X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סנפרוסט
▪  ▪  ▪

סנפרוסט משיקה אסטרטגיה תקשורתית חדשה לירקות הקפואים תחת השם Fast Freeze.
המהלך ילווה בהוספת אייקון fast freeze על-גבי האריזות.
חברת סנפרוסט יוצאת בימים אלה במהלך אסטרטגי שיווקי להשקת זהות מותגית חדשה - Fast Freeze - השיטה של סנפרוסט להקפאת הירקות הטריים.
המהלך, בהשקעה כוללת של כ-3 מיליון דולר, יפעל ב-3 מישורים:
1. הטמעת טכנולוגיה חדישה בתהליכי הייצור.
2. תקשור התועלות הבריאותיות בירקות הקפואים:
· קמפיין לציבור הרחב הכולל פרסום בטלוויזיה, אינטרנט, עיתונות וחוברות הכוללות עובדות בריאותיות, מתכונים וטיפים.
· קמפיין לקהל מובילי הדעה המקצועיים הכולל דיוור חוברות מדעיות בנושא הירקות הקפואים.
מטרות המהלך הינן בידול והעדפה של המותג סנפרוסט על פני מתחרים, הדגשת היתרונות הבריאותיים והתזונתיים בירקות הקפואים בכלל ובסנפרוסט בפרט והעמקת המודעות לערכי הבריאות בירקות הקפואים המשתווים ואף עולים בערכם על הירקות הטריים.
המהלך ילווה בהוספת אייקון שיטת Fast Freeze על-גבי האריזות. המיצוב החדש של ה-Fast Freeze יבוא לידי ביטוי בתקשורת החזותית שבמרכזה 2 דמויות של ארנבים המייצגים את מהירות התהליך הטכנולוגי המתקדם של הקפאת הירקות.
רונית קידר, מנהלת השיווק של סנפרוסט:
"שיטת Fast Freeze שמה דגש על השיטה הטכנולוגית המתקדמת להכנת הירקות להקפאה, לתהליך הקפאת הירקות ומהירות התהליך. יישום שיטת Fast Freeze מתחיל בשדה. הירק נקטף במועד האופטימלי מבחינת טעם וערכים תזונתיים. הירק מובל מהשדה למפעל בשיא המהירות, שם הוא עובר תהליך הכנה להקפאה והקפאה בטכנולוגיות חדישות אשר שומרות על טריותו ועל ערכי הטעם והתזונה".
"סנפרוסט הינו מותג חזק, ותיק, אהוד ומושרש בכל בית בישראל, ואנו רואים בהדגשת שיטת Fast Freeze אשר חושפת את כל השלבים שעוברים הירקות מרגע הקטיף ועד ההקפאה מידע שנותן ערך מוסף משמעותי לצרכן".
לדבריה: "המהלך מדגיש את ההצעה האמיתית שהמותג סנפרוסט מציע לצרכן - ירקות איכותיים כל השנה, כאשר הן ערכי המותג הרציונאליים כמו ערכים תזונתיים, נוחות, מגוון השימושים וזמינות והן ערכי המותג האמוציונאליים כמו איכות, אמינות, אחידות ומובילות יקבלו ביטוי".
על הקמפיין הטלוויזיוני
במרכז הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, דמות ה"אבא ארנב" המסביר לבנו הארנבון את שיטת FAST FREEZE של סנפרוסט. הסרטון הינו סרטון אנימציה עם קריצה הומוריסטית לסטריאוטיפ השפן.
על סנפרוסט
- סנפרוסט הינה חברת-הבת של תנובה הנסחרת בבורסה לנירות ערך בתל- אביב.
- סנפרוסט הינה החברה המובילה בישראל לפיתוח ייצור ושיווק ירקות קפואים, לחברה נתח שוק של 70.7% בירקות הקפואים (נילסן, כספי, דצמבר 2004, שנתי).
- תנובה רכשה את השליטה מידי כלל תעשיות בשנת 1998.
- סנפרוסט, אשר הונפקה לראשונה בשנת 1982, יצאה בחודש יוני 2004 לגיוס הון מהציבור בהנפקה שזכתה לביקושי יתר נאים.

תאריך:  30/08/2005   |   עודכן:  30/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il