X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ריגלי
▪  ▪  ▪

חברת ריגלי, יצרנית ומשווקת מותג אורביט, מציגה את הדור הבא בתחום המסטיקים: אורביט Professional - מסטיק המנקה את השיניים באופן שממש אפשר להרגיש זאת. בהשקת אורביט Professional מעלה חברת ריגלי את רף החידושים ומציגה את המוצר החדשני ביותר בתחום.
שי אלטמן, מנכ"ל ריגלי ישראל: "אורביט Professional המושק היום בישראל פותח תוך שימוש בטכנולוגיות הפיתוח, הייצור, והאריזה המתקדמות ביותר בעולם. אנו גאים להביא לצרכן הישראלי את המוצרים הטובים והמתקדמים ביותר בעולם אותם מפתחת חברת ריגלי במרכז המחקר והפיתוח הענק אותו הקימה לאחרונה בשיקגו.
אורביט, המותג המוביל את תחום המסטיקים בישראל, ממשיך לצמוח ולהתרחב במגוון המוצרים, הטעמים, והתצורות המוצעים לצרכן הישראלי. אני יכול להתחייב כי גם בשנים הקרובות ימשיכו הצרכנים בישראל להנות מחדשנות רבה ומהמוצרים האיכותיים ביותר תחת המותג אורביט".
אורביט Professional הינו מסטיק ללא סוכר המכיל מיקרוגרנולות, גרגירים זעירים, ומנקה בעדינות את השיניים, המוצר הוא פרי מחקר ופיתוח של חברת ריגלי העולמית.
לעיסת אורביט Professional, עם הנוסחה הייחודית, מעניקה תחושה נהדרת של שיניים נקיות. המסטיק משווק בטעם מנטה, המגביר את תחושת הרעננות והניקיון.
אורביט Professional - משווק באריזה חדשנית ובלעדית בתחום המסטיקים, אריזה קומפקטית ונוחה לנשיאה, הכוללת 10 מלבניות ארוזות בנפרד. האריזה עוצבה במיוחד בכדי לשמור על איכות וטריות המסטיקים.
חברת ריגלי, הינה חברת המסטיקים הגדולה ביותר בעולם. ריגלי, באמצעות המותג אורביט, חוללה מהפכה בתחום המסטיקים בעולם ובישראל תוך שינוי בתפיסת הצרכן. אם בעבר נתפס המסטיק כמוצר נחות ולא בריא, היום יודעים ומבינים הצרכנים כולם כי מסטיק אורביט ללא סוכר בריא לשיניים.
מזה כעשור מוביל המותג אורביט את תחום המסטיקים בישראל, תוך שמירה על חדשנות מתמדת ומתן ערך מוסף גבוה לצרכן הישראלי.
בדומה לכל מוצרי מותג אורביט, גם אורביט Professional מאזן את רמת החומציות בפה ושומר על בריאות השיניים. אורביט Professional כמו כל מוצרי מותג אורביט זכה להכרה המקצועית של הסתדרות רופאי השיניים בישראל ושל ה-FDI האיגוד הבינלאומי של רופאי השיניים.
השקת אורביט Professional בהשקעה של כ-900,000$ תכלול קמפיין פרסום באמצעות גיתם BBDO, אשר יכלול: קמפיין טלוויזיה,עיתונות, אינטרנט ופעילות במגזרים.
מחיר אריזת אורביט Professional - 2.99 שקל.
רקע, חברת ריגלי ומותג אורביט
חברת ריגלי העולמית הינה יצרנית המסטיקים הגדולה בעולם. החברה היא מהחלוצות בשיווק ממתקים והיא פועלת בתחום למעלה ממאה שנה. מוצרי החברה מיוצרים בתשעה עשר מפעלים ברחבי העולם ומופצים בלמעלה מ-180 מדינות.
לאחרונה קיבלה ריגלי העולמית החלטה אסטרטגית בדבר כניסה לתחומים נוספים בשוק הממתקים ואף שינתה לצורך זה את שמה ל- WCC - Wrigley Confectionery Company. כצעדים ראשונים לקראת מימוש האסטרטגיה, רכשה החברה בשנה שעברה את חברת JOYCO הספרדית, ובחודש שעבר נסגרה עסקה לרכישת חלק מעסקי הממתקים של חברת KRAFT בהיקף של כ-1.46 מיליארד דולר.

תאריך:  17/07/2005   |   עודכן:  17/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il