X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת שוקן
▪  ▪  ▪

לרגל החגים, משיקה בימים אלה רשת שוקן, את יריד העיר - "התנ"ך לעיצוב הבית" הוירטואלי: WWW.YARID-HAIR.CO.IL, בהיקף של 1.5 מיליון שקל..
במסגרת ההשקה, יוצאת רשת שוקן, במסע פרסום רחב, באמצעות משרד הפרסום "אדלר חומסקי", תחת הכותרת: "לא מרהטים לפני שגולשים".
היריד, כולל קניון וירטואלי, המאגד בתוכו כ-650 חנויות מרחבי הארץ, המציגות מגוון רחב של למעלה מ-10,000 פריטי עיצוב וריהוט לבית, תחת קורת גג אחת, המאפשרים לגולשים לעצב את חדרי הבית מ-א' עד ת', בנוחות המרבית.
הקניון הווירטואלי הענק, המציג את קטלוג מוצרי הריהוט והעיצוב הגדול במדינה, כולל: ממשק ייחודי וידידותי למשתמש, המאפשר חיפוש פריטי עיצוב, בשני מסלולי חיפוש: חיפוש חוויתי לפי חדרים - דוגמת: סלון, חדר ילדים, גינה וכד', נועד למתעניין הכללי עם פוטנציאל קנייה אקראי, חיפוש מוצר ספציפי - מיועד לצרכנים היודעים בדיוק מה הם מחפשים ורוצים למצוא במהירות את המוצר המבוקש.
הקמפיין, שימשך עד תום החגים, יכלול: אתרי האינטרנט: YNET, וואלה, MSN וכו', תשדיר בתחנות הרדיו המקומיות ברחבי הארץ, אינסרט ב- 600 אלף עותקים, ומודעות פרסום ברשת שוקן והארץ.
ליאת שמר, מנהלת תחום האינטרנט ברשת שוקן, אומרת: "אנו נערכים, לקראת חצי מיליון גולשים שיבקרו ביריד הווירטואלי. כחודש לפני החגים, עולה שוק מכירות הרהיטים בכ-30% ולכן בחרנו להשיק את האתר בתקופה זו".
לדבריה: "האתר נבנה על-פי קונספט של חדרים נפרדים, לאחר אפיון צרכים מתמשך וסקרי דעת קהל, שמהם עולה כי: כל משפחה מרהטת בדרך כלל אחד בעיתו.
מוסיפה שמר: "האתר הוירטואלי, נותן במה למפגש ראשוני, בין יצרני הרהיטים לבין הגולשים ומאפשר למשתמש חווית קניה קלה בנוחות מרבית, כמו גם, אפשרות לצפייה במבחר גדול של מוצרים, ביצוע סקרי שוק וקנייה מהירה במחירים אטרקטיביים".

תאריך:  31/08/2005   |   עודכן:  31/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il