X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הרמטכ"ל התייחס לתוכנית ההינתקות ולפעילות חיילי צה"ל בטקס סיום קורב טיס "הקריאות לסרבנות וגילויי האלימות כלפי חיילי צה"ל לא יכולות לעבור לסדר היום" צה"ל ימשיך לפעול להגנת תושבי מדינת ישראל, זו משימתנו זו חובתנו
▪  ▪  ▪

"המשימה שהוטלה עלינו מורכבת, נוגעת בעצבי החברה הישראלית. לא אויב ניצב לפנינו אלא אחים, לא לנצח אנו באים אלא להושיט יד, לעשות את שמצופה מאתנו במדינה דמוקרטית". כך אמר הרמטכ"ל, רב-אלוף דן חלוץ, בטקס סיום קורס טיס.
טקס הענקת הכנפיים המסורתיות לבוגרי קורס הטיס הראשון במתכונת האקדמית וה-150 במספר נערך ביום ה' (30.6.05) בבסיס חצרים, ליד באר שבע. הטקס נערך בנוכחות שר הביטחון, שאול מופז, הרמטכ"ל, ומפקד חיל האויר, האלוף אליעזר שקדי. במהלך הטקס חשף שר הביטחון את דרגותיו של החניך המצטיין, סגן ש'.
האחריות ליום שאחרי מוטלת על כתפי כולנו
הרמטכ"ל אמר, כי חיילים מכל הזרועות והיחידות יקחו חלק במימוש תוכנית ההינתקות. ביחס לתופעת הסרבנות של חיילים וכן של אלימות כלפי חיילים ואנשי כוחות הביטחון, אמר חלוץ: "הקריאות לסרבנות וגילויי האלימות כלפי חיילי צה"ל לא יכולות לעבור לסדר היום. האחריות ליום שאחרי מוטלת על כתפי כולנו, יש לשמור את צה"ל מחוץ לויכוח הפוליטי, לאפשר לחיילים ולמפקדים, בני כל הזרמים, לבצע המשימות בנחישות וברגישות".
"אני קורא למנהיגי כל הציבורים להבין את גודלה של האחריות ואת הסכנה שבמילים המתלהמות, עוד נכונו לנו, לכולנו, משימות רבות ומשותפות, חובה עלינו לשמר את אחדותו של צה"ל כצבא כל העם", המשיך חלוץ.
צה"ל ימשיך לפעול להגנת תושבי מדינת ישראל
חלוץ התבטא גם ביחס לאירועי הימים האחרונים בגבול הלבנון, וציין כי "המציאות המזרח תיכונית מזמנת לנו אתגרים ומשימות חדשות לבקרים. ביום ד' התרחשה היתקלות בהר דב עם חוליית אנשי טרור מארגון החיזבאללה שחדרו לשיטחנו. היתקלות בה נפל חייל צה"ל ואחרים נפצעו. ברצועת עזה ובשטחי יהודה ושומרון ממשיכים ארגוני הטרור לפגע באזרחים ישראלים. צה"ל ימשיך לפעול להגנת תושבי מדינת ישראל, זו משימתנו זו חובתנו".
תמשיכו ותחתרו אל השיאים הבאים
חלוץ פנה לבוגרים הטריים ואמר: "היום תם המסע הארוך והקשה בן שלוש השנים. מסע בו צעדתם בשבילי קורס הטיס ובשבילי האקדמיה, משלבים הספרא והסיפא, לומדים ללמוד ולומדים לטוס. הכנפיים שיוצמדו אל החזה והדרגות הנחשפות על כתפיכם הן עדות שיכולתם לכל האתגרים: הפיזיים, הרגשיים והלימודיים. עמדתם בכל הדרישות כבני אדם, כלוחמים, כקצינים. אך אתם לא תסתפקו במה שכבר הושג אלא תמשיכו ותחתרו אל השיאים הבאים, אל האתגרים החדשים".
"בוגרים יקרים, מחר כאשר תתייצבו בטייסות המבצעיות תגלו כי עוד ארוכה הדרך, עוד רבים הרכסים אותם תצטרכו לצלוח. בטוחני שהכלים שהוקנו לכם, יחד עם יכולותיכם האישיות, יאפשרו לכם להמשיך ולהתקדם, אישית ומקצועית, להמשיך ולכבוש רכס אחר רכס, הר אחרי הר", אמר והמשיך: "זיכרו, האיומים על מדינת ישראל לא תמו. עלינו להיות קשובים לכל הקולות: אלה המאיימים עלינו ואלה המשלימים עם עובדת קיומנו כאן, עלינו להיות דרוכים ומוכנים לכל תפנית".
מפקד חיל האויר, אליעזר שקדי אמר, כי "השילוב המיוחד שבין תואר אקדמי לכנפי צוות אויר, הינו שילוב רב-עוצמה בין ערכים, הספר והחרב". הוא הוסיף, כי "שילוב שמסמל יותר מכל את הצפיות של עם ישראל, מכם הבוגרים, אנשי צוות האויר, ומחיל האויר כולו".

תאריך:  01/07/2005   |   עודכן:  01/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כתב טלספורט
מאמן בית"ר ירושלים יחזיר את שחקניו המובילים אם מחר ב-20:00 תושג תוצאה טובה באינטרטוטו מול סלובאן ליברץ′
אלעזר לוין
יקנה מגרש ל-72 דירות ב-1.05 מיליון דולר
אלעזר לוין
38 התמודדו על המגרש    מחזור בקרקע לקוטג'ים בעיר
כתב טלספורט
בעקבות דוח הסקאוטינג שקיבל מגדי ברומר בחר ניר קלינגר לנסות להביא לבלומפילד את הבלם בן ה-27 של סאן לורנצו    פערים גבוהים במו"מ עם סטרול
אלעזר לוין
רכשה יחד עם ראובן אלה מגרש בהר אדר ב-6.8 מיליון דולר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il