X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
במועצת יש"ע חושפים את תוכנית הפעולה לקראת יישום ההינתקות הכינוס נקבע ליום 18 ליולי הכניסה לרצועה תתבצע ב-20 לחודש בדרכים עוקפות הם מודיעים: "לא יוכלו לעצור אותנו" בין הצועדים אישים בכירים וכן רבנים
▪  ▪  ▪
יכנסו לרצועה בידיים קשורות

עומר שיקלר
ח"כים הגיעו לבקר בעפרה - מתנחלים חסמו דרכם

מועצת יש"ע יצאה (יום ג', 5.7.05) בהודעה רשמית, לפיה בעוד שבועיים, ב-18 ליולי יתקיים "יום הפקודה" בו יחלו את המהלך המרכזי נגד תוכנית ההינתקות. בתאריך ה-20 ליולי יבצעו את הכניסה עצמה לרצועה.
ההודעה פורסמה תחת הכותרת "יום פקודה - מצעד ההתחברות לעזרת אחינו הגיבורים". הם מציינים, כי גם במידה והרצועה תיסגר לכניסת ישראלים לפני מועד זה, כפי שנעשה בשבוע שעבר, המבצע ייצא לדרך בכל מקרה.
במשרד ראש הממשלה ובמשרד הביטחון מגיבים בתקיפות: נסגור את השטח עוד קודם לכן, אם נראה שקיימת סכנה לזרימת אלפי מפגינים פנימה. ראש הממשלה שוחח בנושא זה עם שר הביטחון, והשניים החליטו: נסגור את השטח עוד קודם לכן, אם אכן יבוצעו ההכנות לקיים מצעד ב-18 לחודש.
גורמים ביש"ע מספרים, כי באותו היום בשעה 16:00 יתקיים כינוס של רבבות בני אדם בעיר נתיבות ומשם יחלו לצעוד לכיוון קיבוץ רעים. הם מדגישים, כי לא יצעדו על הכביש אלה לצידו וכי אין בכוונתם לחסום את הכביש. "במסירות, בנחישות, ללא שיבוש או פגיעה בחיי אזרחי מדינת ישראל", הם אומרים.
בסמוך לקיבוץ רעים יכשירו אנשי מועצת יש"ע מבעוד מועד חניון גדול ללינת לילה. לאורך המסלול יהיו סדרנים שיוכוונו אנשים ברגל וברכבי שטח לתוך הגוש מעבר לחסימות.
למחרת היום, ימשיכו הצועדים לכיוון מעבר כיסופים וגם שם ילונו האנשים בחניון לילי. הם מציינים כי החניונים יהיו ערוכים לקלוט את ההמונים עם כל התנאים הנדרשים. במקום תהיה אספקת מים לצועדים, נקודות עזרה ראשונה, אמצעי סימון ליום ולילה לצועדים, סככות צל, חלוקת מפות של האזור לצועדים ובנוסף יפעילו חפ"ק קדמי בחניון היום והלילה, וכן חפ"ק עורפי במשרדי מועצת יש"ע".
המהלך המשמעותי יתבצע ב-20 ליולי, בשעות הבוקר יחלו האנשים להתקבץ באיזור המעבר ומשם, כשידיהם קשורות מאחורי גבם בסרטים כתומים יחלו לצעוד לתוך הרצועה. לדבריהם, 500-600 משפחות, שכבר נרשמו, יקלטו בארבעה יישובים ברצועה בהם יוקמו מבנים ארעיים ואוהלים.
"אנחנו מתארים לעצמנו שהצבא והמשטרה ינסו לעצור אותנו לאורך הדרך - אנחנו נעקוף אותם דרך השדות השבילים, ההרים, פשוט נעקוף, בלי להשתמש באלימות", אמר נציג במועצת יש"ע ל-Nfc והדגיש: "הם לא יוכלו לעצור אותנו". עוד נאמר כי בין הצועדים יהיו גם אנשי ציבור בכירים ורבנים.

תאריך:  05/07/2005   |   עודכן:  06/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל שרון / Ariel Sharon
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ברוך לוי
פרופ' פישר: יש לצמצם את הריכוזיות של המערכת הפיננסית ולהגביר את התחרות בשוק ההון על-ידי הפרדה בין הבנקים לקופות הגמל וקרנות הנאמנות
טלספורט
הרוסונרי, שחיפשו מחליף לקרספו, החתימו את "בובו" ויירי כמעט מייד אחרי ששוחרר מאינטר
ברוך לוי
התקדמה בשמונה מקומות משנת 2004, אז דורגה במקום ה-33    כך עולה מנתוני מכון המחקר IMD, המדרג מדי שנה את 60 המדינות המובילות בעולם    ההישג הבולט- מקום ראשון בתחום ההוצאות על מו"פ כאחוז מהתמ"ג    בצד השלילי- ישראל דורגה במקום ה-55 ביחס כוח עבודה לאוכלוסיה
אלעזר לוין
כך גורסים בעלי נכסים בת"א    מערערים על החלטת השימור של הוועדה המחוזית, שלדבריהם אינה חוקית
נוה יוסף
כך פסק בית המשפט המחוזי בתל אביב השבוע בעתירתה של התנועה לחופש המידע אשר דרשה מרשות החברות הממשלתיות לפרסם את שמותיהם של המועמדים למשרת דירקטורים אשר נפסלו לכהונה על-ידי הוועדה לבדיקת מינויים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il