אחלה מציגה לראשונה קמפיין לסדרת הטחינות של אחלה, שיעלה על-ידי משרד הפרסום ראובני פרידן, בהשקעה כוללת של 2 מיליון שקל.
נירית שמעון, מנהלת השיווק של שטראוס סלטים אמרה היום כי, "סרט הפרסומת עולה בעקבות התובנה כי יש אנשים של חומוס ויש אנשים של טחינה. עד היום התמקדה הפעילות השיווקית בעיקר באוהבי החומוס, מגוון רחב של חומוסים עלה בשנים האחרונות למדפים וסרטים רבים עסקו בחומוס ובאוהביו. אחלה מתייחסת גם לאוהבי הטחינה כפי שמכריז הקמפיין, ומשיקה במיוחד בשבילם טחינה גלילית עשירה בפטרוזיליה ונענע וטחינה טעם השוק בתוספת זעתר".
סרט הפרסומת יעלה בערוצים 2 ו- 10, ויימשך שבועיים ימים.
קרדיטים לקמפיין:
משרד פרסום: ראובני פרידן
מנהל קריאייטיב ראשי - ספי שקד
סמנכ"ל קריאייטיב - ינאי פוליטי
מנהלת הפקה - אוסנת בן משה
סופרוויזרית - גינת זהבי
פלנר - רותם שביט
קופירייטר - ירון עמיר
ארטדיירקטור - כפיר ראובני
תקציבאית - שני חוח
מפיקת משרד - דנה זינגר.