X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
בכהונתו הבאה של בנימין נתניהו כראש ממשלה התוכניות תהיינה ריאליות, בלי פנטזיות על מה שאינו בהישג יד כלכלי או מדיני זאת ועוד - שנת 2013 תדרוש ממנו יכולת ניווט במים סוערים תחזית אסטרולוגית לשבוע: 18.1.13-11.1.13
▪  ▪  ▪
ראש הממשלה בנימין נתניהו. המציאות תסתדר לטובתו [צילום: פלאש 90]

מופע מולד הירח היום, במזל גדי, ומבנה הכוכבים המתלווה אליו, יביאו להתחלה או לסוף מערכות יחסים בין מורה ותלמיד. כך או כך, יש להתפתחות הזו פן חיובי. מולד הירח מתאים להתחלות חדשות. בהמשך השבוע תהיה תחושה שמשהו לוחץ על הצד החלש באופי או באישיות שלנו, והרצון להתגונן יתחזק. ייתכן שהמראות שנראה בשכונה שאנחנו גרים בה, במזרח התיכון, אולי זו השכנה סוריה, יענו על הגדרות אלה.
ברמה האישית קל להרגיש פגיע ומנוצל. היו זהירים יותר בימים האלה כשאתם גולשים לתוך מערכת יחסים חדשה. מבנה הכוכבים שליווה אותנו לאחרונה יצר קשרים שאופיים עלול לעורר הונאה ושתלטנות בתוך מערכת יחסים אישית, ולכן כדאי להמשיך ולעמוד על המשמר עד אחרי התאריך 14.1. אם אנשים ביקשו או מבקשים מכם עזרה לאחרונה, אל תמהרו לתת אמון במפגש עיניים, אלא הקפידו להבטיח שהנתינה שלכם תחזור אליכם, כלומר, אם יבקשו מכם הלוואה, תבקשו ערבות, אחרת לא תראו יותר את הכסף. בקשה אחת עלולה להוליד בעקבותיה בקשה נוספת, כך שגם אם לא נעים לכם, הציבו גבולות.
כדאי לשים לב לסוף השבוע הבא, שמביא עימו נטייה לאימפולסיביות עם כל המשמעויות. הזהירות תתבקש במיוחד בזמן נהיגה עד לתאריך 21.1. קל יהיה לאבד שליטה, להתרגש ולומר דברים, או לעשות פעולות, בלי מחשבה תחילה. נישמו עמוק וסיפרו עד עשר לפני שאתם "נדלקים".
בימים האחרונים כוכב הלכת הננסי אריס שינה מגמה, וכמה שאריס אוהב לשבש את החיים. האנרגיה שהוא מביא עתה אינה עוזרת להרמוניה, וגם אם נדמה שזה מקרי או ספונטני, הטשטוש והערפול בדרך שבה הוא פועל מתעתעים בנו, לכן נרגיש סביבנו יותר חוסר הסכמה וויכוחים. אולי גם נידרש למו"מ אחר, ליצור תנאים חדשים.
במיתולוגיה אריס הייתה אחותו הרעה של כוכב מארס, שהייתה ידועה בנטייתה למריבות, לעימותים ולחוסר הרמוניה, וכעת היא יושבת על הכתף ונהנית ליצור בעיות בין אנשים. זו אנרגיה שתלווה אותנו עד לתאריך 15.1, ואם לדייק - היא תקשה על מימוש אנרגיה ביצועית. אין ספק שיש לה משקל ב"קיטורים" הנשמעים בסביבה שלנו, בעיקר כשלא מצליחים לקבל את מה שרוצים. ההמלצה היא לאמץ חיוך לפני שממשיכים. גם אם אתם חשים שלא הצלחתם לקדם את התוכנית המקורית, נסו להבין מה קרה, הוציאו מהמגירה את התוכנית האלטרנטיבית שהצעתי לכם להכינה ברשימות האחרונות. נסו לקבל את מה שיש, לתקן ולהמשיך ולהתקדם, גם אם אתם חושבים שזה צולע או שלא הכל בשליטה.
אלה מצבים שקורים בעיקר כשיש צורך בשינויים ולכן כדאי גם לשמור על גמישות. יהיה נכון לזרוע זרעים מעתה ועד חודש מרס 2013, כאלה שיש להם פוטנציאל לנבוט בעתיד ולהביא לכם את הפירות שאתם מצפים להם בכל מישור המתאים לכם אישית.
השנה הקרובה תעזור להשתחרר מהצדדים השמרניים ש"תוקעים" רבים מאיתנו בהתנהלות היומיומית. התהליכים הגדולים שמביאים הכוכבים ישפיעו בשנים הקרובות והשפעתם תהיה עד שנת 2020. העולם ימשיך להשתנות באיטיות, בכוונה להיות חופשי יותר. ההתחלה כבר הייתה בשנים 2012-2011. ראינו את ההיסטוריה מתרחשת עם "האביב הערבי", שהפתיע במזרח התיכון בגלל הרצון להשתחרר מהדיקטטורה. או להבדיל, במקומות שונים בעולם נוכחנו ברצון ובניסיון לשנות את פני החברה והכלכלה. אלה תהליכים איטיים, שאת התוצאה שלהם נרגיש בעוד כמה שנים.
בינתיים אנו עוברים התפכחות מחלומות באספמיה, התמודדות עם האמת הפנימית, גם אם היא מכאיבה, כי אין מקום בעת הזו לאשליות. ההשלכה שאנו עושים על אנשים תתפוגג והרבה ידוענים יאבדו מזוהרם בתקופה הזו. כך גם מוסדות מוכרים ומכובדים שנחשפים, והבטן מתהפכת כשאנו רואים את האמת בלי כחל ושרק. אצלנו היה זה דוח המבקר השבוע על מערכת היחסים בין לשכת הרמטכ"ל גבי אשכנזי ואנשיו, לבין שר הביטחון אהוד ברק ולשכתו, וכיצד זה השפיע על התנהלות צה"ל. אולי המיתוס נפגע?
מערכות יחסים אישיות שלא זורמות לא ימשיכו, גם "פצעים" שיש בתוך המשפחה ידרשו טיפול יסודי כדי לנקות את אי הנוחות, עם כל הכאב שיהיה כרוך בתהליך, אבל היתרון באופיים המשולב של הכוכבים סאטורן ופלוטו הוא שהם יעזרו לכולנו להשתחרר מאשליות ולהתקדם בדרך בריאה ושלמה לעתיד טוב יותר.
השבוע נמשיך להתמודד עם המציאות, אבל יש לנו יכולת להיות בקשר עם הרצונות הראשוניים, הרגשות הבסיסיים ומחשבות שהדחקנו לאי שם. המתנה שנקבל זו ההזדמנות להתחבר אל חוכמת הגוף וזה יביא קשר אמיתי לגוף ולנשמה.
כמה נקודות למחשבה בעקבות השבוע האחרון:
  • נשיא ארה"ב ברק אובמה הודיע על המינוי של שר ההגנה הייגל בזמן ירח בטל...
  • יאיר לפיד כינס מסיבת עיתונאים ביום רביעי האחרון עם הצהרה חדשה, תנאי חדש, אבל זה התרחש בזמן ירח בטל...
  • שלי יחימוביץ' יצאה עם הקמפיין שלה לקדם את מפלגת העבודה לקראת הבחירות. היא עשתה זאת אז בזמן ירח בטל. מישהו מכם עקב כמה פעמים שינתה את הכותרות של הקמפיין? כי הכותרת הראשונה שהתפרסמה בזמן ירח בטל לא סיפקה את התוצאה המבוקשת... ומן הסתם גם אלה שבאו אחר כך...

