X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עד לאחרונה אסור היה לחברי הקיבוצים להחזיק ברכב פרטי עתה, עם שינויים בקיבוצים חלה גם עלייה רכבה ברכישת כלי רכב פרטיים "משק רכב" חברת הרכב של התק"מ והקיבוצים השייכת לתאגיד משקי הקיבוצים, יוצאת בימים אלה בקמפיין בעלות של מיליון וחצי ש"ח
▪  ▪  ▪

עד לפני שנים ספורות החזקת רכב פרטי בקיבוץ הייתה אסורה. כיום 38% מבתי האב בקיבוצים מחזיקים בבעלותם 1-2 מכוניות. מדובר במהפכה של ממש הנובעת מהשינויים שהתרחשו בשנים האחרונות באורח החיים הקיבוצי, שינויים הכוללים הפרטה וחלוקת שכר דיפרנציאלי בקרב 65% מהקיבוצים.
מנתונים שמפרסמת "משק רכב"- חברת הרכב של הקיבוצים מהשייכת לתאגיד משקי הקיבוצים עולה, כי 38% מבתי האב בקיבוצים כבר מחזיקים ברכב פרטי. 15% נוספים יעשו זאת ב-2006. עוד חושפת החברה, כי היקף פעילותה ב-2005 צפוי להסתכם ב-750 מיליון שקל, גידול של 28% במכירות לעומת 2004.
משק רכב, חברת הרכב של התק"מ והקיבוצים השייכת לתאגיד משקי הקיבוצים, יוצאת בימים אלה, בפעם הראשונה, בקמפיין מיתוג ותדמית, באמצעות משרד הפרסום ירקוני - בן נתן, תחת הסיסמא המלווה- "שיקנאו העירוניים". עלותו המדווחת של השלב הראשון בקמפיין, עומדת על כמיליון וחצי שקלים. הקמפיין ימשך שלושה חודשים והוא יכלול פרסום בעיתונות ארצית, שילוט חוצות ופרסום באתרי אינטרנט. בנוסף, כולל הקמפיין ערכת דיוור ישיר, הנשלחת בימים אלה לכל בתי האב במושבים.
החברה מספקת מגוון רחב של שירותים בתחום הרכב ביניהם: מכירת רכבים חדשים, מכירת רכבים מיד ראשונה מליסינג, רכבים מיד שנייה, וכמו-כן מבחר אפשרויות של ליסינג ומימון בתנאים בלעדיים.
המגזר ההתיישבותי כולל כ-35,000 בתי אב בקיבוצים, כ-116,000 חברים וכ- 65,000 בתי אב במושבים, כ-223,000 תושבים. במגזר הקיבוצי כ-38% מבתי האב מחזיקים רכב בבעלות או ממקום העבודה - כ-15,000 כלי רכב.
בחברה מציינים, כי מגזר המושבים מאופיין בשיעור חדירה גבוה מאד של כלי רכב - כ-95% מבתי האב מחזיקים 1-2 כלי רכב בבעלות - כ-80,000 כלי רכב. גם שוק הרכב במגזר הקיבוצי נמצא בצמיחה גבוהה- מתוך בתי האב הקיבוציים בעלי רכב, 30% רכשו רכב בשנה האחרונה. עבור 30% מרוכשי המכוניות ב-3 השנים האחרונות זהו הרכב הראשון בחייהם.

תאריך:  07/09/2005   |   עודכן:  07/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
דוראל מציעה למכירה קוטג'ים ב-135 אלף דולר
שלומי דיאז
רצח את השכן במכות גרזן    המשטרה מאבטחת את הבניין מחשש לעימות בין המשפחות
מתי טוכפלד
שרון אמר את הדברים במהלך פגישה עם שר החוץ הספרדי    התריע: אם הפלשתינים לא ילחמו בטרור לא נוכל להניע את מפת הדרכים
עומר שיקלר
החלטת הקבינט המדיני לקצר את הישארות החיילים ברצועה נועדה למנוע סיכון חיילי החיילים שלא לצורך וכן מחשש לאיבוד שליטה של הרשות הפלשתינית
ברוך לוי
בעקבות תביעתו של יו"ר ההסתדרות משר האוצר לשלם את המשכורות, הבטיח לו אולמרט בתחילת השבוע שיפתור את הבעיה מיד, והיום עמד בהבטחתו    פרץ אמר כי עתה הוא מקווה שאולמרט יעמוד גם בהתחייבותו לפתור את בעיית גימלאי "ביקור חולים" תוך ימים אחדים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il