X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בנק הפועלים
▪  ▪  ▪

מר שלמה נחמה, יו"ר בנק הפועלים, נעתר לפנייתו של יו"ר האגודה למען החייל, האלוף (מיל') יצחק איתן, ויעמוד בראש פרויקט "אמץ לוחם" - פרויקט הדגל של האגודה למען החייל, הקושר בין חברות עסקיות לגדודי לוחמים.
עם היענותו של מר שלמה נחמה לעמוד בראש הפרויקט, הוא הכריז כי בנק הפועלים יאמץ 3 גדודי לוחמים. "מאז ראשיתה של הציונות ומאז הקמתה של מדינת ישראל - 'כל העם צבא' זו מציאות שלפעמים היא מעיקה, מעציבה, תובעת קורבנות, אך היא גם מקור לגאווה ולאחדות", אומר מר נחמה בהודעה הרשמית המבשרת על היענותו לפניה לעמוד בראש "אמץ לוחם".
"בימים אלה נדרשים צה"ל וחייליו למלא תפקיד מרכזי במשימה שאין לגביה תמימות דעים מוחלטת - ההתנתקות מרצועת עזה. אך לרוב הגדול של העם בישראל, כולל גם לאלה המתנגדים להתנתקות, ברור כי צה"ל חייב להימצא מחוץ למחלוקת. צה"ל הוא צבא של משטר דמוקרטי, שחייליו ומפקדיו חייבים לציית להוראות ממשלה שנבחרה כדין בבחירות דמוקרטיות ולבצען במלואן.
"דווקא משום כך, זו היא השעה להמחיש את אהבתנו והערכתנו לאלה השומרים על ביטחוננו, לחבק אותם בחום, לתת להם את התחושה האמיתית שטובתם ורווחתם חשובה לנו מאוד", מטעים יו"ר בנק הפועלים.
על הצבא הסדיר מוטל כיום נטל כבד ביותר: השמירה על הביטחון השוטף ומתן מענה לאיומי הטרור המתחדשים לבקרים, סיוע והשתתפות במשימות ההתנתקות, המשך בניית הכח והכנת צה"ל להתמודדות עם אתגרי העתיד, גם בכל הקשור ללחימה מול צבאות סדירים וגם בהתמודדות מול לוחמה בעצימות נמוכה. כל זאת בתקופה של קיצוצים בתקציב והצורך לסייע לרווחת הלוחמים".
יו"ר האגודה למען החייל האלוף (מיל.) יצחק איתן בירך את מר שלמה נחמה על נכונותו להוביל את הפרויקט. "המערך הלוחם הסדיר של צה"ל נמצא כיום במצב לחימה יומיומי מתמשך. מצב המאופיין בשחיקה רב, עומסי פעילות, ורמת סיכון גבוהים. האגודה למען החייל היא הארגון המוביל במתן שירותים לחיילי צה"ל על בסיס התנדבותי. האגודה פועלת בתחומי הרווחה, החינוך והסיוע, ואנו מאמינים כי פרויקט "אמץ לוחם" , הייחודי במתכונתו מעמיד את לוחמי צה"ל במרכז ומאפשר לנו להחזיר להם את האהבה שכל-כך מגיעה להם.
האגודה למען החייל הפועלת למען רווחתם של חיילי צה"ל ומסייעת להם רבות בנושאי חינוך, סיוע ובהטבת תנאי השירות השיקה את פרויקט אמץ לוחם שבמתכונתו החדשה מאמצים גופים עסקיים גדודי לוחמים במגמה ליצור מסגרות לתמיכה ולשיתוף פעולה בין המגזר העסקי לבין לוחמי צה"ל. במסגרת אמץ לוחם יתקיימו בין היתר פעילויות משותפות בין הגדוד המאומץ לבין העובדים והמנהלים בחברה המאמצת, חיילים נזקקים המקבלים חופשה מיוחדת יועסקו בעבודות זמניות בחברה, פעילויות משותפות כגון ימי ספורט וכיף ולשם כך יוקצו משאבים לרווחת חיילי הגדוד המאומץ.
"אמץ לוחם" יצא לדרך השנה במתכונת חדשה, לפיה חברה עסקית מאמצת גדוד לוחמים. האימוץ משלב אימוץ ערכי ורגשי, הכולל פעילויות משותפות בין עובדי החברה המאמצת לחיילי הגדוד יחד עם תרומה כספית. פרויקט "אמץ לוחם" מתמקד בפעילויות רווחה לחיילים, גיבוש וחיזוק גאוות היחידה ותחושת השייכות של הלוחמים.
עד כה הצטרפו לפרויקט מספר חברות כמו "בזק בינלאומי", פרטנר, כלל ביטוח, חברת ההשקעות TDEK, בית מדרש באר מרים, ומספר חברות נוספות הביעו נכונות לקחת חלק בפרויקט. בוועדה הציבורית שתלווה את הפרויקט חברים נציגים מעולם העסקים, ביניהם: יו"ר הפרויקט תא"ל (מיל.) איקה אברבנל (סמנכ"ל בכיר, פלאפון) מיוזמי הפרויקט ומוביליו, עופר בלוך (מנכ"ל yes), אילן שילוח (מנכ"ל מקאן אריקסון), איריס בק (סמנכ"ל, פרטנר), יורם בליזובסקי (מנכ"ל התאחדות התעשיינים), חיים רומנו (מנכ"ל אל-על), תחיה קלינגר (בעלים ומנכ"ל TDEK)) ואחרים.

תאריך:  02/08/2005   |   עודכן:  02/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il