כחלק מן האסטרטגיה השיווקית של קניון גבעתיים תחת הסלוגן "קניון גבעתיים -כל מה שנשים רוצות", יוצא הקניון בחגיגת מבצעים והנחות לנשים בלבד בחודשים ספטמבר - אוקטובר. במסגרת זו יציעו מגוון חנויות מובחרות בקניון מבצעים וההנחות לקהל היעד הנשי.
החנויות המשתתפות כוללות את כל הקטגוריות, ביניהן: הלבשה, הנעלה, תיקים, תכשיטים, משקפיים, כלי בית , מזון, טקסטיל ועוד.
אורי אבל מנהל השיווק של קניון גבעתיים ציין כי, הקניון ממשיך לראות בקהל היעד הנשי כקהל בעל חשיבות אסטרטגית ולכן יוצא בפעילויות שיווקיות נוספות הפונות לקהל מיוחד זה.
לדבריו, תמהיל החנויות המשתתפות בחגיגת המבצעים וההנחות נבחר גם הוא בקפידה על-מנת לאפשר לקהל הנשים לערוך קניות מוצלחות במחירים אטרקטיביים במהלך החודשים הקרובים. אבל הוסיף כי לקוחה שתערוך קניות בקניון, תמצא במגוון החנויות המשתתפות בחגיגת המבצעים את כל מה שהיא צריכה - החל מביגוד אפנתי דרך מתנות וכלה באביזרים למטבח. במהלך או בסיום הקניות, תוכל הלקוחה ליהנות מהפסקת רענון באחת מחנויות האוכל והמשקה המשתתפות גם הן בחגיגת המבצעים.
לרגל חודשי המבצעים, יצא הקניון במסע פרסומי רחב באמצעות משרד הפרסום באומן, בר ריבנאי בהשקעה של 200,000 דולר. הקמפיין יכלול: פנקס קופונים המכיל את הרשימה המלאה של המבצעים והחנויות המשתתפות במבצע שיופץ ב-150,000 עותקים, מודעות בעיתונים, פרסום בקניון ומסע קד"מ רחב.
בין המבצעים בחנויות הקניון:עד 50% הנחה במבחר תיקי ומוצרי עור יוקרתיים אצל המעצב נאור יעקובי, עד 30% הנחה בתכשיטי מוניקה על מגוון תכשיטים והשעונים ברשת, ורדינון בסט אביזרים למטבח ב-50% הנחה, אופטיקנה ב - 30% הנחה על משקפי ראייה ושמש לנשים ממותגי הבית של הרשת, מאדינה מילאנו ב-50% הנחה על מוצר שני מקולקציית הקיץ של Samba Time, נעלי אירוסול- מגוון נעליים בהנחות של בין 15% עד 60% וארוחת ספגטי בסבארו ב-19.90 שקל בלבד.
ההטבות יינתנו כנגד מסירת קופון.