השבוע...

System.String[]

כלכלה ושווקים

System.String[]

אצלנו

System.String[]

תאריך:  11/01/2013   |   עודכן:  11/01/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שולמית קיסרי
גדול האופנאים בספרד ובצרפת - בתל אביב: תערוכת יצירותיו של האופנאי הספרדי כריסטובל בלנסיאגה המוצגת בימים אלו במוזיאון תל אביב לאמנות מביאה בפני מבקריה את עבודותיו המרהיבות של רב האמן הספרדי
עליס בליטנטל
האם הוא אנס או לא? והאם יש להגן עליו במשפט גם אם כן? לכאורה, זו השאלה בה פותח דייוויד מאמט את מחזהו "גזע", העולה בתיאטרון חיפה. אך התפתחות המחזה מעלה בעיות נוספות, כשהעיקרית בהן היא הדעה הקדומה בה לוקים לבנים ושחורים כאחד, והגורמת להם להחליט החלטות בניגוד לשכל הישר והרות אסון
חיים נוי
אין ספק ש"מראה מעל הגשר" הוא מחזה שלא נס לחו ועוצמתו הדרמטית עד לסוף הבלתי נמנע הם חלק מאבני היסוד של התיאטרון בשנים האחרונות וחוויה מענגת ומעניינת לצופים
אריה אבנרי
תיק החקירה נגד משפחת שרון המושחתת שהיה פתוח קרוב לעשר שנים נסגר השבוע על-ידי היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין שהפך את שלטון החוק לצחוק    בניו של אריאל שרון, גלעד ועמרי, לא יועמדו לדין על-אף מעללי המשפחה החמורים    להלן העובדות - לשיפוט הציבור
ראובן לייב
מבין המסעדות הבולגריות של יפו אין כמו "שרה" הוותיקה, המניפה זה שנים את דגל הקולינריה האיכותית של ארץ המוצא, ללא מתחרה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il