חברת "נקה 7" עולה השבוע, בקמפיין טלוויזיה חדש, לרגל השקת סדרת 4 תחליבי הרחצה "נקטר קרמי".מדובר בסדרת תחליבי רחצה, המושתתת על רכיבים ישראלים טבעיים: תמציות הזית, תמציות הרימון, תמציות התאנה ותמציות הגפן, כל התחליבים מועשרים ב-33% לחות ומותאמים לחומציות הטבעית של העור, להזנה, עידון, ריכוך ופינוק עור הגוף.
במסגרת השקת הסדרה, יוצאת נקה במסע פרסום, באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס, תחת הכותרת: "נקה 7 הגוף חוגג", בהשקעה כוללת של כ-2 מילון שקל.
הקמפיין כולל: 3 סרטוני פרסומת, שישודרו בערוצי הטלוויזיה: 22, 10 וערוץ 24 ערוץ המוסיקה. לקמפיין יתלווה מסע קד"מ נרחב להשקת הסדרה החדשה בנקודות המכירה.
הסרטונים, המעבירים בדרך חיונית וצעירה את חווית הרחצה, מלווים בג'ינגל הידוע של נקה 7, שמלווה את הקמפיינים לאורך השנים והפך לנכס צאן ברזל, בעיבוד מקורי וחדשני, בסגנון אוריינטלי - ים תיכוני, בו המקצב מהווה ניגוד משלים לקצב האירועים וההתרחשויות הוויזואליות.
סרטון הפרסומת הראשון: יציג את ארבעת תחליבי הרחצה "נקטר".
סרטון הפרסומת השני: יתמקד ב"סודות" הזית, כאשר ברקע נראה שמן זית עם זיתים המסמלים את ה"סוד" של הזית וסגולותיו.
סרטון הפרסומת השלישי: יתמקד בקסם הרימון, באמצעות מקלחת שממנה זורמים בנוסף למים, גרגרי רימון, המהווים פילינג גוף לעיסוי והתחדשות העור.
לדברי איריס שטרסמן, סמנכ"ל השיווק: "סדרת הנקטרים, משלבת את חווית הרחצה ואיכות התוצאה, כחלק ממהלך הממצב את נקה 7, כמותג חזק ומוביל, באמצעות מוצרי רחצה איכותיים לכל המשפחה".
לדבריה: "השקת קטגוריות צרכניות נוספות, מעמיקה את הקשר לקוח-מותג ומרחיבה את נתח המתנסים במוצרי המותג מחד ואת היקף השימוש והצריכה על-ידי צרכנים קיימים מאידך".
מוסיפה שטרסמן: "השקת הסדרה החדשה הינה המשך ישיר, למהפך התדמיתי והערכי שעבר לאחרונה המותג, המייצג ערכים כמו: פינוק, טיפוח, שמחה, משפחתיות, איכות וכד', מבלי לפגוע בנכסיות המותג הוותיק, המושרש בכל בית בישראל כבר שנים רבות".
קרדיטים:
סופרוויזרית: נועה גוברמן
תקציבאית: אפרת הניג
מנהל קריאטיב ראשי: רוני שניידר
מנהלת קריאטיב: קרן קיי
ארטדיירטור: גיא מרגלית
קופירייטרית: ג'ודי רותם
מפיקת משרד: יפית כדורי
חברת הפקה: פילמיינד
מדיה: מדיקום