לרגל החגים, משיקה בימים אלה רשת שוקן, את יריד העיר - "התנ"ך לעיצוב הבית" הוירטואלי: WWW.YARID-HAIR.CO.IL, בהיקף של 1.5 מיליון שקל..
במסגרת ההשקה, יוצאת רשת שוקן, במסע פרסום רחב, באמצעות משרד הפרסום "אדלר חומסקי", תחת הכותרת: "לא מרהטים לפני שגולשים".
היריד, כולל קניון וירטואלי, המאגד בתוכו כ-650 חנויות מרחבי הארץ, המציגות מגוון רחב של למעלה מ-10,000 פריטי עיצוב וריהוט לבית, תחת קורת גג אחת, המאפשרים לגולשים לעצב את חדרי הבית מ-א' עד ת', בנוחות המרבית.
הקניון הווירטואלי הענק, המציג את קטלוג מוצרי הריהוט והעיצוב הגדול במדינה, כולל: ממשק ייחודי וידידותי למשתמש, המאפשר חיפוש פריטי עיצוב, בשני מסלולי חיפוש: חיפוש חוויתי לפי חדרים - דוגמת: סלון, חדר ילדים, גינה וכד', נועד למתעניין הכללי עם פוטנציאל קנייה אקראי, חיפוש מוצר ספציפי - מיועד לצרכנים היודעים בדיוק מה הם מחפשים ורוצים למצוא במהירות את המוצר המבוקש.
הקמפיין, שימשך עד תום החגים, יכלול: אתרי האינטרנט: YNET, וואלה, MSN וכו', תשדיר בתחנות הרדיו המקומיות ברחבי הארץ, אינסרט ב- 600 אלף עותקים, ומודעות פרסום ברשת שוקן והארץ.
ליאת שמר, מנהלת תחום האינטרנט ברשת שוקן, אומרת: "אנו נערכים, לקראת חצי מיליון גולשים שיבקרו ביריד הווירטואלי. כחודש לפני החגים, עולה שוק מכירות הרהיטים בכ-30% ולכן בחרנו להשיק את האתר בתקופה זו".
לדבריה: "האתר נבנה על-פי קונספט של חדרים נפרדים, לאחר אפיון צרכים מתמשך וסקרי דעת קהל, שמהם עולה כי: כל משפחה מרהטת בדרך כלל אחד בעיתו.
מוסיפה שמר: "האתר הוירטואלי, נותן במה למפגש ראשוני, בין יצרני הרהיטים לבין הגולשים ומאפשר למשתמש חווית קניה קלה בנוחות מרבית, כמו גם, אפשרות לצפייה במבחר גדול של מוצרים, ביצוע סקרי שוק וקנייה מהירה במחירים אטרקטיביים".