונים מתבצעים תוך ממשק מלא הן עם ספקי הציוד בכל הנוגע להזמנת מלאים והן עם מאות מרכזי השירות והמכירה לצורך מתן זמינות מלאה בכל אחת מנקודות אלו.
במרכז מיושמות מספר טכנולוגיות חדשניות, ראשוניות בתחום
הסלולר ובין המובילות בתחום המרכזים הלוגיסטיים בארץ ובעולם.
במרכז הוקמה מעבדה מרכזית המתקנת עשרות אלפי מכשירים בשנה ומבצעת בדיקות איכות (QC) לציוד חדש וציוד מתוקן. המעבדה מצוידת במיטב כ"א והציוד הקיים ע"מ להבטיח תיקון איכותי ביותר.
המרכז הלוגיסטי של חברת פלאפון קולט ומנפק מידי שנה כ-12 מיליון פריטים ממגוון של מעל 4,000 סוגי פריטים, החל מציוד רשת ומכשירי קצה ועד לרכיבים אלקטרוניים. כדי לאפשר גישה מהירה לכל אותם פריטים הותקן מחסן אוטומאטי בו פועל עגורן המהיר מסוגו בישראל המסוגל בתוך שניות לאתר כל פריט. המחסן האוטומטי, משמש לאחסון 6000 מיכלי אחסון ומגיע לתפוקה של 200 ניפוקים בשעה.
במרכז הלוגיסטי יושמה מערכת WMS ׁ(WAREHOUSE MANAGEMENT SYSTEM), מערכת מידע היוצרת רצף מחשובי משלב ההצטידות ועד האספקה ללקוח, תוך ניהול מלא של גורמי היצור (כח אדם, מלאים, שטחי אחסון, אמצעי שינוע, קבלני חוץ), משימות לביצוע וממשקים למערכות מידע נוספות. זהו היישום הראשון בישראל של מערכת WMS של חברת אורקל.
תקשורת Wi-Fi המרכז מרושת ברשת תקשורת מסוג RF והעובדים מחוברים כולם ברשת באמצעות מסופונים ניידים ונייחים.המרכז אף מצויד במסוע מרכזי המנתב חבילות בין אזורי הליקוט השונים ובמגוון כלי שינוע המותאמים לצרכי המרכז.
איקה אברבנל, סמנכ"ל בכיר לתפעול ושירות לקוחות, מסר כי "חברת פלאפון ממשיכה ומשקיעה משאבים רבים שמטרתם מתן שירות מהיר ואיכותי יותר ללקוח. אין לי ספק, שהמרכז הלוגיסטי, שהוקם בעלות כספית והשקעה רבה, ייתן מענה מהיר ויעיל יותר לציבור לקוחותינו". בנוסף מסר אברבנאל כי, בשונה מפרויקטים רבים בארץ בהיקף שכזה הכוללים בינוי ויישום טכנולוגיות חדשניות, הפרויקט התבצע תוך עמידה מלאה באפיון, בתקציב ובלוח הזמנים ומבלי שלקוחות החברה יושפעו מתהליכי המעבר וההפעלה המורכבים.

תאריך:  02/06/2005   |   עודכן:  02/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il