X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם תנובה
▪  ▪  ▪

תשלובת החלב של תנובה משיקה תחת המותג יופלה סדרת יוגורטים במהדורה קייצית מיוחדת: "יופלה קרנבל".
הסדרה החדשה כוללת מגוון טעמים טרופיים ומתאפיינת בשילובי טעמים ייחודיים ומפתיעים. הסדרה כוללת טעמים חדשים בסגמנט הפרי הרגיל והן בסגמנט הדיאט.
לדברי חגית אדלר, מנהלת חטיבת תחומי עסקים ושיווק:" יופלה ממשיך את האסטרטגיה איתה פרץ ומוכיח לצרכנים שיוגורט, מעבר לבריאות, הוא כיפי מפנק וחדשני. הסדרה החדשה מותאמת לטעמו של הצרכן הישראלי ונותנת לו חוויה מרעננת ומפתיעה לימי הקיץ החמים".
על סדרת יופלה קרנבל:
יופלה קרנבל 3% שומן:
1.יופלה קרנבל 3% - פסיפלורה, אננס, בננה, תפוז.
2.יופלה קרנבל 3% - אבטיח.
מחיר מומלץ לצרכן לגביע 150 גר': 3.14 שקל.
דיאט יופלה קרנבל 0% שומן:
1.דיאט יופלה קרנבל 0% - קיווי, אננס, מנגו, פסיפלורה.
2.דיאט יופלה קרנבל 0% - קיווי, בננה.
3.דיאט יופלה קרנבל 0% - תפוח, משמש, אגס, שזיף.
מחיר מומלץ לצרכן לגביע 150 גר': 3.19 שקל.
על שוק היוגורט בישראל:
- בחצי השנה האחרונה צמח שוק היוגורטים כולו (פרי + לבן) בכ-7.5%. תנובה הובילה את הצמיחה וגדלה בכ-16.7% אל מול אשתקד. (נילסן חצי שנתי מצטבר 5.05, כמותי).
- תנובה מובילה את סגמנט יוגורט עם פרי עם נתח שוק של 48.1% לעומת שטראוס עם 44.8% נתח שוק. (נילסן חצי שנתי מצטבר 5.05, כמותי).
על הקמפיין:
לרגל השקת הסדרה, תעלה תנובה בקמפיין רחב היקף, באמצעות מקאן אריקסון.
לראשונה קמפיין של דמויות המורכבות מפירות בטכנולוגית תלת מימד ייחודית, בה הצופה משלים את התמונה באמצעות דמיון. הרעיון היה להראות דמויות העשויות מפירות אך עדיין לתת להן אלמנטים אנושיים.
שלוש הדמויות הן דמויות קרנבליות במהותן - יפהפייה אקזוטית, גבר צעיר וחתיך ומאמא שמנמונת בנויות מפירות מגרים ואקזוטיים, שרות את השיר של יופלה בעיבוד סמבה ברזילאית.
הכנת הקמפיין נעזרה בפתרון קונספטואלי המתבסס על עיקרון מדעי "הגשטאלט"- הצופה משלים את התמונה שהוא רואה בדמיונו, ישנם פרטים חסרים שמושלמים באופן טיבעי בדמיון של כל אחד מאיתנו.
מדיה: טלוויזיה,קולנוע,אינטרנט, רדיו ופעילות קד"מ.
קרדיטים:
מנהל לקוחות: שי גורן, פלנינג: יואב בראל, סופרוויזר: חנית מלול,תקציבאית: לי את כהן יקיר, קריאטיב: קבוצת BOX,סמנכ"ל מדיה: חגית שוכמן, מדיה פלנר: אורית שטרמן, מפיקת משרד: אידית לוי, מנהלת מחלקת טלוויזיה: תמי כץ זרה
חברת הפקות: אולפנות, חברת פוסט ואנימציה: ג'רונימו,במאי: גיא שגיא

תאריך:  24/07/2005   |   עודכן:  24/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il