X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פלאפון
▪  ▪  ▪

חברת פלאפון משיקה כרטיס מודם סלולרי נוסף ברשת הדור ה-3. כרטיס ה-KAYOCERA 650, מאפשר ללקוחות שימוש ברשת הדור ה-3 של חברת פלאפון, לשם גלישה והעברת נתונים בקצב שיא של עד MBPS 2.4, בדומה לקו אינטרנט נייח ADSL. הכרטיס, התואם לרשת הדור השלישי EVDO / CDMA 2000 1X, מוכנס לשקע מתאים בתוך המחשב הנייד ומאפשר העברת נתונים, שליחה וקבלה של הודעות דואר אלקטרוני וגלישה באינטרנט בכל מקום ובכל שעה, ללא צורך בחוטים וכבלים או חיבורים מיותרים.
הכרטיס מושק על גבי רשת הדור ה-3 הפועלת בשלב זה ברב חלקי הארץ ובאופן מלא בערים המרכזיות. הכרטיס עובר באופן אוטומטי מרשת הדור ה-3 לרשת ה-1X ומבטיח ניידות מלאה בכל מקום ובכל זמן.
באמצעות כרטיס ה-KAYOCERA 650, ניתן להנות ממגוון שימושי הפס הרחב. הרוכשים את הכרטיס יוכלו לגלוש באינטרנט בקצב חסר תקדים ולהשתמש בדואר אלקטרוני עם קבצים כבדים מצורפים. הכרטיס מאפשר להישאר מעודכן גם מחוץ למשרד - קבלה ושליחה של דואר אלקטרוני בכל עת.
תתאפשר גישה למערכת הארגונית, הפעלת תכונות, יישומים ואפליקציות כגון OUTLOOK, Explorer, Netscape, תכונות שיתופיות ועוד. תתאפשר גם קבלת קבצי וידאו, גישה למאגרי מידע דיגיטליים, ומידע פיננסי וחדשותי באמצעות ישומי וידאו לפי דרישה. בנוסף יוכל המשתמש להוריד, לקבל ולהעביר תמונות צבע, אנימציות וקבצי מוסיקה באיכויות גבוהות, וכן להפעיל משחקים אינטראקטיביים, בהם משחקים רבי משתתפים, מהמתקדמים בעולם.
כרטיס המודם הסלולרי KAYOCERA 650, יימכר בתשלום אחד בסך של 1653 ש"ח(לא כולל מע"מ) או ב-36 תשלומים חודשיים של 49.90 שקל (לא כולל מע"מ). בנוסף תוענק הנחה של 30 ש"ח (לא כולל מע"מ) למצטרפים לאחת מחבילות הגלישה מעל MB10 ההנחה תינתן על דמי השימוש החודשים בגין החבילות המפורטות מצ"ב. יוצע ללקוח להצטרף לאחת מחבילות תקשורת הנתונים החודשיות והמוזלות של פלאפון.
השימוש מאפשר ללקוח להיות מחובר באופן רציף ולקבל חיוב רק על-פי נפח העברת הנתונים שנעשתה בפועל. במסגרת החבילות המחיר לכל KB נמוך משמעותית ממחירו בנפרד ללא שיוך לחבילת הנתונים. פלאפון מציעה 5 חבילות של 10, 50, 120 MB750,250 ו-1.8 GB.

תאריך:  26/07/2005   |   עודכן:  26/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il