X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אבנט תקשורת
▪  ▪  ▪

אבנט תקשורת חתמה על הסכם בלעדי עם Ericom Software, מובילה עולמית בתחום פתרונות גישה ליישומים ארגוניים, להפצת קו מוצרי הדגל PowerTerm WebConnect RemoteView בשוק המקומי.
Ericom Software מפתחת ומשווקת פתרונות גישה (ממערכות Windows או Linux) לישומים ארגוניים הרצים על Microsoft Windows Terminal Server (Server Based Computing), מערכות Legacy ו- Linux תוך מתן אפשרות לכל משתמש בארגון ומחוצה לו להתקשר בצורה מאובטחת.
"תוכנת PowerTerm RemoteView מרחיבה את היכולות המובנות של Microsoft Windows Terminal Servers במספר תחומים עיקריים" מוסר ארז מור, מנהל תחום מוצרי צד שלישי באבנט תקשורת "כמו למשל, ניהוליות משופרת המבוססת על מערך הזכויות והרשאות הגישה כפי שהוגדרו ב-Active Directory. תכונה זו מייעלת את עבודת מנהל המערכת ומספקת Single Point of Administration, יכולות אבטחה מוגברת תוך שימוש בפרוטוקולים SSL ו-SSH, שילוב יישומים מקומיים ומרוחקים על גבי שולחן העבודה (True Seamless Windows), פרסום והפצת יישומים (published applications), ומנגנון איזון עומסים חכם המפנה בקשות לשרתי היישומים בהתבסס על מספר המשתמשים על גבי השרתים, מיפוי משאבי מחשוב פנויים וכדו'.
יכולת נוספת הנה האפשרות "לצ'וטט” ((Chat עם משתמש הקצה לצורכי תמיכה ,הדרכה וכן השתלטות מרחוק על ה Session ועל שולחן העבודה".
"אנו שמחים על הסכם זה ומצרפים את PowerTerm WebConnect RemoteView לסל הפתרונות שלנו" מוסר משה פרדו, מנכ"ל אבנט תקשורת. "הסכם זה מאפשר לנו להציע ללקוחותינו טווח רחב של מוצרים איכותיים, מהירים ומאובטחים, במחיר תחרותי . אנו צופים מכירה של אלפי רשיונות מהמוצר, מה שיניב היקף הכנסות של כמיליון דולר בשנתיים הקרובות".
אודות אבנט תקשורת
חברת אבנט תקשורת, מקבוצת רד-בינת, מובילה בישראל בפעילות יבוא שיווק והפצה של מוצרי מחשוב, תכנה, תקשורת, גיבוי איחסון ואבטחת מידע. אבנט תקשורת פועלת כמפיץ בעל ערכים מוספים בתחומים הטכניים והשיווקיים, תוך שימוש במערך משווקי משנה. בין החברות המיוצגות בארץ על-ידי אבנט נמנות: מיקרוסופט, סיסקו, נורטל, סימנטק, CA, IBM, Veritas,Sun , EMC, Adic וחברות מובילות אחרות. אתר האינטרנט של אבנט: www.abnet.co.il
אודות Ericom Software
Ericom Software מפתחת, משווקת ותומכת בקו מוצרי PowerTerm המשמשים לגישה ליישומים ארגוניים מקומיים ומרוחקים, בתוכנה לשילוב בין יישומים (EAI) ובפתרונות גישה אלחוטית ליישומים.
קו מוצרי PowerTerm של Ericom Software לשרתים ויחידות קצה פועל בסביבת WINDOWS ו-LINUX, ומספק פתרונות גישה מנוהלים ומאובטחים ליישומים הפועלים בסביבת Microsoft Windows Terminal Server2000/2003/2003 64 Bit.
בנוסף תומכים פתרונות PowerTerm בלמעלה מ-30 סוגי מסופים (Terminals) שונים המספקים קישוריות למגוון רחב של Legacy Hosts כמו:
IBM zSeries, iSeries, pSeries, Linux, OpenVMS, UNIX, Tandem, HP-3000 ועוד.
עם אלפי לקוחות ומעל 5 מיליון התקנות ב 45 מדינות Ericom Software מוכרת בעולם כולו בשל מוצרים איכותיים , יציבים ורמת תמיכה טכנית ללא מתחרים.
לחברה נוכחות גלובלית עם סניפים בישראל, ארה"ב, אירופה ורשת שותפים עסקים, מפיצים, משלבי מערכות ושותפים טכנולוגיים.
למידע נוסף אודות ניתן לפנות ל: [קישור]

תאריך:  08/08/2005   |   עודכן:  08/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il