X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קרליין
▪  ▪  ▪

בימים אלה משיקה חברת "קרליין", סדרת מייק אפ חדשנית ועדכנית, תחת השם: "קומפורט גלו". מדובר בסדרה מהפכנית המכילה מיקרו סיליקונים ומעניקה מראה עור חלק, קורן, זוהר ורענן למשך 16 שעות - מראה עורה של אישה מאוהבת!
במסגרת השקת הסדרה, יוצאת "קרליין" במסע פרסום רחב, הנאמד בתקציב של 6 מיליון ש"ח תחת מסר המעטפת של מותג קרליין: THE LOOK OF LOVE.
הקמפיין, בכיכובה של הדוגמנית הבינלאומית יואנה האוס, כולל סרטון פרסומת, שישודר בערוצי הטלוויזיה: 2, 10, 24 - ערוץ המוסיקה ו-9 הערוץ הרוסי. כמו כן, הקמפיין כולל: מודעות פרסום בעיתוני נשים ולייף סטייל, נראות כוללת בנקודות המכירה ופעילות יעודית בקרב קהל היעד.
לדברי איריס שטרסמן, סמנכ"ל לשיווק: האסטרטגיה החדשה של"קרליין" היא פרי פיתוח מדעי ומחקרי צרכנים מרובים באמצעותם פיצחה קרליין את הסוד המדעי, המאפשר לכל אישה להראות במיטבה כל יום כל היום - להראות .... מאוהבת!
בקמפיין קרליין מציגה את ה"מראה המאוהב" באופן מדעי. באמצעות טכנולוגיה ייחודית ומהפכנית,מעניק המייק אפ החדשני לאישה מרקם אחיד,כיסוי מושלם ומרקם מענג - בהתאימו למטרתו - מייק אפ שנועד להעניק לעור את אפקט ה-THE LOOK OF LOVE למראה עור זוהר וצעיר, של אישה מאושרת ומאוהבת...16 שעות ברציפות".
בסרטון הפרסומת, רואים את הדוגמנית יואנה, נכנסת לבית מלא פרחים- פניה משקפות את האושר למראה התמונה הנגלית לעיניה-כאשר בן זוגה שהמתין לה בבית מפתיע אותה בחיבוק. ההרמוניה נקטעת על-ידי פרזנטור המסביר כי לא בכדי נראית יואנה מדהים: כאשר אנו מאוהבות, העור שלנו נראה מושלם, חסר פגמים, קורן ומאוהב..... הסרט מסתיים בהבטחה הפרסומית של קרליין -the look of love
מוסיפה שטרסמן: "האסטרטגיה של חברת "קרליין" מדגישה את הערכים המתקשרים לעולם התוכן של המותג: בידול, חדשנות, מובילות ודינמיות, תחת הקונספט "The Falling In Love Effect" - קרליין מעניקה לך מראה של אישה מאוהבת ורותמת את המדע ליצירת האפקטים הויזואליים של ההתאהבות, באמצעות שפה פרסומית חדשה שתלווה את כל המסרים התקשורתיים, מתוך ההבנה האוניברסלית כי אישה מאוהבת נראית פשוט במיטבה.
לדבריה: "הקמפיין נועד ליצור מודעות גדולה יותר וחיזוק הקשר בקרב הלקוחות הוותיקים, וחשיפה מרבית לקהל היעד החדש, תוך התמקדות במסרים המעניקים לצרכן, "ערך מוסף" בקניית מוצרים אופנתיים וחדשניים, באיכות גבוהה ובמחירים אטרקטיביים".
בקמפיין תככב הטופ מודל של ארה"ב יואנה האוס (25), שזכתה בתחרות ריאלטי בתוכנית הטלוויזיה "אמריקה טופ מודלס". יואנה, שנבחרה לאחרונה כפרזנטורית חברת קרליין לשנת 2006 תקבל 150 אלף דולר עבור סדרת קמפיינים בתחומי הטיפוח, איפור וקוסמטיקה.
קרדיטים:
הפקה: פילמיינד
בימוי: נירית ירון
צילום: טובי הוקשטיין
מנהלת מותג: ברי סנדרס
מאפרת: ורד ספיבק

תאריך:  31/08/2005   |   עודכן:  31/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il