X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ליידי ספיד סטיק
▪  ▪  ▪

הטניסאית מריה שראפובה תוביל את הקמפיין החדש של ליידי ספיד סטיק, מותג הדאודורנטים הנשיים המוביל בישראל. בקמפיין תשיק החברה סדרה חדשה של דאודורנטים לנשים "ליידי ספיד סטיק 24/7", המהווה פריצת דרך ומקנה הגנה מסביב לשעון.חברת ש.
שסטוביץ תשקיע כ-1.2 מיליון דולר בהחדרת הסדרה החדשה לשוק הישראלי.
ליידי ספיד סטיק 24/7 מיועד לאישה המודרנית העסוקה, המחפשת הגנה יעילה לאורך זמן. הדאודורנט, במרקם סטיק, מצויד בטכנולוגיה חדישה וייחודית בה הדאודורנט מפריש ניחוח רענן כאשר הוא בא במגע עם זיעה. הריח הרענן משתחרר לאורך זמן בהתאם לצריכה. הדאודורנט משאיר אותך יבשה ומוגנת מהשעה הראשונה עד השעה ה-24, 7 ימים בשבוע, על-מנת שתרגישי בטוחה בכל שעה.
שראפובה נבחרה להוביל את קמפיין ספיד סטיק בשל היותה משדרת ערכים התואמים את ערכי המותג ספיד סטיק - טניסאית מצליחה (מקום ראשון בווימבלדון 2004 ושני בליגה העולמית בשנת 2005), המפורסמת גם בזכות יופייה ואורך חייה הפעיל המחפשת דאודורנט המבטיח הגנה לאורך זמן ובכל מצב.
כטניסאית היא זקוקה להרגשת הביטחון וזקוקה לדאודורנט שיכולה לסמוך עליו גם במצבי לחץ. שראפובה מגלמת את כל מה שמייצגת ליידי ספיד סטיק: הגנה, ביטחון ומהימנות.
שראפובה מסרה כי היא נרגשת לייצג את ליידי ספיד סטיק ולהיות חלק ממשפחת "קולגייט פלמוליב". שראפובה הוסיפה כי היא חשה חיבור טבעי למוצרי החברה כיוון שהם חלק בלתי נפרד מחייה האישיים והמקצועיים.
לדברי עינת פורטוגלי, מנהלת השיווק של חטיבת קולגייט פלמוליב: "סדרת "ליידי ספיד סטיק 24/7" החדשה מציעה מענה לנשים הזקוקות להגנה מתמשכת ומרבית לחייהן העמוסים. מתוך תפיסה כי נשים בגילאי 15-34 חיות באקשן מתמיד וזקוקות לדאודורנט שיספק להן הגנה מושלמת לכל שעות היום. אנו צופים כי הדאודורנט החדש יביא לגידול בנתח השוק של ליידי ספיד סטיק ויחזק אותו כמספר אחד חזק יותר".
קטגוריית הנשים בשוק הדאודורנט הישראלי ממשיכה לצמוח ונאמדת כיום בהיקף מכירות של כ-65 מיליון שקל בשוק המבורקד. (נילסן חצי שנתי, כספי, 2005).
ליידי ספיד סטיק, מותג הדאודוראנטים הנשיים מספר 1 בישראל עם נתח שוק מצטבר של 25.1% (נילסן, חצי שנתי, כספי, 2005).
למותג ליידי ספיד סטיק מספר סדרות: ביניהן "ליידי ספיד סטיק קלין גלייד", "ליידי ספיד סטיק ריחני", "ליידי ספיד סטיק ג'ל" ו"ליידי ספיד סטיק בסיסי".
ליידי ספיד סטיק 24/7 נמכר באריזה נוחה ונשית, בולטת על המדף, במגוון ניחוחות רעננים:
FRESH FUSION - שילוב של תפוח, אפרסק, יסמין, סיגליות וורדים.
FRUITY SPLASH - עלים ירוקים וסיגליות משולב בתמצית ריח עץ טבעי.
POWDER BURST - שילוב של וניל, פרחים ותמצית ניחוח אבני נחלים.
סדרת ליידי ספיד סטיק, נמכרת ברשתות השיווק, בפארמים ובחנויות המובחרות במחיר מומלץ לצרכן של 26.99 שקל.

תאריך:  14/08/2005   |   עודכן:  14/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il