X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אורקל
▪  ▪  ▪

בימים אלו סיימה פלאפון ליישם מודל WMS (Warehouse Management System) לניהול מחסנים ומרכזים לוגיסטים במרכז הלוגיסטי החדש שלה ב-Airport City, זאת כחלק מתהליך יישום כולל של Oracle ERP בחברת פלאפון מהווה נדבך נוסף בהתייעלות החברה. הפרויקט בוצע על-ידי חטיבת מערכות מידע של פלאפון.
היישום מאפשר ניהול ממוכן של המרכז הלוגיסטי: קבלה של ציוד ממגוון ספקים רחב והפצת ציוד אל למעלה מ-250 נקודות מכירה ברחבי הארץ וניהול של מעבדות השרות על חלקי החילוף שהן צורכות. עובדי המרלו"ג עושים שימוש במסופונים אלחוטיים המותקנים על גבי המלגזות ובכך מגבירים את היעילות והתפוקה במרכז הלוגיסטי.
המערכת פועלת באופן אינטגרטיבי עם כל המערכות בארגון: מערכות המלאי, רכש, מערכת ההזמנות ומערכות תכנון הפצה. במרכז מבוצע איסוף של 30,000 פריטים שונים מידי יום.
במרכז הותקן מחסן אוטומטי גדול על-ידי חברת יוניטרוניקס, בו מאוחסנים הפריטים הקטנים, כגון חלקי חילוף וסוללות. המערכת מתממשקת למחשב המחסן האוטומטי ומעבירה אליו פקודות להכנסה וניפוק של פריטים על-פי תוכניות הקבלה והניפוק. הרובוט המבצע הפעילות במחסן האוטומטי מבצע כ 600 פעולות בשעה והינו המהיר בארץ.
"המערכת מחלקת את המשימות על-פי סוג הציוד, סדרי העדיפויות והיקף הפעילות ובעזרתה הגענו לאופטמיזציה של תהלכי העבודה במחסן. ביחד עם המעבר למבנה החדש חל גידול בהיקף הפעילות של החברה והדבר בא לידי ביטוי בגידול בהיקף הפעילות במרכז הלוגיסטי החדש.
למרות הגידול בהיקף הפעילות, הושג חיסכון בכוח-אדם בהיקף של 15% ויושג חסכון נוסף כתוצאה משיפור אמינות המלאי ועליה בזמינות", אמר עמוס לוריה, מנהל הפיתוח.
"כחלק משיתוף הפעולה בין שתי החברות מחלקת הפיתוח של אורקל בארה"ב ליוותה אותנו לאורך כל תהליך היישום ועזרה לנו לבצע את היישום תוך עמידה בלוחות הזמנים".
אמיר פלד, מנהל מכירות טלקום, Oracle ישראל ציין "יישום מערך WMS של Oracle ERP הינו אחד המורכבים והגדולים בעולם. המרכז הלוגיסטי מוחשב ומנוהל באופן מלא על-ידי המערכת.
צוות פלאפון בסיוע מומחי אורקל ביצע התאמה של המערכת לתהליכים הנדרשים במרכז לוגיסטי מהגדולים בארץ, באיכות גבוהה ובלוח זמנים שהוכתב על-ידי הקמת המרכז. המערכת פועלת באופן מלא מיום פתיחת האתר לפני כחצי שנה ומשרתת את לקוחות פלאפון, על-ידי אספקה מלאה של ציוד וחלפים לכל האתרים באופן שוטף. פלאפון ו-ORACLE השלימו נדבך נוסף ביישם נרחב ומוצלח של כל הפעילות התפעולית בחברה".
אודות Oracle:
Oracle היא הספקית הגדולה בעולם של תוכנות ניהול מידע ארגוניות, עם הכנסה שנתית של 10 מיליארד דולר בשנת הכספים 2004, אשר הסתיימה ב-31 במאי 2004. Oracle העולמית פועלת ביותר מ- 145 מדינות ברחבי העולם, לרבות ישראל. לפרטים נוספים, בקרו באתר Oracle בכתובת: www.oracle.com.
Oracle ישראל הוקמה ב-1996 ועוסקת בשיווק, מכירה, תמיכה, יישום והדרכת מערכות, בסיסי נתונים, שרתי יישומים, כלי פיתוח, פתרונות ERP, CRM, Business Intelligence, אינטרנט ואינטרה-נט ופתרונות נוספים. במהלך שנות פעילותה בישראל הרחיבה Oracle את מעגל לקוחותיה בלמעלה מ-2,000 חברות. מספר המפתחים בטכנולוגיות Oracle בארץ נמצא במגמת עלייה ומונה כיום למעלה מ-10,000 איש. מידע נוסף על Oracle ישראל בכתובת: www.oracle.com/il
אודות פלאפון
פלאפון תקשורת הוקמה בשנת 1986 והיתה החברה הראשונה שהחדירה את השירות הסלולרי לשימוש בישראל. שמה של החברה הפך במהרה לשם מותג גנרי למכשיר הסלולרי.
פלאפון החלה את דרכה בטכנולוגיית AMPS האנלוגית ובהמשך שודרגה המערכת ל-NAMPS ולאחר מכן ל-CDMA. בשנת 2003 השלימה פלאפון שדרוג של הרשת לטכנולוגיה CDMA 1X. בספטמבר 2004 השיקה החברה שירותי הדור השלישי בטכנולוגיית ה - EVDO.
טכנולוגיה זו מספקת לפלאפון יתרון תחרותי על-פני חברות הסלולר האחרות ומאפשרת לה להציע ללקוחותיה מגוון רחב של שירותים מתקדמים בזכות הקצב המהיר שלה והשימוש באפליקציות חדשות בעיקר כאלה המוכרות עד היום מתחום הווידיאו והטלוויזיה הביתי, וגלישה באינטרנט המהיר הביתי במהירות ADSL.
פלאפון פועלת באמצעות שני מותגים במטרה לספק לקהלי יעד שונים חווית תקשורת ייחודית על-פי צרכי קהל היעד. מותג Esc שהושק ב-2003 הוא כיום המותג המוביל בסגמנט הצעירים וה-Mobile Entertainment. משרדיה הראשיים של החברה ממוקדמים בגבעתיים ו-24 מרכזי שירות ללקוחות פזורים ברחבי הארץ לנוחות לקוחות החברה. פלאפון מעסיקה כ-4,700 עובדים, רובם מהנדסים, טכנאים ואנשי שירות לקוחות. לחברה למעלה מ-2.1 מיליון לקוחות פעילים.

תאריך:  26/06/2005   |   עודכן:  26/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il