X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
רשות התקשורת האוסטרלית הגישה בשבוע שעבר תביעה נגד חברת Clarity1 בגין משלוח דואר זבל מסחרי המדובר בתביעה ראשונה מסוגה באוסטרליה
▪  ▪  ▪

תביעה ראשונה מסוגה באוסטרליה הוגשה בשבוע שעבר נגד חברת Clarity1 המבוססת במדינת מערב אוסטרליה. כך מדווח אתר The Register.
את התביעה החדשנית הגישה רשות התקשורת האוסטרלית Australian Communications Authority (ACA) מכוח חוק דואר הזבל האוסטרלי אשר נכנס לתוקף באפריל 2004. בתביעה נטען כי ממועד כניסת החוק לתוקף לפני כשנה, שלחה החברה כ-56 מיליון הודעות דואר זבל בלתי מוזמנות. כן מצויין שהחברה ומנכ"לה, ויין מנספילד, "קצרו" באופן לא חוקי כתובות אימייל אליהן נשלחו ההודעות.
נוכח היקף הפעולה, דורשת ה-ACA צו מניעה עד תום בירור התביעה. מנספילד מכחיש ביצוע פעילות בלתי חוקית כלשהי ומברך על ההזדמנות להוכיח את תקינות מעשיו בבית המשפט.
חברת Clarity1 רשומה כאחת מ-200 שולחי דואר הזבל הגדולים בעולם ברשימת Spamhaus, ארגון המנהל "רשימה שחורה" של ספאמרים.
אם יפסוק ביהמ"ש נגד Clarity1 היא עשוייה לשלם קנסות של עד 220,000 דולר אוסטרלי על כל יום בו הפרה את חוק דואר הזבל. זאת בנוסף לפיצויים לנפגעים ואובדן רווחים בשל הפרסום השלילי.

עו"ד אודיה קגן היא מרכזת תחום דיני טכנולוגיות מידע (IT) ואינטרנט במשרד שביט בר-און גלאון צין נוב יגור ושות'' ובעלת רישיון לעריכת דין גם בניו-יורק, אנגליה וניו-סאות''-ויילס, אוסטרליה.
תאריך:  26/06/2005   |   עודכן:  26/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
פרופ' אליעזר רובינזון וד"ר דורית לב פנו לשגריר ישראל לאיחוד האירופי בדרישה לסייע במניעת אישור לפטנט לבדיקות גנטיות    "רישום הפטנט הינו רעיון גזעני, אשר עשוי לגרור אפליה בישראל ובעולם נגד נשים אלו", ציינו
מיכאל דבורין
כך הודיע היום משרד האוצר    ההסכם נחתם בין בעלי המניות בחברת פי גלילות מסופי נפט וצינורות בע"מ - המדינה ושלוש חברות הדלק וחברת פי גלילות, בדבר מכירת פעילות החברה ואופן ניהול הליך המכירה, בהתאם להחלטת ההפרטה שהתקבלה על-ידי ועדת השרים להפרטה לפני כחודש
שלומי דיאז
המשטרה העבירה לשוטריה את נוהל "פתיחה באש" שהוכן לקראת ההינתקות    הכוח המפנה לא ישא נשק    על-פי הפקודה: "השימוש בנשק רק כמוצא אחרון"
ברוך לוי
על-פי נתוני ה-OECD משקל תעשיית השירותים בעולם המערבי מגיעה ל-70% מהתמ"ג, ואילו בישראל 60% בלבד    "הגדלת מגזר זה בישראל תביא לקפיצת מדרגה בגודלו של התוצר ולהאצה רבת עוצמה בצמיחה"
יפעת גדות
לא קיים מכשיר כושר שיכול לשרוף שומן מחלק מסויים בגוף    כדי להפוך כרס גדולה לקטנה יותר עליכם לשלב אכילה נבונה עם התעמלות סדירה שפועלת על הגוף כולו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il