על רקע ריבוי תקיפות מיניות בישראל בשנה האחרונה, יזם הבצפר של חברות הפרסום בישראל קמפיין המעודד פניה לקבלת סיוע לאחר תקיפה. הקמפיין, שהופק עבור המרכז לסיוע לנפגעי תקיפה מינית, יעלה לאוויר בעוד כשבועיים בערוץ 2, על-רקע העובדה כי רק 20% מהנפגעים פונים לקבלת סיוע.
הקמפיין הופק כולו בהתנדבות, במסגרת פרויקט הגמר של קורס הפקת פרסומת המתקיים ב"בצפר", וכולל, לראשונה בישראל, סרטון הפונה גם לגברים שעברו תקיפה מינית, ומעודד אותם לקבל סיוע. הסרטון הזה הוסף לאחר שהנתונים האחרונים העידו על השלשה (!) בכמות הגברים הפונים לקבל סיוע לאחר תקיפה.
קורס הפקת פרסומות של ה"בצפר" מכשיר את הסטודנטים לעבוד כמפיקים בתחום הפרסום או הפרומו בטלוויזיה. בסיום כל קורס מוקדש פרויקט הגמר לקידום נושא חברתי או תרבותי, בו לא נמצאים משאבים כספיים עצמאיים לקידום הנושא. מ-1997 לא נעשה שום קמפיין לעידוד נפגעי תקיפה לפנות לקבל סיוע (בגלל חוסר בתקציב). מה שאומר שאלפי אנשיים, לא נחשפו כלל לאפשרות של קבלת עזרה ממרכזי הסיוע.
ורד בטש סמנ"כל שיווק ומנהלת מסלול ההפקה "הבצפר, בית הספר של חברות הפרסום, המקיים קורס מקצועי להפקת פרסומות טלוויזיה, החליט להרים את הכפפה ולהפיק סדרה של סרטים לעידוד פניה לקבלת סיוע לאלפי נערים ונערות שהותקפו מינית, בכל שנה עשרות אלפי נשים וגברים מותקפים מינית ברמות שונות. (כל אשה שלישית וכל גבר שביעי) אין ספק שמדובר בתופעה חברתית קשה.
זאת מסורת שפרויקט הגמר של מסלול ההפקה בבצפר, מוקדש לקידום נושא חברתי. הסטודנטים בתהליך ההפקה מוצאים את עצמם פועלים מתוך שליחות להפקת סרטים ומשקיעים משאבים ומאמצים רבים לתוצאה איכותית".
לתהליך ההפקה נרתמו עשרות גורמים, צלמים, עורכים, שחקנים, את הפוסט פרודקשיין תרמו ברודקאסט, גרויטי, ג'י סי אס וצפלין. את התסריטים כתבו איתי גלאון - סמנכ"ל קריאטיב של ליניאל ורפי מולד קופירייטר בכיר, מביימים 4 במאים מצטיינים מאוניברסיטת ת"א.
רקע: בארץ פועלים 10 מרכזי סיוע לנפגעי תקיפה מינית. מטרת המרכזים- סיוע מיידי לכל מי שנפגע/ה מאלימות מינית. המרכזים מעניקים סיוע נפשי ומעשי לנפגעים ולמקורביהם. הסיוע ניתן באמצעות קווי חירום הפועלים 24 שעות ביממה ומאוישים על-ידי צוות מתנדבים שעברו הכשרה מקצועית במקום. הם מקיימים פגישות אישיות עם הנפגעים ומפעילים קבוצות תמיכה. במידת הצורך הם מלווים את הנפגעים לבדיקות רפואיות ולייעוצים משפטיים.