X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
קורס נציגים כלכליים יימשך שלושה חודשים בתנאי פנימייה; לאחר סיום הקורס, הצוערים יעברו תקופת הכשרה של כשלוש שנים, שלאחריה הם צפויים להתמנות כנציגים כלכליים בחו"ל כיום יש לישראל כ-30 נספחים מסחריים בעולם בקרוב ישלח משרד התיירות נציגים לאירופה ולאזור חגורת התנ"ך
▪  ▪  ▪

קורס נציגים כלכליים של משרדי התמ"ת והתיירות יצא (יום ב', 20.6.05) לדרך: 17 צוערים (13 ממשרד התמ"ת ו-4 ממשרד התיירות), מתוכם שבע נשים, יחלו את הקורס שיימשך כשלושה חודשים, במהלכו יתקיימו ששה שבועות של הכשרה בסיסית משולבת.
אוהד כהן, מנהל קורס הנציגים הכלכליים מציין כי כ-1,000 איש הגישו מועמדות למסלול הצוערים של התמ"ת ועוד כ-600 איש למסלול הצוערים של משרד התיירות.
המועמדים עברו תהליך מיון קפדני, שכלל בחינות בכתב, מרכזי הערכה וראיון אישי, כל זאת כדי לבחור מביניהם את הטובים והמתאימים ביותר לשירות המדינה. במהלך הקורס הצוערים ילמדו מספר רב של נושאים כלכליים כגון: מדיניות סחר החוץ של ישראל, הסברה כלכלית, קידום סחר ותיירות ועידוד השקעות.
הגיל הממוצע של הצוערים שנבחרו עומד על 30. הרקע האקדמי שלהם מגוון ומגיע מתחומי הכלכלה, משפטים, מדע המדינה והפסיכולוגיה. לכל המועמדים רקע תעסוקתי בחברות עסקיות שונות וחלקם אף עסקו בפעולות הסברה בחו"ל.
לאחר סיום הקורס, הצוערים יעברו תקופת הכשרה של כשלוש שנים, שלאחריה הם צפויים להתמנות כנציגים כלכליים בחו"ל. כיום יש לישראל כ-30 נספחים מסחריים בעולם הפזורים בעיקר באירופה, אסיה וצפון אמריקה. הנספחים מוצבים במדינות בהן היקף הסחר משמעותי וקיים פוטנציאל להרחבתו.
הנספחים המסחריים - מקדמי מכירות
יצויין, כי הנושא הכלכלי תופס חשיבות הולכת וגדלה בפיתוח קשרים בין מדינות, וכי משימות הדיפלומטיה המודרנית מתמקדים בקידום פעילויות כלכליות ומסחריות דוגמת הגדלת הייצוא וקידום השקעות. על כן יש חשיבות רבה לנציג הכלכלי באשר הוא.
שר התמ"ת, אהוד אולמרט, ציין כי פעולות הנספחים המסחריים בתחומי ההסברה הכלכלית וקידום השקעות זרות הינן מהמשימות המרכזיות בתכנית העבודה של משרד התמ"ת.
שר התיירות, אברהם הירשזון, אמר כי "השינוי במדיניות המשרד והמעבר לראייה כלכלית מחייבים את המשרד להכין עתודה משכילה ודוברת שפות זרות, כדי להעלות את יכולת המשרד לנצל את מירב האפשרויות מההתפתחויות בשוק התיירות".
כיום, מפעיל משרד התיירות 6 לשכות תיירות מאויישות בחו"ל: בניו יורק ובלוס אנג'לס, בקנדה, בצרפת, בבריטניה ובגרמניה. בעוד כחודש ישגר משרד התיירות ללב חגורת התנ"ך שליח נוסף, שמונה לעמוד בראש נציגות משרד התיירות בצפון אמריקה ונציג נוסף יישלח לאירופה.

תאריך:  20/06/2005   |   עודכן:  20/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רנית נחום-הלוי
כך הודיע במסיבת עיתונאים בתל אביב    פרץ הציג שורה של אנשי ליכוד שעזבו את המפלגה ועברו לתמוך בו ואמר, "הם מייצגים את המהפך"    הודיע: אפקוד חצי מיליון איש לעבודה
ברוך לוי
במסגרת הרפורמה המקיפה בשוק איגרות החוב הממשלתיות ימונו בנקים וחברי בורסה המתמחים בתחום האג"ח כעושי שוק באיגרות חוב מטעם הממשלה
הדר פרבר
באוניברסיטאות מדווחים על נשירת תלמידים מהתחום ובתי הספר מדווחים על מחסור במורים
מיכאל דבורין
כונס הנכסים הרשמי של הבנק תובע מעל 270 מיליון ש"ח כנגד המעורבים בהם - ראשי הבנק, היו"ר, המנכ"ל ודירקטורים וכן נגד אתי אלון ועופר ואביגדור מקסימוב    גם משרד רואי החשבון קסלמן את קסלמן בנתבעים
חדשות טלספורט
קלינגר ודריקס מאמינים בשנת השאלה ופריחה בהמשך של אלי ביטון, המחוזר על-ידי הפועל ת"א
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il