X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
רגע לפני ההמראה מפרנקפורט לבלגרד, שחקני נבחרת ישראל נשמעים דרוכים לקראת טורניר 'ההזדמנות האחרונה' שרון ששון: "אנחנו מתים כבר להגיע למשחקים, כולם יודעים מה המטרה"
▪  ▪  ▪

יום ארוך ומתיש עבר על נבחרת ישראל בכדורסל, שיצאה לפנות בוקר לטורניר 'ההזדמנות האחרונה' בנוביסאד, סרביה, שם היא תתמודד מול צ'כיה והונגריה על הכרטיס האחרון לאליפות אירופה.
הנבחרת עצרה לחניית ביניים בפרנקפורט, גרמניה, על-מנת לתפוס מטוס לבלגרד, ומשם מחכה לה נסיעה של שעה וחצי עד לנוביסאד. רגע לפני ההמראה לבלגרד, דיברו השחקנים על התחושות שלהם לקראת המשימה החשובה.
מאיר טפירו: "כל משחק מתפתח אחרת. אם נגד הבלגים ראינו יותר מלחמה ופחות כדורסל, נגד הולנד היה כדורסל ופחות הגנה. השורה התחתונה היא שניצחנו משחקים בכל הסגנונות. אני מאמין שנגד הצ'כים, עם הסגנון המאוזן שלנו בין הגארדים לגבוהים, נציג כדורסל טוב. עבדנו קשה כמעט חודשיים בשביל הרגע הזה, כולם מאד רוצים ומקווים שביום שני נראה את הכדורסל שלנו ונעלה".
טל בורשטיין: "אנחנו עייפים, עובר עלינו יום ארוך. בערב נערוך אימון חילוץ עצמות ונחזור לשגרה ולהכנות אחרונות לפני משחקים. לצ'כים יש גארדים מצוינים, שני רכזים שחודרים ומפעילים גבוה דומיננטי ושחקנים בעמדה מספר ארבע שקולעים מבחוץ ורצים מהר להתקפות מעבר".
שרון ששון: "אנחנו מתים כבר להגיע למשחקים. היו לנו אימונים מצוינים ואנחנו רוצים להגיע לאליפות אירופה בלי לחשוב יותר על צ'כיה והונגריה. עובר עלינו יום קשה, טיסות למרחקים ארוכים וזמן המתנה שלא נוח לנו. כולם יודעים מה המטרה ומסתכלים רק על הניצחון".
כשנשאל ששון אם הוא מרוצה ממעמדו כשחקן ספסל אמר: "אני לא מתייחס לזה עכשיו ולא מסתכל על זה אלא חושב רק על עלייה לאליפות. ראינו את הצ'כים אתמול ונראה אותם מול הונגריה. זו קבוצה עקשנית שלא מוותרת, אבל צריך לזכור שאם יש משהו שאנחנו עושים על הצד הכי טוב זה לתת מלחמה".
ארז מרקוביץ': "יש לנו שני משחקים, זה בידיים שלנו וצריך לבוא ולנצח. הצ'כים וההונגרים טובים אבל גם אנחנו. אם נמשיך לתת תפוקה ולשמור כמו שצריך אנחנו צריכים לנצח".
המאמן, צביקה שרף, חתם: "עובר עלינו יום קשה שידענו שיהיה קשה והוא עוד יותר קשה ממה שחשבנו. לצערנו הנסיעה לבלגרד ארוכה וקשה. הצ'כים מגיעים רק הלילה, לנו יהיה יום שלם לנוח ולהתמקד. לא שכחנו למה אנחנו נוסעים למרות שכרגע השחקנים עייפים. כשנגיע, ניכנס למסלול. יהיה אימון שחרור והתרגלות למגרש הערב גם אם נתאמן עם בגדים לא מתאימים.

תאריך:  10/09/2005   |   עודכן:  10/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניר וייס
יצרנית שבבי הסלולרי הגדולה בעולם דיווחה, כי היא צופה התחזקות נוספת בדרישת השוק למוצריה
גלית יצחק
כך הודיע משרד הבריאות בעקבות גילוי מקרה שחפת אצל אחת מעובדות מחלקה פנימית א' בבית החולים בילינסון    מטופלים שאושפזו במחלקה פנימית א' בבילינסון יוזמנו לבצע בדיקה
מחלקה ראשונה
כתב העיתון 'קוריירה דה לה סרה' נחטף אחר הצהריים בידי חמושים בדיר אל-בלח ושוחרר כעבור כמה שעות    בעזה האנרכיה חוגגת מתחת לאפו של אבו מאזן
עומר שיקלר
בבוקר תקבל הממשלה החלטה על גורל בתי הכנסת    חיילי צה"ל ערוכים לפקודה ליציאה מהרצועה    כ-200 אנשי משמר גבול מצריים התפרסו לאורך פילדלפי
טלספורט
רק אחרי המשחק נגד הפועל ת"א בטדי במחזור ה-6, יועלה נושא אוחנה לדיון, אם בכלל    אצל גאידמאק הספירה החלה, אוחנה יודע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il