X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
- הודעה מטעם בורגראנץ'
▪  ▪  ▪

רשת בורגראנץ' משיקה את המבצע הגדול של הקיץ בקונספט חדשני תחת הכותרת "קיץ אקסטרים" - חגיגת הגרלות מאתגרות.
במסגרת המבצע בקנית אחד ממוצרי הרשת יוגרלו מידי שבועיים במקום הראשון ריינג'ר ג'ו של פולריס4x4 המתאים לנהיגה מגיל 16. במקום השני 2 חופשות ל-3 חברים (סה"כ 4) לאייה נאפה בקפריסין הכולל פעילויות כמו קייאקים, כניסה לפארק מים, בננה, מסיבות ועוד. בנוסף תינתן הטבה מייידית - שובר בסכום של 50 שקל לקניית נעלים של המותגים נייקי, טימברלנד, ריבוק, פומה ו-DKNY ברשת סקאל ספורט.
היקף ההשקעה של רשת בורגראנץ' במבצע הקיץ עומד על כ - 2,000,000 שקל מתוכם 1,500,000 שקל מושקעים בקמפיין פרסום שיעלה בערוץ 2,10,24,9 בקולנוע ובעיתונות באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי.
חגית קמין סמנכ"ל השיווק בבורגראנץ' מסרה כי: המבצע ממשיך את מדיניותה של רשת בורגראנץ' לפנות לקהל יעד של צעירים ונוער עם מבצע המשלב אדרנלין והרפתקאות שממצות את הרגע, במסגרת זו יצרנו שיתופי פעולה עם "פולריס" לצורך הגרלת ריינג'רים בין הלקוחות תוך התמקדות בחווית הבילוי ע"י הגרלות לחופשות מגובשות של 4 אנשים יחדיו, ההערכה היא שמבצע הקיץ יגדיל בכ - 10% את מכירות הרשת".
עוד מסרה קמין: "מבצע הקיץ הינו חדשני ואטרקטיבי ביותר מכיוון שלראשונה ניתן להיכנס להגרלה בקניית כל מוצר החל מ - 2.5 שקל המוצע בתפריט, ללא התנייה לקניית ארוחה או מוצר אחר, המבצע נתפש כחדשני מתקשר כבילוי והנאה ואטרקטיבי ביותר בעיני הלקוחות".
לדבריה "ממחקרים שערכנו עולה כי הטבה מיידית מהווה גורם המושך את הצרכנים להשתתף במבצע לכן יצרנו שיתוף פעולה עם סקאל ספורט לצורך קבלת הטבה מיידית של 50 שקל בקניית נעליים של המותגים המובילים בשוק".
מבצע "קיץ אקסטרים יתקיים החל מה-3/7/05 למשך 8 שבועות.
רשת בורגראנץ' יוצאת בקמפיין שנועד לתקשר את המבצע הגדול של הקיץ הכולל טלויזיה ,מודעות, קולנוע, פרסום בסניפים והצבת ריינג'רים בקניונים מרכזיים ברחבי הארץ.
על הקמפיין
בהמשך לסרט המיניס ולהשקת השפה האנימטורית החדשה של הרשת, יוצאת בורגראנץ' בקמפיין תחת הססמא "קיץ אקסטרים בבורגראנץ'" אשר יגובה בטלויזיה, עיתונות וקולנוע בו תככב חבורת בורגראנץ' המוכרת מסרט המיניס, כשהם מתחרים ביניהם ברכבים המעוצבים בעולם התוכן של הרשת (ריינג'ר צ'יפס ומטוס נקניקיה).
קרדיטים: מנהל קבוצת לקוחות - דרור טנקוס, סופרוויזר - רועי גפן,תקציבאית - עדי אוראל,מנהל קריאטיב - גיא בר,סופרוויזר קריאטיב - ניב ורש,ארטדירקטור - אמיר בילו,מנהלת מחלקת הפקה - דורית גווילי,מפיקה בפועל - גלי שטרקמן, פלנינג - אורן נייגר, מדיה - גלי כהן ואמיר והב

תאריך:  03/07/2005   |   עודכן:  03/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
גם אם זה עולה יותר - 77% מהישראלים מעדיפים לדבר עם בן-אנוש ולא עם מענה קולי    "העדפה לשיחה עם בן אדם" - היא הסיבה המובילה להעדפת המענה האנושי
חדשות טלספורט
גם קלמי סבן ממתין לשיחה עם מאיר שמיר כדי לדעת על עתידו אריק איזקוביץ
הדר פרבר
על אף ההסתה והאלימות סביב מצעד הגאווה בירושלים נרשמה השתתפות שיא של כ-10,000 צועדים באירוע    שלושה מהמשתתפים נדקרו ונפצעו קל עד בינוני
חדשות טלספורט
בפגישה שנערכה בין נציגו של אודי למנכ"ל הפועל ת"א סוכם כי אודי ישחק בקבוצה אחרת
מירב לוי
כך קובע מחקר בראשותו של ד"ר לבל מאוניברסיטת בן-גוריון; המחקר קובע עוד: רוב קבוצות האוכלוסיה - בעלות אינטרס בדרדור המצב לאלימות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il