X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יו"ר ההסתדרות בבעקבות החלטת ועדת שרים לענייני הפרטה למכור את תע"ש: "הממשלה מעוניינת להשביע את תיאבונם של בעלי ההון" מנכ"ל האגף לאיגוד מקצועי: לא נסכים לשיטת הפרד ומשול
▪  ▪  ▪

יו"ר ההסתדרות, ח"כ עמיר פרץ, תקף היום (ב', 29.8.05) בחריפות את החלטת ועדת השרים לענייני הפרטה להפריט את תע"ש, תוך פירוקה לגורמים. "דווקא אחרי השלמת ההינתקות יש יותר צורך לחזק את בטחונה של ישראל ודווקא בעת הזאת מתפרקת הממשלה מאחריותה, תוך כניעה לתכתיבי האוצר, ובלבד שתשביע את תיאבונם הבלתי נדלה של בעלי ההון".
פרץ הוסיף, כי "הפרטת תע"ש תוך פירוקה לגורמים משמעותה הקרבת ביטחון אזרחי ישראל על מזבחם של בעלי ההון האינטרסנטיים המחויבים רק לחשבון הבנק שלהם". עוד הוא אמר, כי "השמועה שנתניהו עזב את משרד האוצר כנראה עוד לא גונבה לאוזניו של אולמרט. אחרת לא ניתן להסביר מדוע נוקט שר האוצר החדש באותן שיטות פסולות של קודמו. נתניהו עזב אולם לצערנו ממשיך אולמרט את 'מורשתו' הפסולה שמשמעותה הונאה ונקיטת פעולות חד-צדדיות בניגוד לסיכומים".
בהחלטת ועדת שרים להפרטה נקבע אתמול כי רשות החברות הממשלתיות תמכור את מלוא אחזקות המדינה בתע"ש, כמקשה אחת, בדרך של מכירה פרטית למשקיע בודד או לקבוצת משקיעים מהארץ ו/או מחו"ל וזאת למעט: חטיבות גבעון ומלט"מ, שיימכרו לרפאל לפני השלמת ההפרטה.
מדובר גם במפעל קשת, שיימכר לרוכש מפעל מגן בהתאם לאופציה הקיימת לתע"ש בהסכם המכר, ובמפעל יצחק שיימכר בנפרד, במידה והשרים האחראים יורו על כך לצורך קידום הליך מכירת החברה.
"שרי האוצר והביטחון הפרו את ההתחייבות שתע"ש תמכר כגוף שלם וכמקשה אחת. ההחלטה על ביתורה של תע"ש משמעותה הולכת העובדים בכחש ופגיעה קשה בהם", אמר פרץ. "בהחלטה נאמר כי המדינה תמכור את המפעלים לכל המרבה במחיר, אולם יש לזכור כי במשרד האוצר פועל סניף חצי חינם המוכר את הנכסים של אזרחי ישראל בפרוטות בניגוד לכל הגיון כלכלי. הניסיון עם מפעלי תע"ש הקודמים מלמד שמפעלי תע"ש הטובים מבחינה כלכלית ניתנו בפרוטות, כמעט במתנה, לבעלי ההון".
בהסתדרות אמרו היום כי אין כוונה לנהל מו"מ על הפרטה במתכונת שעליה הוחלט אתמול. מנכ"ל האגף לאיגוד מקצועי, צחי טבקמן, אמר כי "ההסתדרות תנהל מו"מ על הסדר כולל לתע"ש ולא תסכים לשיטת הפרד ומשול ולפירוקה של התעשיה הצבאית".
יו"ר ארגון עובדי התע"ש יצחק יהודה אמר הבוקר: "הפרטת התעש היא הפרטה מעוותת, זה בדיוק כמו להפריט את צה"ל, ולהעביר את התשתיות הלאומיות הביטחוניות של ישראל לידי מספר בעלי הון, וזאת סכנה! אנו קוראים לשרים שקיבלו את ההחלטה אמש לחזור בהם טרם יהיה מאוחר בכדי שלא יאמרו 'ידינו לא שפכו את הדם הזה'".

תאריך:  29/08/2005   |   עודכן:  29/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
כך עולה מסיכום נתוני אוגוסט של האתר finehome.co.il; מנתוני האתר עולה כי נרשם גידול של 18% בביקוש למשכנתאות עבור רכישת דירה חדשה מקבלן, לעומת יולי    בסה"כ היווה הביקוש לדירות חדשות 13% מסך כל המשכנתאות שנלקחו באוגוסט
יפעת גדות
דוח חברת החשמל: למרות עלייה בייצור החשמל בשנת 2004 נרשמה ירידה של כ-12%-15% בפליטות הסגוליות ושל כ-8%-13% בפליטות האבסולוטיות של מזהמי האוויר לעומת שנת 2003    הסיבה: כניסת החברה לעידן הגז הטבעי
ענבל אביב
עלות המהלך - 260 אלף דולר    בחברה המשותפת צופים גידול של 8 מיליון שקל בהכנסות לשנת הפעילות הראשונה של החברה
מתי טוכפלד
בית הדין של התנועה הוא לצדדים להידבר ולהגיע להסכמה והוחלט כי המרכז יתכנס באמצע חודש ספטמבר
נוה יוסף
כתב האישום שהוגש מוסיף אישום שישי נגד גולדבלט לפיו במהלך שנת 2004, בעת ששימש כמדריך בסוכנות "סטטוס" ביצע מעשים מגונים בקטינה בת 15 וחצי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il