X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מכתבי הפיטורים הוצאו לעובדים הזמניים ברשת פורום עובדי רשתות המסחר בפגישה עם לאון מורוזובסקי: "אנחנו נחושים לפעול כיחידה עצמאית נפרדת"
▪  ▪  ▪

מנכ"ל שופרסל, אפי רוזנהויז, הורה היום (א', 3.7.05) לבטל את עשרות מכתבי הפיטורים שהנהלת השופרסל הוציאה בשבוע שעבר לעשרות עובדים זמניים, שהיו אמורים להיכנס לעבודה קבועה ברשת בתום 24 חודשי העסקה, ובמקום זאת קיבלו מכתבי פיטורים.
ההחלטה על ביטול מכתבי הפיטורים התקבלה בתום פגישה שהתקיימה בין המנכ"ל לבין יו"ר ארגון העובדים בשופרסל, אריאלה סיסו, וראש חטיבת המסחר בהסתדרות המעוף, יורם ארנשטיין. עוד סוכם בפגישה כי עקב הצורך להמשיך בתהליך של הקטנת עלויות השכר ברשת, יסכמו הצדדים, בתוך חודש ימים, על תוכנית התייעלות. אריאלה סיסו אמרה: "אני מקווה שההנהלה לא תפתיע אותנו יותר בעתיד ותנקוט צעדים חד - צדדיים כפי שעשתה הפעם".
במקביל לכך, נפגש היום פורום עובדי רשתות המסחר בישראל עם לאון מורוזובסקי, יו"ר הסתדרות המעו"ף. הפורום כלל את סיסו, יו"ר ארגון עובדי שופרסל ויו"ר הפורום, אייל אלי, יו"ר ארגון עובדי הריבוע הכחול, אלברט עשור, יו"ר ארגון עובדי קלאבמרקט, ודבורה יצחקי, יו"ר ארגון עובדי המשביר החדש לצרכן.
חברי הפורום הודיעו למורוזובסקי, כי הם נחושים בדעתם לפעול באופן עצמאי בשורה ארוכה מאוד של פעילויות, ובמידה ולא יקבלו את מלוא שיתוף הפעולה מההסתדרות, הם ימצאו דרכים אחרות כדי לקדם את האינטרסים של חברי הפורום, המייצגים כ-22,000 עובדים. הפורום ייפגש בשבוע הבא עם יו"ר ההסתדרות, ח"כ עמיר פרץ.
מהנהלת שופרסל נמסר בתגובה, כי "עקב הצורך להמשיך בתהליך הקטנת עלויות השכר ברשת שופרסל, סוכם היום בין נציגות העובדים, ההסתדרות והנהלת שופרסל שבתוך חודש ימים תסוכם תוכנית התייעלות". הם ציינו עוד, כי בעקבות סיכום זה, החליטה החברה לבטל את מכתבי הפיטורין שהוצאו לעובדים הזמניים.

תאריך:  03/07/2005   |   עודכן:  03/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נוה יוסף
"הפרתה של החובה לספק למטופל את המידע הדרוש לצורך קבלת החלטה מושכלת האם לבחור בהליך רפואי זה או אחר, עשויה, היא לכשעצמה, להעמיד למטופל זכות לפיצויים בעילה של רשלנות" נכתב בפסק הדין
ברוך לוי
בפעילות המקומית היה לממשלה גירעון בסך של כ-3.6 מיליארד שקלים ובפעילותה בחו"ל גירעון של כ-0.6 מיליארד שקלים    בתקופה ינואר - יוני הסתכם הגירעון בפעילות הממשלה בסך של 1.1 מיליארד שקלים, לעומת גירעון של 7.3 מיליארד בתקופה המקבילה אשתקד, פער של כ- 6.2 מיליארד שקלים    האוצר: נתוני יוני משקפים עמידה בקצב ביצוע התקציב המתכונן
ברוך לוי
נתניהו: נציגי האוצר ייפגשו עם נציגי משרדי הממשלה השונים    עבודת המטה לגיבוש התקציב תתבצע בלוח זמנים צפוף ומוגדר
ברוך לוי
החברה פתחה היום את יום המסחר בבורסה בטקס חגיגי. יונתן קולבר:" אנחנו מאוד מאוד שמחים לחזור ולא מתכוונים לצאת".
נוה יוסף
"שירותי גיור אינם מסוג השירותים שקיים הכרח לספקם לכל אדם" קובע נשיא בית המשפט העליון אהרן ברק    ההחלטה מאשרת את נהלי בית הדין המיוחד לגיור לפיהם רק אדם השוהה בישראל כחוק זכאי להתחיל בהליכי גיור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il