X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
2 חיילי צה"ל נפצעו קל במהלך חילופי אש בטולכרם 2 פעילי הג'יהאד האיסלמי נעצרו והועברו לחקירת השב"כ חמוש פלשתיני נהרג וחמוש נוסף נפצע קשה סגר כללי הוטל על השטחים לשכת רה"מ: אבו מאזן נכשל בתפקידו
▪  ▪  ▪

צה"ל והמשטרה נערכים לקראת סגירת רצועת עזה, זאת לאחר שראש הממשלה חתם על צו לסגירת גוש קטיף לכניסה ויציאה. המעבר יותר רק לתושבים. עד לשעה 11:30 צפוי הגוש להיסגר לתנועת אזרחים.
צה"ל פועל בטולכרם
כוחות גדולים של צה"ל חדרו הלילה (יום ד', 13.7.05) לעיר טולכרם לביצוע מעצר מבוקשים. הכוחות שפועלים בעיר כוללים: צנחנים, נח"ל, שמשון, דובדבן ויחידה מיוחדת של מג"ב. הוראת הדרג המדיני: להשתלט מחדש על העיר ולבער את קיני המחבלים.
העיר הועברה בחודש מרס האחרון לשליטה פלשתינית. החדירה עכשיו נעשתה לאחר הערכת מצב ובעקבות הפיגוע בנתניה שבו נרצחו שתי צעירות בנות 16 ואישה בת 31.
במהלך הפעילות בעיר החלו חילופי אש, במהלכם נפצעו קל שני חיילי צה"ל. הם פונו לבית החולים בילינסון בפתח תקוה. כמו כן, במהלך הפעולה נעצרו שני פעילים מהג'יהאד האיסלמי, והם הועברו לחקירת השב"כ. חמוש פלשתיני נהרג וחמוש נוסף נפצע קשה והעובר לבית חולים פלשתיני בעיר. הפלשתינים טוענים, כי ההרוג הוא מוחמד שחאדה, ממחנה נור א-שמס הסמוך לטולכרם.
ההחלטה להיכנס לעיר התקבלה בעצה אחת עם הדרג המדיני, זאת בעקבות האדישות של מנגנוני הביטחון הפלשתינים להוראות שהעביר ראש הרשות הפלשתינית, אבו מאזן. לדברי גורמים בצה"ל, ישראל פנתה פעמים רבות לרשות לבצע מעצר מבוקשים, אך ברבות הזמן הפכה טולכרם לעיר מקלט עבור המחבלים.
סגר הוטל על השטחים
בתום דיון שקיים אתמול שר הביטחון בלשכתו בתל אביב הוחלט להטיל סגר כללי על שטחי רצועת עזה, יהודה ושומרון. הסגר יימשך ללא הגבלת זמן, וההערכה כי הוא יוסר בהדרגה. כמו כן הוחלט להשעות את מהלך העברת ערים נוספות לאחריות ביטחונית של הפלשתינים.
בלשכת ראש הממשלה ובלשכת שר הביטחון דיברו אתמול בגלוי על כשלון אבו מאזן בתפקידו, ועל ההחלטה כי על ישראל לפעול על-מנת לפעול נגד הטרור ונגד הגי'האד האיסלמי בפרט.

תאריך:  13/07/2005   |   עודכן:  13/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
מומחים חושדים מזה זמן רב כי חומרים בסביבה המשבשים את פעילות ההורמונים עשויים להוות איום
יפעת גדות
בעת העתיקה נאסר על נשים לקחת חלק במשחקים האולימפיים    העונש - הוצאה להורג
מיכאל דבורין
בית הדין האיזורי לעבודה בבאר-שבע פסק לתובעת, צעירה בת 25 ממולדביה שהובאה לארץ במרמה, הועסקה בזנות, ונמכרה לשישה מעסיקים בזה אחר זה, שכר עבודה בסך של 25,000 ש"ח ועוד פיצוי בגין עוגמת נפש בסך 240,000 ש"ח
טלספורט
הפגישה בין מאיר שמיר לנשיא מכבי חיפה, יעקב שחר הסתיימה אחרי יותר משעה עדיין בלי סיכומים ברורים
מיכאל דבורין
הוועדה לבחינת בעיית העובדים הזרים, בראשות ח"כ דני יתום, קיימה דיון בנושא מדיניות העסקת עובדים זרים במשק    בדיון הוחלט כי הוועדה תתחיל בקיום ישיבות נפרדות לכל ענף כדי שתוכל לרדת לעומק הסוגייה    עוד הוחלט כי הוועדה תפנה למשרד האוצר בבקשה לקבל את כל הטבלאות של ההיטלים והאגרות על כל גורם וגורם ותפנה למשרד הפנים בבקשה לקבל טבלת הקצאת תקנים לפי ענפים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il