X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מסלול 08-26 יושבת לחמישה חודשים יעבור שיפוצים ותחזוקה בהשקעה של 20 מיליון שקל בתקופה זו צפויה החמרה במטרד הרעש ממזרח ומדרום לשדה
▪  ▪  ▪
מסלול המראה

החל מאמצע חודש ספטמבר יפעל נתב"ג להמראות ונחיתות באמצעות מסלול אחד (12-30), עקב השבתת מסלול 08-26 ("המסלול השקט") לרגל שיפוצים.
"המסלול השקט" יושבת למשך חמישה חודשים לצורך עבודות שיפוץ ותחזוקה בהשקעה של למעלה מ-20 מיליון שקל. עבודות השיפוץ של המסלול, שאורכו 4.3 ק"מ, כוללות קירצוף האספלט הקיים, טיפול וחיזוק שכבות המצעים הנמצאות בבסיס המסלול, סלילה מחדש של שכבות האספלט, חיזוק השוליים, פירוק והרכבה של תאורת המסלול, צביעה ועוד.
גבי אופיר, מנכ"ל רשות שדות התעופה, ציין כי מכיוון שמדובר בתקופת off season בתיירות, לא צפויה הפרעה ממשית לתנועת המטוסים בתקופת העבודות.
המעבר הזמני לשימוש במסלול אחד להמראות ונחיתות ישליך על תבנית התפעול המוכרת לתושבי סובב נתב"ג, לאור השינויים שיחולו במיקום המטוסים במרחב ובחשיפות לרעש.
השימוש המוגבר במסלול להמראות מזרחה ישפיע על היישובים ממזרח ומדרום לשדה לצד ההקלה שתורגש במושב בני עטרות ובאיזורים המאוכלסים ממערב בהם: חולון, ראשל"צ ובית דגן.
במקביל, בתנאים של רוחות מערביות תתבצענה המראות לכיוון מערב. במצב זה חלק מההמראות, בעיקר הכבדות יותר, לא יוכלו לבצע את הפניה מעל כביש 412 (בין משמר השבעה לבית דגן) ויאלצו להמשיך ישר בין אור יהודה למושב חמד ויש להניח שחלקן אף יגלוש אל מעל מרכז חולון, איזור שבדרך כלל אינו מתאפיין בתנועת מטוסים בשמיו.
מתוך רצון לצמצם את משך זמן העבודות, רשות שדות התעופה הנחתה את הקבלן המבצע לעבוד סימולטנית בשלוש קבוצות עבודה, 24 שעות ביממה והוא יתוגמל בבונוס אם ישלים את הפרויקט מוקדם מהמתוכנן.

תאריך:  28/08/2005   |   עודכן:  28/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
מחברת המדריך לפגישות עם גברים יהודים מגיבה להאשמות כלפיה: "יש לי הרבה חברים יהודים. אני לא אנטישמית"    יצאה לפגישות רומנטיות עם 15 גברים יהודים והחליטה לחלוק את "החווייה"
יפעת גדות, הדר פרבר, מתי טוכפלד
ראש עיריית באר שבע: כל עוד לא הסתיימה בניית גדר ההפרדה מקרים כאלה יקרו    יו"ר סיעת מרצ-יחד, יוסי ביילין: "אסור שהפיגוע בבאר שבע יחזיר את ישראל והפלשתינים למעגל האלימות"    אריה אלדד (האיחוד הלאומי): "כנראה שהציבור מטומטם, ולכן הוא משלם בדמו"
ענבל אביב, שלומי דיאז
מד"א מדווח: 50 נפגעים, מהם 2 במצב קשה והשאר נפגעי חרדה    שני מאבטחים חסמו דרכו של המחבל-המתאבד    מטרת המחבל: לפגע בבי"ח סורוקה
יואב יצחק
החלטות נוספות: שני בתי כנסת יועברו מהרצועה לשטח ישראל, השאר (20) יפורקו או ייהרסו    ועדה תבדוק אם ניתן להעתיק את המבנים ולמזער הנזק מהריסתם
הדר פרבר
ככל הנראה מדובר בפיגוע טרור    בין הפצועים - תשעה ילדים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il